Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nope, old republic er flere tusen år før Darth Vader og gutta. Vet ikke hvor gamle tie fighterene faktisk er i filmenes univers, men det finnes visst ikke X-wings heller.

Men corellian XS freighter (smuggler-skipet) er jo nesten lik Han Solo sin Millenium Falcon. Er sikkert derfor Luke refererer til den som "that old rustbucket" når han ser den første gang i New Hope.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg fikk noe gratis-greier frem til 20. april. Det er jo bare noen dager, så gadd ikke styre med det. Eneste grunnen til at jeg sluttet å spille var at Visa-kortet mitt gikk ut på dato. Så snart jeg oppdaterer kontoen med det nye kortet, blir det nok mer spilling! Synes SWTOR fortsatt er spennende. Måtte bare spille Mass Effect 3 litt først (bra spill, bare synd at slutten ikke gir mening)!

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Space missions kan de godt gjøre litt mere med. Nå er det jo bare en on-rails skytebane. Så fort man lærer seg de forskjellige banene er det bare 5 minutters waste of time for å skaffe dagens fleet commendations.

Og senere levels sine missions bruker jo samme banen og skipene bare flere objectives.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Det vil jo uansett bli som å spille samme mission i XvT om og om igjen hver eneste dag. De kan jo ikke randomisere så mye i et MMORPG, og missions i XvT var jo også 100% scripted.

Det spørs. Hvis de klarer å få det MP, som i nettopp XvsT så blir det legend- wait for it....

dary!

Lenke til kommentar

Det vil jo uansett bli som å spille samme mission i XvT om og om igjen hver eneste dag. De kan jo ikke randomisere så mye i et MMORPG, og missions i XvT var jo også 100% scripted.

Det vil uansett være mindre ressurskrevende å randomisere (flott ord!) en spillmodus hvor fiendene har AI (når de først har laget selve modusen). Du kan egentlig bare plassere de innenfor et visst område, så greier de seg selv. I rail-shooters må du manuelt bestemme hvor du skal fly, hvor fi skal fly osv. Jeg elsket X-wing/Tie-fighter-spillene, og X-wing Alliance er det jeg husker best (det var det siste jeg spilte). Hvis de hadde fått til noe lignende i SW:TOR med multiplayer, hadde det vært episk. Det er bare viktig at de får til stor variasjon i oppdragene, gjerne med tilfeldig valgte secondary missions osv.

Her er en smakebit på X-Wing Alliance for de som ikke har spilt det. Anbefales på det sterkeste!

http://www.youtube.com/watch?v=nx59R2mfxPQ&hd=1

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

jeg kjøpte spillet i går og hadde tenkt å bruke de 30 dagene p og teste spillet. når jeg er ferdig med å registrere det så krever swtor at jeg legger til en subscription eller et game card til. dette var det ikke opplyst noen ting om og jeg mener det er svindel at de krever en subscripton oppå. er det noen måtte å gå forbi dette på? hittil har supporten deres vært kun bots som svarer.

Har du vært borti andre MMOs eller noe sånt så burde du vite at dette er en ganske så vanlig ting å gjøre. Jeg har ihvertfall alltid gjort det med de MMOS'ene jeg har spilt gjennom årene :)

Det er bare å legge til ett kredittkort, ditt eget eller foreldrene dine sitt hvis du ikke har ett eget. Og ja du kan stoppe subscripton like etter at du har aktivert den får å få startet spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...