Gunfreak Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 (endret) Lasta ned spiller men får bare "Only a single instance of this application can run" Når jeg prøver å starte det Endret 14. mars 2016 av Gunfreak Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Prøver litt som f2p nå.Jedi Knight til level 6 viste en del av hvordan spillet bruker cinematics og voice acting på en bedre måte enn andre mmos jeg har prøvd, men var ikke akkurat noen høydare. Imperial agent derimot? Liker det så langt. Liker det godt. Lurt trekk å plassere starten på en Hutt-planet og. Da blir det liksom Star Wars ganske kjapt. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 (endret) Begynt å spille igjen nå, liker hvordan man kan fokusere på storyen gjennom de lilla questene (class og planet arc quests). Er en mye mer strømlinjet experience som fungerer godt for dem som bare er ute etter å spille gjennom story -innholdet Endret 30. juli 2016 av Selvin Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Bare såvidt har jeg inntrykk av, men nok til at det kommer en ny expansion senere i høst. Jeg spiller det som et singleplayer spill, funker fint Lenke til kommentar
Halky Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Joda syntes det lever i beste velgående jeg, har nettopp plukket det opp igjen etter en lang pause fra det nå nylig Syntes ihvertfall ikke det er mangel på folk i spillet så langt. Joinet nettopp en ganske så stor nordisk guild ingame også, Return of Yavin eller noe sånt Er som regel alltid folk på logget også Har selv spilt spillet siden det kom ut med noen små pauser inne i mellom. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Da har det nettopp blitt lansert at det kommer enda en ny digital expansion til spillet Star Wars™: The Old Republic™ – Knights of the Eternal Throne Slippes 2 Desember Kan lese mere om den her: http://www.swtor.com/eternal-throne/home Der kan dere også se den nye traileren til den Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Kansje jeg skal plukke opp dette spillet til jul igjen da, har ikke spilt på en del måneder nå men likte story-oppdraga. Har det komme mye nytt story-innhold siden januar? 1 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Begynt å spille igjen nå, liker hvordan man kan fokusere på storyen gjennom de lilla questene (class og planet arc quests). Er en mye mer strømlinjet experience som fungerer godt for dem som bare er ute etter å spille gjennom story -innholdet Men er det nok quester til å gå gjennom spillet på den måten? Ser for meg at du enter møter vegger eller ender opp som level 30 når storyen er over. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Kansje jeg skal plukke opp dette spillet til jul igjen da, har ikke spilt på en del måneder nå men likte story-oppdraga. Har det komme mye nytt story-innhold siden januar? Det siste kapittelet Knights of the Fallen Empire kom ut i høst. Tror det er tilsammen 9 kapitler, med ca 2-3 (ca 18-27 timer tilsammen) timer historie hver (spørs hvor fort man spiller igjennom). Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Begynt å spille igjen nå, liker hvordan man kan fokusere på storyen gjennom de lilla questene (class og planet arc quests). Er en mye mer strømlinjet experience som fungerer godt for dem som bare er ute etter å spille gjennom story -innholdet Men er det nok quester til å gå gjennom spillet på den måten? Ser for meg at du enter møter vegger eller ender opp som level 30 når storyen er over. Det er nok oppdrag. Bioware endret på det, så de oppdragene man trenger for å gå opp i nok nivå er markert som lilla, mens andre mer ubetydelige oppdrag er markert som gul. MEN hvis man har abonnent, så trenger man bare å spille selveste klasseoppdragene. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 (endret) Noen som spiller dette? Testet det igjen for noen dager siden og ble overrasket at jeg ble hektet igjen. Mye forbedringer. Nå er det en event som varer frem til desember som bl.a. gir alle 200% XP og mounts, pets etc. Man kan levle opp en character bare ved å gjøre story-missions. Sniker inn en referral-link her som gjelder alle nye spillere eller de som ikke har spilt på over 90 dager. Gir deg 7 dager subscription status og oss begge endel loot http://www.swtor.com/r/DjlQCk Endret 16. oktober 2016 av duppsko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå