Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er noe av dette relevant ? Samme for meg hvordan du liker å spille MMOer. Poenget mitt var bare at det er typisk amerikansk marketing hvor de ser på forskjellige bruker-grupper og prøver å finne ut hva slags tilbud de kan gi til spesifikke grupper for å få dem til å kjøpe. Swtor har ett tydelig problem med å holde folk interessert etter de har nådd maks level, så derfor gir de disse ekstra gode tilbud.

Hvordan det er relevant? Du kødder nå? De prøvde å gi gratis tid til folk som klagde over warzones, fordi WZ ble utelatt fra patch 1.2. Det var en så utrolig dårlig ide at de ble nødt til å endre planen og gi gratis tid til alle som har nådd lvl 50 og/eller har nådd Legacy level 6. Problemet er bare at de ikke forstår hvorfor folk slutter. Jeg har allerede sagt opp abonnementet mitt to ganger, og kommer ikke til å begynne igjen. Men fordi jeg ikke har nådd lvl 50 eller legacy 6 er jeg ikke viktig nok for dem til å få gratis tid? Hvorfor er jeg mindre verdt enn folk som spiller PvP? Hvorfor er pengene mine mindre verdt enn dine?

Som jeg sa spilte jeg LotRO i hele to år uten å nå max level. Ikke fordi jeg ikke var i stand til det, men fordi jeg hadde fem karakterer å herje med, fordi jeg foretrakk å ta meg god tid og gjøre alt mulig annet enn å suse gjennom historien (har for eksempel brukt mye tid på diverse festivaler rundt omkring) og så videre. Kort sagt har jeg aldri giddet å nå høyeste level fordi jeg vet endgame suger. Så hvorfor er jeg mindre verdt enn folk på lvl 50?

• Liker 1
Lenke til kommentar

For all del, diskuter gjerne spillet. Men flere sider lang klaging på å ikke få gratis måned når han sier gang på gang at han ikke skal spille det igjen?

Jeg trenger ikke å bli minnet på at han ikke skal spille mer, det er helt ok :)

Vikingkylling: BLÆ! ;D :tease:

Endret av Argoniel
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, jeg har ikke tenkt å spille igjen. Hva så? Jeg prøver å holde en saklig diskusjon hvorfor jeg ikke spiller mer. Men så lenger dere fikk gratismåneden deres og kan føle dere bedre enn alle andre er det vel greit for dere at BW driter i de fleste fansen?

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Vel, jeg har prøvd å stille et spillrelatert spørsmål to ganger, for å ha blitt druknet av maset ditt om den måneds-greia hver gang. Du forstår ikke at nok er nok, selv etter gjentatte forespørsler fra flere enn meg.

Endret av Bytex
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det er fordi jeg prøver å ha en saklig diskusjon om hvorfor bare noen få utvalgte får gratis spilletid. Og for øvrig har du vært spydig og sarkatisk lenge, ikke bare i denne tråden. Men vi bør kanskje ta det et annet sted, så jeg skal overse det denne gangen. Neste gang havner du på Ignorer-listen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke gjør noe ulovlig da Bytex :tease:

Vikingkylling: Jeg skjønner at du er frustrert, jeg har før i tråden sagt at jeg skjønner hvorfor du reagerer sånn, det de skulle ha gjort var å gitt alle en måned (tenk deg god PR da!). Men uheldigvis er det slik Bioware har valgt det =/ Vi får desverre ikke gjort noe med det.

Lenke til kommentar
Jeg har allerede sagt opp abonnementet mitt to ganger, og kommer ikke til å begynne igjen.

Og akkurat derfor gidder de ikke å prøve å gi deg en sjanse til. Hvis de hadde gitt deg en gratis måned så hadde du spilt den måneden, men ikke abonnert noe videre. Hva har de å vinne på det ?

Hvis du lurer på hvorfor du er mindre verdt enn andre så er svaret ganske enkelt. Det er mye mindre sannsynlig at du kommer til å fortsette å abonnere enn andre som har fått ett bra tilbud.

Endret av Ares
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du er jo ikke mindre verdt en noen bare fordi du ikke får den gratis måneden, om du spilte lotro i flere år uten å få skaffet deg en på maks level, og det er det du liker så hadde du hatt legacy lvl 6 nå.

Men om du begynte nettopp å klager på at du ikke fikk, så gir de deg faktisk muligheten. Dette er en veldig fin gave fra Bioware, men om du bare skal grine å ikke gjøre noe med det er det din egen skyld.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Installerte spillet igjen etter 3 måneder siden jeg sluttet for å teste ut gratis men avinstallerte fort igjen. Er ingenting jeg har savnet ihvertfall. Dette spillet er så ubalansert at det er latterlig. Prøvde meg på PvP og skulle ta ned en fra sniper klassen flere ganger men han står der og bare stunlocker meg ihjel, så knockback og så stun igjen helt til jeg dør. Jeg har 1 bryt utav stun ability mens dem har 3-4 stuns som varer leeeenge.

Kommer man i nærheten av å ta ut en caster så kjører dem bare en knockback som sender deg 50m unna.

Republic Fleet hadde 37 spillere online da jeg logget på ..... tok 15 min før jeg fant en PvP event. Dette er på Fury en av de største serverne.

Nei fy helvete som jeg hater spillet. Guild Wars 2 gjør så mye bedre enn dette her

• Liker 1
Lenke til kommentar

jeg kjøpte spillet i går og hadde tenkt å bruke de 30 dagene p og teste spillet. når jeg er ferdig med å registrere det så krever swtor at jeg legger til en subscription eller et game card til. dette var det ikke opplyst noen ting om og jeg mener det er svindel at de krever en subscripton oppå. er det noen måtte å gå forbi dette på? hittil har supporten deres vært kun bots som svarer.

Endret av Tretsy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...