Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hele poenget med bonusen var å få folk som enten allerede hadde slutta å spille eller som mest sannsynligvis ville slutte å spille snart til å bli investert i spillet igjen.

Jeg har sagt opp abonnementet to ganger allerede. Hvor er gratismåneden min?

Du tar dette virkelig så ille? Det er mye urettferdig i verden, dette er ikke en av de verste tilfellene.

Utviklerene/PR firma/en eller annen kar i dress satt visse regler for hva som ga noen en måned gratis, ett sted må grensen gå. Denne gangen gikk det ikke din vei, neste gang så gjør det kanskje det.

Endret av Kultom
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Hele poenget med bonusen var å få folk som enten allerede hadde slutta å spille eller som mest sannsynligvis ville slutte å spille snart til å bli investert i spillet igjen.

Du tar dette virkelig så ille? Det er mye urettferdig i verden, dette er ikke en av de verste tilfellene.

Utviklerene/PR firma/en eller annen kar i dress satt visse regler for hva som ga noen en måned gratis, ett sted må grensen gå. Denne gangen gikk det ikke din vei, neste gang så gjør det kanskje det.

Ja, jeg tar det så ille. Og med tanke på at BW ble nødt til å endre den opprinnelige planen til å inkludere mange flere er jeg slettes ikke den eneste. Jeg begynte å miste troen på BW da de gav oss det middelmådige Mass Effect 2 og Dragon Age: Origins, og i det siste har de bare gått mer og mer over til å drite i oss trofaste kunder. Når det går så langt at de ikke engang gidder svare på supporthenveldelser selv etter at jeg har kontektet dem åtte ganger på under to uker blir det for dumt. Og så gjør de dette tullet her? Resultatet er at jeg har gått fra en trofast tilhenger av kongene av RPG til å gi fullstendig blaffen i dem. Og jeg er langt fra den eneste. Om de ikke engang klarer å behandle kundene rettferdig kan de se langt etter oss fans. Men det driter jo de i, så lenge de tjener penger på massene ved å lage middelmådige actionspill.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du fikk da en gratis uke til å sjekke om du ville subbe igjen eller ikke... var det ikke nok ?

Edit: nm, ser du ikke fikk noe siden du ikke hadde noen 50. Grunnen til at du ikke fikk noe gratis tid er at det er utrolig lite sannsynlig at du kommer til å subbe igjen hvis du allerede har slutta å spille uten å nå 50, og hvis du fortsatt er subba men ikke har nådd 50 så er det lite sannsynlig at du kommer til å slutte. Det er bare statistikk.

Endret av Ares
Lenke til kommentar

Noen her som har spilt etter den nye updaten og kan si meg om spillet yter bedre?

Fordi det var helt tragisk å spille dette fordi hadde slike stuttering. Andre spill har jeg ikke dette og de krever mer en SWTOR gjør, så håper noen har merket noe forskjell :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar
Edit: nm, ser du ikke fikk noe siden du ikke hadde noen 50. Grunnen til at du ikke fikk noe gratis tid er at det er utrolig lite sannsynlig at du kommer til å subbe igjen hvis du allerede har slutta å spille uten å nå 50, og hvis du fortsatt er subba men ikke har nådd 50 så er det lite sannsynlig at du kommer til å slutte. Det er bare statistikk.

Ja, det har jo ingenting med at det er umulig å få grupper til noe som helst, UIet var ræva og kunne ikke forandres, vi kunne ikke endre farge på klærne, det er alt for mange bugs (minst 2/3 av alle folk jeg dreper blir stående oppreist etter at de dør, og det fire måneder etter launch?), serverne er omtrent tomme, crafting er meningsløs og tar alt for lang tid og så videre. :roll:

Edit: Kan jo nevne at jeg spilte LotRO i to år, og da jeg sluttet hadde jeg ennå ikke en eneste karakter på max level. Jeg nådde til slutt lvl 63 av 65, men det ville ikke gitt meg noe bonustid om de gjorde som i Old Republic. (riktignok var max level opprinnelig 50, men jeg nådde ikke det før lenge etter at max level ble hevet.) Det er faktisk ikke alle som har noe som helst interesse av å nå max level, og etter kun fire måneder? Hadde jeg fortsatt å spille Old Republic hadde jeg kanskje nådd max level til jul engang, om jeg noensinne hadde gjort det.

Endret av vikingkylling
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det har jo ingenting med at det er umulig å få grupper til noe som helst, UIet var ræva og kunne ikke forandres, vi kunne ikke endre farge på klærne, det er alt for mange bugs (minst 2/3 av alle folk jeg dreper blir stående oppreist etter at de dør, og det fire måneder etter launch?), serverne er omtrent tomme, crafting er meningsløs og tar alt for lang tid og så videre. :roll:

Edit: Kan jo nevne at jeg spilte LotRO i to år, og da jeg sluttet hadde jeg ennå ikke en eneste karakter på max level. Jeg nådde til slutt lvl 63 av 65, men det ville ikke gitt meg noe bonustid om de gjorde som i Old Republic. (riktignok var max level opprinnelig 50, men jeg nådde ikke det før lenge etter at max level ble hevet.) Det er faktisk ikke alle som har noe som helst interesse av å nå max level, og etter kun fire måneder? Hadde jeg fortsatt å spille Old Republic hadde jeg kanskje nådd max level til jul engang, om jeg noensinne hadde gjort det.

Hvordan er noe av dette relevant ? Samme for meg hvordan du liker å spille MMOer. Poenget mitt var bare at det er typisk amerikansk marketing hvor de ser på forskjellige bruker-grupper og prøver å finne ut hva slags tilbud de kan gi til spesifikke grupper for å få dem til å kjøpe. Swtor har ett tydelig problem med å holde folk interessert etter de har nådd maks level, så derfor gir de disse ekstra gode tilbud.

Endret av Ares
Lenke til kommentar

Eg har rett på 7 dager gratis trial. Når eg kjem inn på min kontoside må eg velge at eg skal abonnere for 1 måned, står ingenting om 7 gratis dager... Må eg betale for ein måned for å få desse "gratis dagene" Eller er det sånn at eg ikkje blir trekt før om 7 dager visst eg vil fortsette?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812387491234

Eg har rett på 7 dager gratis trial. Når eg kjem inn på min kontoside må eg velge at eg skal abonnere for 1 måned, står ingenting om 7 gratis dager... Må eg betale for ein måned for å få desse "gratis dagene" Eller er det sånn at eg ikkje blir trekt før om 7 dager visst eg vil fortsette?

Dette er vel strengt tatt et spørsmål du burde stille direkte til BW?

Lenke til kommentar

Ja, det har jo ingenting med at det er umulig å få grupper til noe som helst, UIet var ræva og kunne ikke forandres, vi kunne ikke endre farge på klærne, det er alt for mange bugs (minst 2/3 av alle folk jeg dreper blir stående oppreist etter at de dør, og det fire måneder etter launch?),

Der beskriver du nesten samtlige MMO på markedet.

Lenke til kommentar

Dette er vel strengt tatt et spørsmål du burde stille direkte til BW?

Jepp det er det men eg tenkte eg kunne spørre her om det var nokon som har vert i samme situasjon før eg setter meg i ein timelang kø via skype for å ta kontakt med BW. Det er ikke akkurat noko som haster! :)

Lenke til kommentar
- Vi er alle fans av TIE-Fighter. Det er ikke som om vi ikke har slike fantasier, men jeg kan ikke snakke om det. Alt jeg kan si er at vi er veldig klar over hva folk ønsker seg. Forstå at vi alle deler disse Star Wars-fantasiene, men vi kan ikke snakke om langsiktige planer. Men vi kan fortelle at vi har dem, og at vi har folk som jobber med dem, smiler han (James Ohlen) lurt.

TIE-fighter i swtor :love:

Lenke til kommentar
- Vi er alle fans av TIE-Fighter. Det er ikke som om vi ikke har slike fantasier, men jeg kan ikke snakke om det. Alt jeg kan si er at vi er veldig klar over hva folk ønsker seg. Forstå at vi alle deler disse Star Wars-fantasiene, men vi kan ikke snakke om langsiktige planer. Men vi kan fortelle at vi har dem, og at vi har folk som jobber med dem, smiler han (James Ohlen) lurt.

TIE-fighter i swtor :love:

Han bekrefter vel bare at det er noen som jobber med langsiktige planer. Men det er jo lov å drømme, skipene er jo der alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...