Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Tja, jeg var i en gametest beta i juli, og sorcerer var blant de kraftigste klassene da også

You may find my lack of faith disturbing... men en nordmann i "Friends & Family" beta? :hmm:

Var ikke "friends & family" men en generell gametesting for europa hvor vi fikk spille så mye vi ville i en måned. Det var heller ikke forventet at vi skulle levere inn bug reports, vi skulle bare spille som vi ville. Alt vi trengte å gjøre var å fylle inn en survey når vi logget av.

Jobbet uheldigvis rimelig tett i sommer så var begrenset med tid til spilling

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Private servers" til WoW er også helt tomme for monstre, med mindre eieren har populert serveren med monstre og NPC'r.

De kan også lage items med helt hinsides stats de kan bruke ingame. Det finnes sikkert noen private servere som ligner så mye som mulig på siste offisielle wow-release. Men siden serveren er populert med quester og monstre og folk fra serversiden, er det helt opp til den som har servern online hva som er der.

Nå er det lenge siden jeg spillte på privatservere til wow,

men den gangen var det om å gjøre å ha servere som var likest mulig Blizzard sine.

Lenke til kommentar

Litt om spillet, og et par bilder. :yes:

Spillet var så fantastisk fluid. Jeg følte ikke at du hadde det presset på deg til å være maks level så kjapt som mulig, faktisk første gang i et MMORPG at jeg har nytet de første levlene godt og ordentlig.

Et bilde i en Storyline Dungeon, rett før en boss.

uploadepic2.png

Stilte meg svært, svært skeptisk til dette spillet på begynnelsen. Men har ingen annet enn å si at det kiler i buksen når jeg spiller det. :blush:

Elsker PvP i spillet. Føltes så naturlig og bra ut.

uploadepic1.png

Animations på noen spells ser ganske tøffe ut. :blush:

uploadepic3.png

Endret av bekimc
Lenke til kommentar

Spillet var så fantastisk fluid. Jeg følte ikke at du hadde det presset på deg til å være maks level så kjapt som mulig, faktisk første gang i et MMORPG at jeg har nytet de første levlene godt og ordentlig.

[bilder]

Kanskje putte bilder som avslører plottet i spoiler tags? Ikke for min del, men sikkert noen som vil være helt uspolert.

Lenke til kommentar

bekimc, har du noen bilder i native størrelse (1080p antar jeg)?

Hvordan er oppsettet ditt, innstillinger og fps?

Det må nevnes at grafikken blir sikkert enda mer finpolert enn den er nå. Forøvrig kjørte jeg spillet på maksimum, utenom shadow da dette tok litt mye FPS. Oppsett it i5 2500K på stock og ett GTX 580. Fps varierte alt fra 50-150, combat/store steder med mange spillere/mye som skjer på en gang, så faller jeg noen ganger ned på 50-70, ikke mindre.

bekimc, har du noen bilder i native størrelse (1080p antar jeg)?

Hvordan er oppsettet ditt, innstillinger og fps?

Det må nevnes at grafikken blir sikkert enda mer finpolert enn den er nå. Forøvrig kjørte jeg spillet på maksimum, utenom shadow da dette tok litt mye FPS. Oppsett er i5 2500K på stock og ett GTX 580. Fps varierte alt fra 50-150, combat/store steder med mange spillere/mye som skjer på en gang, så faller jeg noen ganger ned på 50-70, ikke mindre. Jeg har dessverre ingen 1080P bilder.

Endret av bekimc
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vakkert! Gleder meg som en jævla unge. Det som gjelder nå er å få opp et stabilt nett så jeg faktisk kan spille greiene! PS Mobilt bredbånd PS :p

Har forresten forhåndsbestilt med faktura fra CDON, betyr dette at jeg får en fysisk kopi i posten med en kode i? I såfall er dette et problem da jeg er bosatt i Spania frem til 7 desember og spillet er bestilt til en adresse i Norge :)

Endret av Sandsvei
Lenke til kommentar

Er "forbudt" å poste info/bilder/videoer fra Beta, men det skader jo ikke noe serlig så lenge det ikke er spoilers fra spillet.

Men så kommer det jo at det kan hende at dette forumet kan komme i litt trubbel med EA/Bioware. Eneste som blir gjort er bare at bildene og info blir fjernet ikke noe verre det.

www.alterswtor.com er det mye rått å se på :)

Lenke til kommentar

Er det? Kan ikke husket å ha godtatt en NDA når jeg startet med beta, men uansett.

Selv syns jeg spillet virket lovende, noe rusk er det, men ikke så gale at jeg ikke har tenkt å prøve meg så fremt noen venner kaster seg med. Håper de får ryddet opp rusket og at det å lvle videre fra lvl 10 blir spennende!

Jeg gikk ikke høyere fordi jeg ikke har lyst å spoile/måtte spille opp igjen mer. Testet for det meste diverse småting i spillet. Fikk ikke prøvd meg på noe jeg egentlig burde, nemlig crafting. Kan noen forklare hvordan det fungerer?

Lenke til kommentar
As before, you may tell others that you are part of the Game Testing Program (or that you have been invited to a Beta Testing Weekend). However, you may not reveal any other details about your game testing experience, including any aspect of the testing process, any details of the client, or any assets from the game (including text). Even after the Game Testing Weekend is over you may not detail your experiences.
Lenke til kommentar

Er det? Kan ikke husket å ha godtatt en NDA når jeg startet med beta, men uansett.

Selv syns jeg spillet virket lovende, noe rusk er det, men ikke så gale at jeg ikke har tenkt å prøve meg så fremt noen venner kaster seg med. Håper de får ryddet opp rusket og at det å lvle videre fra lvl 10 blir spennende!

Jeg gikk ikke høyere fordi jeg ikke har lyst å spoile/måtte spille opp igjen mer. Testet for det meste diverse småting i spillet. Fikk ikke prøvd meg på noe jeg egentlig burde, nemlig crafting. Kan noen forklare hvordan det fungerer?

Du godtok NDA når du signerte opp til beta.. Minner meg veldig mye på den south park episoden med apple :p

Lenke til kommentar

Haha, jaja, har heldigvis ikke gateadresse så får satse på de ikke får tak i meg! :p

Men men, noen som vil trosse NDA og fortelle meg hvordan crafting proffessions foregår? Jeg lvlet kun til lvl 10, fikk bare med meg i en kjapp hjelpetekst (akkurat de små help greiene på siden syns jeg var ubrukelig i det store og hele egentlig) som sa det var companions som kunne gjøre dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...