Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Hadde vært flott med mere EU invites, trist og se bare folk i Tyskland og Frankrike får invites for tiden, To land som nekter engelsk innhold i spill/filmer/tv serier heh.

Gjør nesten ingen ting spesielt. Får bare ikke såve for tiden, kansje det har noe med SWTOR som er 2 månder unna release hvem vet ^^

Aldri sett frem til et spill så mye før.. Gledings :)

Forstår jo selvsagt at man ønsker å teste det regionale innholdet grundig... men...

Det begynner å bli lenge siden jeg var så hyped opp for et spill også. The Burning Crusade kanskje :)

...the wait is almost over.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg laget meg et setup i excel med alle karakterene mine, og jommen blir det ikke 20 stykk. Èn for hvert unike skillset. Måtte også passe på å få med èn male og èn female av hver klasse, siden de alle har forskjellige voice actors :p Også måtte jeg jo sørge for at alle rasene var representert :)

12 Republic, 8 Empire, èn av hvert unike (ikke mirrored) skillset. (hvert mirrored skillset har faktisk egne animasjoner osv. for hver ability, men det blir for mange :p)

Og før noen spør... ja jeg har litt OCD når det gjelder MMORPG'ene mine :!:

Lenke til kommentar

I følge Bioware så er det sånn ca 200 timer historie for hver karakter, noe som bringer deg opp på totalt 4000 timer = 167 døgn. La oss si at du spiller 6 timer hver dag, så vil det ta deg 1 år og 303 dager for deg å spille gjennom historien til alle karakterene dine.

Og da har jeg enda ikke snakket om PVP eller operations (raids).

:thumbup:

Lenke til kommentar

Coruscant er hjembyen for Republic og Dromund kaas er hjembyen til Empire. Så kan hende, men ting kan endre seg fort. Nar Shaddaa som jeg har lest så er dette en Neutral planet som begge sider kan besøke. Så kan sikkert være mye idling dær og. Likt Shattrath City i WoW.

Endret av noxside
Lenke til kommentar

Coruscant er hjembyen for Republic og Dromund kaas er hjembyen til Empire. Så kan hende, men ting kan endre seg fort. Nar Shaddaa som jeg har lest så er dette en Neutral planet som begge sider kan besøke. Så kan sikkert være mye idling dær og. Likt Shattrath City i WoW.

Disse to stedene vil nok bli idle stedet for lvl 10+ når spillet kommer ut.

Lenke til kommentar

I følge Bioware så er det sånn ca 200 timer historie for hver karakter, noe som bringer deg opp på totalt 4000 timer = 167 døgn. La oss si at du spiller 6 timer hver dag, så vil det ta deg 1 år og 303 dager for deg å spille gjennom historien til alle karakterene dine.

Og da har jeg enda ikke snakket om PVP eller operations (raids).

:thumbup:

Men de har vel en tiårsplan med Old Republic, så han har god tid. ;)

Lenke til kommentar

Synd du ikke kan gjøre så mye med ditt starship. Som skifte farge og dekorere det.

EDIT: Ny build kommer om 2 dager, så ingen ny invites om ei liten stund ser det ut som. Dem må slette klienten og laste ned alt på nytt igjen :)

Endret av noxside
Lenke til kommentar

Anbefaler alle som vurderer å bruke Origin om å lese litt på div forum først. Det er veldig mange som har problemer med den butikken inkuldert meg selv.

I pre-ordered my Collector's Edition of Star Wars: The Old Republic on 7/21/2011. Since then I've moved to a new apartment, and so I needed to change my billing and shipping address so that the order would go through and ship to the right place.

Customer Service told me "We would have to cancel the order and re place it, If I change the shipping address the order will ship to the address that was first on the order."

Cancelling the order is not an option, since the CE is sold out.

ME: So what happens if I keep the order in and when you try to charge me for it and it fails because the billing address is incorrect? Does the order just get cancelled?

CS: When I change the address it will still go to the old address.

ME: And this is an issue with the system? Is there any chance this issue will be resolved before December?

^I asked this because the game is released on 12/20/2011

CS: It is something that could be resolved by then. Yes.

If this true, could we please get some kind of response from EA/Origin to let us know when this issue will be resolved? It's absolutely absurd that a retail company can't change the billing and shipping address on an order.

I know I'm not the only one who's had this problem. I want to keep my pre-order with you guys. I really do. And I know you as a company would prefer to keep my business. But time is running out for me to get the CE somewhere else.

Can you please have the professional courtesy to inform those of us who are having pre-order issues when an amicable arrangement will be available?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...