saladin waits for alice Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Det kan du ja. Skal begynne igjen med mine 2 kamerater, ser at det har blitt en del server merging x) Er det noen som kan summere de viktigste forandringene med Sith Inquistors de , ehh, siste 9 måneder? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Har ikke blitt sagt noe om eksakt tidspunkt imorgen vi kan begynne å spille? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Bah, klarte å svare feil på secret question, så nå får jeg ikke spilt på et par dager.. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Bah, klarte å svare feil på secret question, så nå får jeg ikke spilt på et par dager.. Kan vel bare ringe Bioware og be dem fikse det? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Har ikke blitt sagt noe om eksakt tidspunkt imorgen vi kan begynne å spille? De blir å ha en 12 timers maintenance, tror den er ferdig i 7 tiden på kvelden. Jeg må f*** meg bytte navn på min main pga server merge, jeg som bruker flere ÅR på å tenke ut nye navn. -.- Endret 14. november 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Kan vel bare ringe Bioware og be dem fikse det? Gikk bedre enn det jeg trodde, var gratis også "Jesse" drev å unnskyldte seg for problemet, lol Når det var min skyld De blir å ha en 12 timers maintenance, tror den er ferdig i 7 tiden på kvelden. Jeg må f*** meg bytte navn på min main pga server merge, jeg som bruker flere ÅR på å tenke ut nye navn. -.- Kan dere ikke spille? Mine kamerater har spilt i hele dag. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Jeg kan spille ja, men han tenker sikkert på for folk som vil spille gratis? Men man kan vell uansett spille gratis til level 15 nå? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Jepp, mente for oss som skal spille f2p imorgen Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Ahh, da forstår jeg Jeg kjøpte for en måned iallefall, hvis jeg ikke syns spillet er verdt mer penger, så er det bare å la vær å betale og spille F2P igjen. Litt usikker på hvor meg får ut av de cartel coins da, har sånn 750 av de nå. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Dem utsatte maintenance litt gitt. Ikke som 12 timer var nok. Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Off... Ja ja.. Får berre vente med tålmodigheit.. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Eh... hvorfor har jeg ikke Cartel Coins? Har jo betalt for mer enn en måned visst jeg husker riktig. Får ikke ha mer enn 2 character slots? Blir for dumt. Endret 16. november 2012 av -bLaZiNg^DuCk- Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 WTF.. jeg sletta tilogmed 2 characterer for å gjøre plass til en ny, for jeg ville starte på nytt igjen. Jeg har EN character på spillet nå (level 50) men får ikke lagd en ny en. Står "to create a new character you must delete 3" Må altså slette alle for å lage en ny en? Lenke til kommentar
thyraven Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Finnes det noe norskt community som ikke krever en lang stil for å komme inn i? Mulig jeg kunne tenkt meg å prøve litt igjen, men litt kjipt å surre rundt alene Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Finnes det noe norskt community som ikke krever en lang stil for å komme inn i? Mulig jeg kunne tenkt meg å prøve litt igjen, men litt kjipt å surre rundt alene Ditto. Og helst et som det går an å være med i selv om man ikke spiller mer enn noen timer per uke (for min del). Lenke til kommentar
Skillica Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Er det Pay2Win ? Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Ikke pay 2 win, men denne forbanna pengegnikkinga til EA er iferd med å ødelegge den spillbarheten som er igjen. Selv subscribere skal plages. Det er ganske fortellende at siste post før Skillicas var i midten av november, snart en måned siden... dette spillet dør EA har bare seg selv å takke. Ifra valg av spillmotor til valg av spillmekanikk som de dikterte, og deretter sparket alle som jobbet med spillet og så denne F2P som er ubrukelig. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Det er mulig jeg svarte for raskt. Det er nå mulig å kjøpe både XP booster pakker, så vel som utstyr til figuren din og skipet ditt i Cartel Coin shop. Denne pengetiggingen og fokuset på coins osv. ødelegger mye av spillet for min del. Tidligere subbet jeg av og til men nå vet jeg ikke om jeg gidder det engang. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Er bare å betale 100kr måneden som før, så er alt unlocket uansett..f2p er ikke en tvang, bare en mulighet. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Jau, men tiggingen ifra EA og konsekvensene er å finne overalt, uansett om man er F2P, preferred eller sub Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå