Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp er nok meg, begynte å lure på om du og va med i CoV den tia:p blir en stund siden no heh

 

Joda, stemmer det. Vi var nok begge i Cov :) Sendte deg også en friend request på swtor (preeebs).

 

Morro å se gode gammle guild mates fra de gode gammle swg dagene. Hva skal du rolle når swtor kommer? Satser/håper på at du velger rett side denne gangen også :)

 

Er også med på betaweekend - lurer dog litt på om jeg har heftig nok speccs, eller om jeg bare skal låne bort kontoen til en kompis i helga.

 

Sitter på en Macbook Pro med C2D 2.4ghz, 4GB ram og 8600GT-grafikkort (256MB minne). Tenker å legge inn Windows 7 for anledningen. Er maskina bra nok? :)

 

 

Jeg ville no vertfall prøvd hadde jeg vært deg. Vil du være min venn :p hehe!

Lenke til kommentar

Joda, stemmer det. Vi var nok begge i Cov :) Sendte deg også en friend request på swtor (preeebs).

 

Morro å se gode gammle guild mates fra de gode gammle swg dagene. Hva skal du rolle når swtor kommer? Satser/håper på at du velger rett side denne gangen også :)

 

 

Har det meget vanskelig med og velge, snuser mye på bounty hunter men også en del på smuggler og trooper :)

 

Men siden dette er historie drevet mmo, så kommer jeg nok til å ha en del alt chars :p så får vell se hvem av dem som blir min main char til slutt hehe

Lenke til kommentar

Prisen på alt her i verden går naturligvis ut i fra hva markedet er villig til å betale. Så lenge folk kjøper i bøtter og spann, så tviler jeg på at prisen på CE-versjoner av spill går ned med det første. For min del kjøpte jeg til 1100,- på Komplett som var helt overkommelig. Er snakk om å droppe ølen med gutta to helger, så var det spart inn igjen.

Lenke til kommentar

Kommer alltid til å være fordeler for de som bestiller CE, sånn har det jo alltid vært. Om det er et eget område så ser jeg ikke at det skulle spille noen stor rolle. Jeg begynner jo ikke å klage hos Ford fordi en kompis fikk råere felger på sin nye Focus enn meg og kjerringa gjorde. Oi vent, han betalte 4000,- ekstra ja.

 

Uansett så blir det nok som -Zeitgeist- sier at det blir nok rimelig øde der, og da er det vel ingen krise at ikke alle kommer dit. Tviler på at det blir et "Only cool people allowed"- område.

 

 

Vet ikke hvor du dro frem klaging fra, for det gjorde ikke jeg. Jeg kommenterte bare på hvor mye vits det er å bruke tid på å lage et område som knapt vil brukes. Men jeg kan jo ta feil og det vil bli et kjempepopulært sted. Jeg hadde skjønt vitsen hvis det var et VIP område man kunne kjøpe seg inn i, men det ser jo ikke slik ut.

Lenke til kommentar

Kommer alltid til å være fordeler for de som bestiller CE, sånn har det jo alltid vært. Om det er et eget område så ser jeg ikke at det skulle spille noen stor rolle. Jeg begynner jo ikke å klage hos Ford fordi en kompis fikk råere felger på sin nye Focus enn meg og kjerringa gjorde. Oi vent, han betalte 4000,- ekstra ja.

 

Uansett så blir det nok som -Zeitgeist- sier at det blir nok rimelig øde der, og da er det vel ingen krise at ikke alle kommer dit. Tviler på at det blir et "Only cool people allowed"- område.

 

 

Vet ikke hvor du dro frem klaging fra, for det gjorde ikke jeg. Jeg kommenterte bare på hvor mye vits det er å bruke tid på å lage et område som knapt vil brukes. Men jeg kan jo ta feil og det vil bli et kjempepopulært sted. Jeg hadde skjønt vitsen hvis det var et VIP område man kunne kjøpe seg inn i, men det ser jo ikke slik ut.

Første delen av posten var ikke rettet mot deg :) Så neida, jeg antyder ikke at du klager ;) Var bare ment som en morsom sammenligning til en annen post.

Endret av DavidH
Lenke til kommentar

Fikk mail i dag om at jeg var plukket ut til og teste The Old Republic. Laster det ned nå så jeg vet hva jeg skal i helga :thumbup:

 

Gratulerer. Veldig surt å sitte å se på at folk kommer inn tho'. Håper på invite eller åpen beta.

 

 

Kommer alltid til å være fordeler for de som bestiller CE, sånn har det jo alltid vært. Om det er et eget område så ser jeg ikke at det skulle spille noen stor rolle. Jeg begynner jo ikke å klage hos Ford fordi en kompis fikk råere felger på sin nye Focus enn meg og kjerringa gjorde. Oi vent, han betalte 4000,- ekstra ja.

 

Uansett så blir det nok som -Zeitgeist- sier at det blir nok rimelig øde der, og da er det vel ingen krise at ikke alle kommer dit. Tviler på at det blir et "Only cool people allowed"- område.

 

 

Vet ikke hvor du dro frem klaging fra, for det gjorde ikke jeg. Jeg kommenterte bare på hvor mye vits det er å bruke tid på å lage et område som knapt vil brukes. Men jeg kan jo ta feil og det vil bli et kjempepopulært sted. Jeg hadde skjønt vitsen hvis det var et VIP område man kunne kjøpe seg inn i, men det ser jo ikke slik ut.

Første delen av posten var ikke rettet mot deg :) Så neida, jeg antyder ikke at du klager ;) Var bare ment som en morsom sammenligning til en annen post.

 

Ah. Da så :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...