Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Har selv en kompis som fikk mailen alle venter på i kveld. Blir naturligvis spamma ned på chatten på facebook om hvor fanastisk det er å ha tilgang. Håper han får influensa i morgen, og ligger rett ut i senga hele helga. :whistle:

 

 

heh.. Skal no være en sikkerlig kraftig influensa vist det skal hindre han i å spille swtor i hele helga. Har selv vært inne på å ta meg en tur over å game litt, han har hatt tilgang til beta i ei uke no og blitt lvl 2x med sin trooper.

 

Hva skal man forvente da? Jeg meldte meg opp til beta for lenge sia, og har egentlig glemt hele greia. er ikke super gira på swtor, heller ikke lest mye forums. Når jeg da får beta invite så tar jeg det relativt rolig, nå får jeg testa det ut og sett hva det handler om.

 

Kanskje smileysa og super hypen kommer etter helga.

Av erfaring så er det relativt dumt å hype seg selv opp for mye til ett spill, man blir som regel alltid skuffa.

 

enklere sagt enn gjordt. Tro meg jeg har prøvd å hypa meg ned:/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er så vanvittig urettferdig med disse random invitene :p Tilsynelatende har jo halvparten av dem havnet i innboksen til folk som enten driter langveis i spillet, eller benytter sjansen til å rakke ned på det til fordel for sin "MMO-of-choice" :(

 

Ingen i guilden vår på cirka 20 pers som har fått invite... sukk...

Lenke til kommentar

Hehe, er litt festlig når folk utbryter "døh, jeg fikk visst en sånn beta-invite i mail, aner ikke hvorfor..hvor joiner jeg?"

 

Også sitter vi som har lest alle Old Republic tegneseriene OG bygger modeller av Darth Vader Tie Fighter Prototype og får ingenting. :rofl:

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

De som later som om de ikke bryr seg og tar det sååå super piano og er overraska over beta invite, driver med småtrolling.

Man må faktisk signe seg opp manuellt for å være med i "trekningen" om beta, og det er ikke bare å trykke på en knapp så er man med.

 

"Gosh! Jeg fikk en sånn dærre meilz fra Bioware om ettellerannet BETA greier! Aner ikke hva det er!"

Bullshit.. :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg registrerte meg til beta når jeg kjøpte spillet. Men jeg måtte da ikke registrere maskinvare!

 

Tidligere var det også en hardware check man måtte igjennom, men denne forsvant rett før beta begynte.

 

Ok:) Sjekker mailen oftere en vanlig nå, men er vell like stor kjanse for at jeg tar vikinglotto potten på onsdag :p

Lenke til kommentar

De som later som om de ikke bryr seg og tar det sååå super piano og er overraska over beta invite, driver med småtrolling.

Man må faktisk signe seg opp manuellt for å være med i "trekningen" om beta, og det er ikke bare å trykke på en knapp så er man med.

 

"Gosh! Jeg fikk en sånn dærre meilz fra Bioware om ettellerannet BETA greier! Aner ikke hva det er!"

Bullshit.. :whistle:

 

 

Jeg registrerte meg for BETA til spillet for flere år siden, noe jeg ikke husker nå. Det var derfor jeg var overrasket når jeg så invite i mail nå. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...