saladin waits for alice Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Hvor evt. kjøper dere spillekort? Finner sikkert billigere for 60 dager enn EA. Gamestop selger 2 måneders kort for 200 kr. Det har de gjort siden launch. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Ble http://xboxliveuk76.com/ som vanlig Der jeg kjøper til Xbox LIVE. Lenke til kommentar
FatHobbit Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) God dagen mine forum frender! Jeg så på Origin i dag og fant ut at SW TOR var på 100 kr ca, så jeg lurte på å kjøpe det Men det som jeg lurer på er: får jeg med en mnd med gratis eller må jeg betale mnd avgiften med en gang? Mvh FatHobbit Endret 21. august 2012 av FatHobbit Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Du får 1 mnd gratis, må legge inn kortinfoen din og blir kun trekt når det har gått over 1 mnd hvis du ikke har sagt opp til den tid. Endret 21. august 2012 av duppsko Lenke til kommentar
lando calrissian Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Noen som vet hvor lenge serverne skal være nede i dag? Det sto fire timer igår, men de har jo vært nede i 6 timer minst. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 skjera? Er nede idag og! Lenke til kommentar
Rune.4156 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Ser at serverne nå har "merget" igjen. Nå er det kun Red Eclipse igjen som er English EU PVE. Er da alle mine karakterer som var på English EU PVE realms der? Og må jeg eventuelt slette noen? Hadde 20 karakterer, og hadde tenkt å spille igjen i november. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Ouch? Har ikke hørt noe om det? Håper ikke de har gjort noe med RP-serverene da. Satser på at The Proginator er der enda Lenke til kommentar
Rune.4156 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Progenitor er så vidt jeg kan se den eneste EU English RP serveren som er igjen. Endret 19. september 2012 av Rune.4156 Lenke til kommentar
Rune.4156 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 http://www.swtor.com/support/helpcenter/6675 For players who have more than twelve characters that are migrating to the same higher population server, we have created an extended character selection screen with different “pages” to hold all of your characters. You can use the arrows at the bottom of the character selection screen to navigate these pages. It will not, however, be possible for you to create a new character if you have 12 or more characters on a server. In order to create a new character you must have a character list which contains 11 characters or less on that server. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Om noen har lyst å spare litt penger ;P koster bare 49kr. Star Wars: The Old Republic 60 days Play Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Spiller folk dette enda? Vurderer å ta det opp igjen litt. Var aldri skikkelig lei når jeg sluttet å spille det egentlig. Etter skuffelsen med GW2 så hadde det fristet å spille litt SWTOR igjen! Storyen osv var jo fantastisk, men pvpen var megaskuffende. Tror egentlig det var derfor jeg slutta. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 PvP har blitt litt bedre, men jeg har ikke spilt på lenge, skal ta det opp selv ganske snart Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Nei, ingen spiller lengre Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Plukka opp spillet igjen igår faktisk. Syns at GW2 var et fantastisk spill, men har sett meg lei på middelalder-sjangere og lignende. Så da ble det SWTOR! Lenke til kommentar
SirreStrikk Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Swtor blir f2p fra 15. november. Jeg skal begynne igjen da tenker jeg. Hvem andre har planer om å starte på igjen? Regner med serverne blir rimelig populated igjen når det blir gratis Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Skal starte jeg og! Satse på at karakterne min er der på level 50 og 37 Ei god stund sia jeg ga meg. Hva skal disse Cartel Coins være godt for? Hva kan jeg bruke med de? Endret 10. november 2012 av -bLaZiNg^DuCk- Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 De er vel der, de. Så lenge du husker hvordan du kommer deg inn på kontoen din Lenke til kommentar
Continum Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Noen som vet om jeg kan fortsette med trail charactern min når F2P kommer 15 nov. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå