Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen andre her som har noe problemer med innlogging til spillet? Jeg kan spille spillet i fra 30sek til 5 minutter så disconnecter routeren seg. Lukker jeg dermed SWTOR så kommer internett tilbake. Dette har aldri hendt før å heller ikke i andre spill skjer dette, bare SWTOR. Det startet sakte men sikkert siden lørdag formiddag. MS Latency var oppi 40K så kom den bare på loading og ble stucked der pga ingen nettforbinnelse

Viss dette er det nye generasjon av gaming så quitter jeg gaming for godt. Hater alt som har med online, DRM og må være online for å spille singelplayer....

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

MMORPG er ikke singleplayer-spill, så her er du laaaaaaaaangt ute på jordet med kritikken din.

Jeg småhintet til andre spill som er slik.

Men takk for hjelpen, for her var det mye å ta i.....

Men for å oppdatere saken. Fikk spilt i over 1 time uten noen form for trøbbel tidligere idag. Det eneste jeg gjorde var laste ned noe fra windows update og tok en ip rensk i cmd command prompt i windows 7/ dns flush så etter det har det funket.

Leste også var en del på forumet til SWTOR som har det samme som meg, uansett hvor hen du befinner deg i verden

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Det programmet bruker jeg daglig om jeg bare har surfet på internett i en time.

Men fikk en laaaang guide av kundeservice.

Surt for meg da halvparten av det som stod der var nytt for meg. Men skal prøve videre fordi jeg vil så gjerne spille dette mer uten slike problemer!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Jeg synes det er merkelig. Har aldri hørt om feilen heller. =/ Ingen i guildet har hatt problemet heller så vidt jeg vet. Men, folk har hatt en tendens til å krasje til desktop når de prøver å gå inn i en instance/ i loading screen. Mulig det har en sammenheng? Isåfall funker ikke "fixen" til Bioware =/

Lenke til kommentar

Tror dere denne PCn klarer swtor på rundt 20FPS på absolutt laveste grafikk?

Grafikk kort: Mobile intel 4 series express chipset family, er 2 i listen men vet ikke om det er 1 eller 2.

RAM: 1,92gb

Prosessor: Intel core 2 duo CPU 2,26Ghz, det er visst 2 av dem i listen på enhetsbahandlingen, så vet ikke om det er 2 eller bare 1.

Lenke til kommentar

åhh har dere sett den nye infoen om 1.3?? I CANT WAIT!! Server transfer, LFG verktøy og annet! Har allerede byttet server fra den døende serveren jeg var på, men nå kan jeg endelig få over lvl 50 assassinen min! :) Får bare håpe 1.3 ikke kommer ut om så altfor lang tid...

Lenke til kommentar

De skulle vært implemert for lenge siden ja, men EA er utgiveren så hva annet kan du forvente? swtor er så lang det beste mmorpg jeg har spillt, så jeg holder meg her... Skal spille gw2, men har virkelig ikke lyst å slutte med swtor, synes sw universet er så mye bedre enn enda et middel alder spill...

Lenke til kommentar

Da er min sub. canceled. Altfor døde servere, jeg betaler ikke for å spille et single player spill, da har jeg bedre ting å gjøre.

Jeg synes det er veldig synd, var fantastisk gira på dette spillet her i et år før release. Dessverre nådde det ikke i nærheten opp til hypen.

Lenke til kommentar

Da er min sub. canceled. Altfor døde servere, jeg betaler ikke for å spille et single player spill, da har jeg bedre ting å gjøre.

Jeg synes det er veldig synd, var fantastisk gira på dette spillet her i et år før release. Dessverre nådde det ikke i nærheten opp til hypen.

Hørt om å bytte server? Er ikke verdens undergang hvis du må forlate en lvl 50 character...

På en annen side, jeg er i en survey nå, og de spør meg hvor sannsynlig det er at jeg kjøper de forskellige expansions de har kommet opp med, kan dette være hint på expansions som kommer i fremtiden? Kan ikke kopiere eksemplene, og gidder ikke å skrive ned alt, men er sannsynlig at dere også har fått survien, er ganske interessant :) Dem snakker om at the hutt cartel har reist sei opp fra undergrunnen og går til krig mot the republic og the empire...

Endret av JayMK93
Lenke til kommentar

Vi kan ikke bytte server..det som uansett kommer til å skje med server change, er at alle vil til "Heavy" population serverne, det blir fullt der umiddelbart, også sprer vi oss utover og får samme situasjonen pånytt,

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Vi kan ikke bytte server..det som uansett kommer til å skje med server change, er at alle vil til "Heavy" population serverne, det blir fullt der umiddelbart, også sprer vi oss utover og får samme situasjonen pånytt,

Du skal kunne bytte server hvis du er på en light populated server i 1.3

Lenke til kommentar

Hørt om å bytte server? Er ikke verdens undergang hvis du må forlate en lvl 50 character...

På en annen side, jeg er i en survey nå, og de spør meg hvor sannsynlig det er at jeg kjøper de forskellige expansions de har kommet opp med, kan dette være hint på expansions som kommer i fremtiden? Kan ikke kopiere eksemplene, og gidder ikke å skrive ned alt, men er sannsynlig at dere også har fått survien, er ganske interessant :) Dem snakker om at the hutt cartel har reist sei opp fra undergrunnen og går til krig mot the republic og the empire...

Min max. level er 28, så er ikke det som er problemet. Verre å forlate hele legacyen og alt, hadde en i level 42 som jeg fjernet.

Vel, jeg har ikke tid til overs, i alle fall ikke til SWTOR. Skal jeg spille så blir det heller noe annet som jeg føler at jeg får mer glede ut av. Dessverre.

Får se etterhvert, kanskje det kommer et par spennende expansion packs. Det verste er uansett nå at alt føles så forferdelig dødt og tomt, savner den gode open world stemningen, mye trange ganger, kjedelige quests med uengasjerende dialog.

Jeg synes det er veldig synd, har virkelig prøvd å like spillet, men det er ganske kraftig bismak som sitter i hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...