Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PvP er værst på min server. Republic mangler alt. folk, utstyr, level, hjerne...

PUG til FP går som regel greit. God tilgang på healers som regel, dps finnes alltid :p Tank er litt værre. Dersom du mangler folk til HM Ops derimot. Da du nesten ta til takke for low geared nutheads ^^ alle godt gearet er allerede i ett guild og gidder ikke å få lockouts med andre :)

Lenke til kommentar

Trollet akkurat en hel server i over 2 timer! "World Event" å drepe Training Dummy på Gav Daragon. For ellers sprengte hele Fleet. Hadde HELT fullt raid med ekstra grupper rund. Vi drepte hele dritten! :D frapset mesteparten og vil legge det ut på YouTube ^^

Det var AWSOME! Folk callet BS og stakk men nye kom :p til slutt skjønte alle det og spilte med. Kjempe PR for guidet mitt tilslutt da :p

(null)

Lenke til kommentar

Jeg prøvde virkelig å like dette spillet. Men på bakgrunn av at alt føltes så ekstremt gjentakende og enkelt så bestemte jeg meg for å stoppe. Syntes også at det er relativt lite content. Raid og PvP var ekstremt enkelt hvorav spillet mangler en 'arena' funksjon hvor man faktisk kan møte spillere som er bedre enn bare decent på det beste. Var gøy så lenge det varte.

Lenke til kommentar

Prøvde jeg også, men kansellerte igår ettermiddag.

Det skal sies at grafikken og Class-Questene er helt suverent. Jeg likte inmari godt class-delen hele veien fra 1 til 50, fin historie og slutten ga meg faktisk gåsehud. Topp topp!

Alt det andre imellom var dessverre enda mer repetativt og kliss likt. Noe annet som gjorde at jeg mista gløden over spillet var den forferdelige Customer Supporten. Hadde tickets inne som kunne ta opptil 14 dager og bli besvart... hvis dem i det hele tatt ble det og ikke ble stengt med beskjeden om at jeg måtte lage en ny(!). Mulig andre har bedre erfaringer med CS'en dems og det håper jeg da, men for min egen del så er mye av inntrykkene om spillet ødelagt.

Simple småting som at man fortsatt ikke kan legge til offline venner syntes jeg også er litt tåpelig.

Hvis Bioware brusher opp litt, så kan faktisk Star Wars bli en reel utfordrer til WoW, som fortsatt troner MMO-markedet. Var moro så lenge det var moro, men jeg ble dessverre altfor fort lei.

Lenke til kommentar

Lite innhold... eh... har du questet alle planetene? Eller trykka du spacebar til du nådde lvl 50 og klager på at spillet er innholdsløst? :)

Det ER lite innhold og spillet føles ekstremt gjentakende. Gjør (X) gå til (Y) og det er ikke nok med fancy voice acting for å ikke legge merke til dette. Lite variert armor, lite variert gameplay og generelt lite å gjøre etter level 50.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...