noxside Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Jepp er nok meg, begynte å lure på om du og va med i CoV den tia:p blir en stund siden no heh Endret 4. oktober 2011 av noxside Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 You wish MysticoN Fikk mailen i dag kl 18.52. Er beta weekend. Fra 7. til 10. oktober Lenke til kommentar
noxside Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Ah, da var du en ut av de heldige i dagens weekend batch! 1 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Er også med på betaweekend - lurer dog litt på om jeg har heftig nok speccs, eller om jeg bare skal låne bort kontoen til en kompis i helga. Sitter på en Macbook Pro med C2D 2.4ghz, 4GB ram og 8600GT-grafikkort (256MB minne). Tenker å legge inn Windows 7 for anledningen. Er maskina bra nok? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jepp er nok meg, begynte å lure på om du og va med i CoV den tia:p blir en stund siden no heh Joda, stemmer det. Vi var nok begge i Cov Sendte deg også en friend request på swtor (preeebs). Morro å se gode gammle guild mates fra de gode gammle swg dagene. Hva skal du rolle når swtor kommer? Satser/håper på at du velger rett side denne gangen også Er også med på betaweekend - lurer dog litt på om jeg har heftig nok speccs, eller om jeg bare skal låne bort kontoen til en kompis i helga. Sitter på en Macbook Pro med C2D 2.4ghz, 4GB ram og 8600GT-grafikkort (256MB minne). Tenker å legge inn Windows 7 for anledningen. Er maskina bra nok? Jeg ville no vertfall prøvd hadde jeg vært deg. Vil du være min venn hehe! Lenke til kommentar
noxside Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Joda, stemmer det. Vi var nok begge i Cov Sendte deg også en friend request på swtor (preeebs). Morro å se gode gammle guild mates fra de gode gammle swg dagene. Hva skal du rolle når swtor kommer? Satser/håper på at du velger rett side denne gangen også Har det meget vanskelig med og velge, snuser mye på bounty hunter men også en del på smuggler og trooper Men siden dette er historie drevet mmo, så kommer jeg nok til å ha en del alt chars så får vell se hvem av dem som blir min main char til slutt hehe Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Noen som har forhåndsbestillt Collector's Edition? Makan til pris har jeg ikke sett på lenge; 1400,- , kunne sikkert gått med på 600-700,- , men 1400,- er ikke verdt det for CE i mine øyne. Endret 5. oktober 2011 av malmern 1 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Er nokk MANGE som har forhåndsbestillt Collector's Edition, men jeg er enig med deg. 1400 for et spill man ikke har testet og ikke vet om man kommer til å like er ikke verdt det. 1 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg ville no vertfall prøvd hadde jeg vært deg. Vil du være min venn hehe! Hihi, må vel det. *finne fram windows-dvd* Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ikke rart at CE går for 1400, når det er EA som står bak. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ikke rart at CE går for 1400, når det er EA som står bak. Ikke rart CE går for 1400,- når mange faktisk kjøper det..dette er business, ingenting annet. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Prisen på alt her i verden går naturligvis ut i fra hva markedet er villig til å betale. Så lenge folk kjøper i bøtter og spann, så tviler jeg på at prisen på CE-versjoner av spill går ned med det første. For min del kjøpte jeg til 1100,- på Komplett som var helt overkommelig. Er snakk om å droppe ølen med gutta to helger, så var det spart inn igjen. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Det er egentlig for dyrt, men det var mer et "politisk" spørsmål for min del. Jeg har vært Bioware-kunde siden Baldur's Gate 1, og når de faktisk satser på å lage et PC-spill, støtter jeg det i håp om at de fortsetter med det. 1 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Kommer alltid til å være fordeler for de som bestiller CE, sånn har det jo alltid vært. Om det er et eget område så ser jeg ikke at det skulle spille noen stor rolle. Jeg begynner jo ikke å klage hos Ford fordi en kompis fikk råere felger på sin nye Focus enn meg og kjerringa gjorde. Oi vent, han betalte 4000,- ekstra ja. Uansett så blir det nok som -Zeitgeist- sier at det blir nok rimelig øde der, og da er det vel ingen krise at ikke alle kommer dit. Tviler på at det blir et "Only cool people allowed"- område. Vet ikke hvor du dro frem klaging fra, for det gjorde ikke jeg. Jeg kommenterte bare på hvor mye vits det er å bruke tid på å lage et område som knapt vil brukes. Men jeg kan jo ta feil og det vil bli et kjempepopulært sted. Jeg hadde skjønt vitsen hvis det var et VIP område man kunne kjøpe seg inn i, men det ser jo ikke slik ut. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Det er egentlig for dyrt, men det var mer et "politisk" spørsmål for min del. Jeg har vært Bioware-kunde siden Baldur's Gate 1, og når de faktisk satser på å lage et PC-spill, støtter jeg det i håp om at de fortsetter med det. Hm, ikke dumt tenkt det der nei. Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Fikk mail i dag om at jeg var plukket ut til og teste The Old Republic. Laster det ned nå så jeg vet hva jeg skal i helga Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Kommer alltid til å være fordeler for de som bestiller CE, sånn har det jo alltid vært. Om det er et eget område så ser jeg ikke at det skulle spille noen stor rolle. Jeg begynner jo ikke å klage hos Ford fordi en kompis fikk råere felger på sin nye Focus enn meg og kjerringa gjorde. Oi vent, han betalte 4000,- ekstra ja. Uansett så blir det nok som -Zeitgeist- sier at det blir nok rimelig øde der, og da er det vel ingen krise at ikke alle kommer dit. Tviler på at det blir et "Only cool people allowed"- område. Vet ikke hvor du dro frem klaging fra, for det gjorde ikke jeg. Jeg kommenterte bare på hvor mye vits det er å bruke tid på å lage et område som knapt vil brukes. Men jeg kan jo ta feil og det vil bli et kjempepopulært sted. Jeg hadde skjønt vitsen hvis det var et VIP område man kunne kjøpe seg inn i, men det ser jo ikke slik ut. Første delen av posten var ikke rettet mot deg Så neida, jeg antyder ikke at du klager Var bare ment som en morsom sammenligning til en annen post. Endret 5. oktober 2011 av DavidH Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Fikk mail i dag om at jeg var plukket ut til og teste The Old Republic. Laster det ned nå så jeg vet hva jeg skal i helga Gratulerer. Veldig surt å sitte å se på at folk kommer inn tho'. Håper på invite eller åpen beta. Kommer alltid til å være fordeler for de som bestiller CE, sånn har det jo alltid vært. Om det er et eget område så ser jeg ikke at det skulle spille noen stor rolle. Jeg begynner jo ikke å klage hos Ford fordi en kompis fikk råere felger på sin nye Focus enn meg og kjerringa gjorde. Oi vent, han betalte 4000,- ekstra ja. Uansett så blir det nok som -Zeitgeist- sier at det blir nok rimelig øde der, og da er det vel ingen krise at ikke alle kommer dit. Tviler på at det blir et "Only cool people allowed"- område. Vet ikke hvor du dro frem klaging fra, for det gjorde ikke jeg. Jeg kommenterte bare på hvor mye vits det er å bruke tid på å lage et område som knapt vil brukes. Men jeg kan jo ta feil og det vil bli et kjempepopulært sted. Jeg hadde skjønt vitsen hvis det var et VIP område man kunne kjøpe seg inn i, men det ser jo ikke slik ut. Første delen av posten var ikke rettet mot deg Så neida, jeg antyder ikke at du klager Var bare ment som en morsom sammenligning til en annen post. Ah. Da så :-) Lenke til kommentar
noxside Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 I følge Bioware så blir det ikke åpen beta, men dem prøver så godt dem kan så alle kan prøve swtor. men er jo bare 3 månder igjen Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Sitter fremdeles "nesten" med fingern på F5 inne i Gmail. Håper på en liten test før spillet blir lansert. Hadde vært greit å fått testa litt så jeg fikk spikra beslutningen på hvilken klasse jeg skal gå for. Går nok uansett for sith sorcerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå