Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Noen som spiller dette enda? Sluttet etter par mnd etter release men savner spillet litt. Tenker å gi det en ny sjangse nå, men denne gangen skal jeg spille det som singel player spill.

Litt selvmotsigelse der, hvis du skal spille det som singel player trenger du vel ikke andre spillere rundt deg? :)

 

Jeg plukka det opp igjen, spiller som f2p/preferred på Red Eclipse. Empire. Laget meg like godt en ny karakter siden jeg ikke husker et pøkk av alle greiene på BH'n. Vurderer å subbe, men EA/Bioware presterte å legge gullegget med siste patch..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det er FRYKTELIG kjedelig som singleplayer-spill, da questene blir veldig like etterhvert. Og det er veldig mye springing fra ett sted til et annet, spesiellt før du får en speeder selv. Leveler du mere enn en karakter støter du på akkurat de samme questene pånytt når du kommer til den planeten. Usj.

 

Det er mange som har lyst å bare få splittet ut alle storyquestene i et eget singleplayer-spill, og droppe alle de kjedelige "leveling questene" imellom dem. Men det skjer jo aldri såklart.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har også prøvd det som singleplayer etter å ha blitt Star Wars-kåt av å spille KotOR2.

Har så inderlig lyst å nyte det, men mye på grunn av leveling-questene du MÅ gjennom for å komme videre blir det vanskelig til tider. Dette gjør det spesielt kjedelig å skulle spille andre klasser, siden 80% av spillet er klin likt det du nettopp spilte på den andre karakteren din.

 

Når det er sagt har de endelig fått på plass ting som de burde hatt ved lansering, som Dungeon Finder, Legacy-greier, mm. Spillet som ikke skulle rushes til lansering, men ble rushet likevell. Takk EA.

 

Spillet i seg selv er helt OK standard MMO som alle andre MMO i dag er. Selv om jeg ikke er helt fornøyd med F2P-opplegget...

Endret av Optimuz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...