Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Hva sier dere til ny level cap og nytt operations gutta?

Jeg sier:

Tjjaa. Ny level cap blir nok bra, jeg digger skillsa og hvordan det ser ut :) Men hva med tomme servere? Når fikser de det?

Top Comment: Pvp doesn't matter when the servers are empty...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde lyst å få over assassinen min... Så jeg har 2 valg: Enten å overføre alle characters til 1 av de serverne på listen, eller lvle en ny en... Hvis Tomb of freedom nadd forblir en origin server(vet ikke helt hvordan dette systemet funker om de kan gjør origin servere like store som destination servere), blir jeg nok å dra til en destination server uansett.

Lenke til kommentar

Tviler på at Bloodworthy vil få muligheten til å overføre til ToFD. Er det en annen server får du bare krysse fingra for at den kan overføre til ToFD. Det er ikke slik at du selv kan velge hvilken server du skal flytte til, btw. Det bestemmer BioWare. Så tror nok at characterne dine på ToFD fint får bli der :)

Lenke til kommentar

"Alle" vil jo over til de mest populære serverne, så å åpne for transfer dit er meningsløst.

Guildet mitt var faktisk assigned til TOFN før launch, men vi flyttet manuellt over til en anna server fordi ingen klarte å logge inn de første dagene på Tomb. Altså startet nye chars der. Nå er det en konstant Light server nesten uten folk på, så ingen spiller lengre. Selv har jeg ikke logga inn på minst en måned.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Tviler på at Bloodworthy vil få muligheten til å overføre til ToFD. Er det en annen server får du bare krysse fingra for at den kan overføre til ToFD. Det er ikke slik at du selv kan velge hvilken server du skal flytte til, btw. Det bestemmer BioWare. Så tror nok at characterne dine på ToFD fint får bli der :)

Jeg ser at det blir addet mer servere senere, men som bytex sier er det vel logisk at TOFD ikke blir på den listen... Men hvis TOFD forblir en origin server blir nok mange å flytte derfra til en destination server... Får ikke spille swtor før på fredag, så har ikke muligheten for å se hvilke av de destination serverne som blir populær

Lenke til kommentar

Synes de burde latt det være slik at man kunne overføre til hvor man vil, intill den serveren kom til et visst punkt der det ble litt for mye spillere. Hadde vært første mann til møllen men synes det er bedre enn slik det er nå

Lenke til kommentar

hmm tenkte ikke på det... ikke alt kan være perfekt da. Blir veldig urolig for all sytingen jeg ser på forumene over hvordan assassin/shadow tanking blir nerfet hardt, gidder ikke å gjøre calculations selv men jeg ser noen sier det er egentlig ikke en stor nerf.

Lenke til kommentar

Tja, kommer annpå hvor mange som kommer fra de andre serverne. Har lest at flere av de som det flyttes fra hadde 10-15 på fleet peaktime.

Skal ikke si noe bråsikkert, men er nok fort mulig at Impetus flytter over om det blir slik. Tror ikke dem har lyst til å sitte igjen enslige på bloodworthy :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...