Sleggefett Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Er vel første gang ting virkelig går galt siden release, ikke dårlig. En annen mulighet til 30 dager gratis; plaster på å såret til dem som resubba kun for ranked WZ, men ikke fikk det. Likte raidet i denne patchen, armorsets for BH ser ikke ut som en vodoopunkerdukke, den nye warzonen var underholdende nok, UI-customization var digg å få(riktignok noen muligheter), Combat-log var herlig(!!!!) og det var en haug av folk på imperial fleet igår. Legacysystemet ser heller ikke dumt ut. Alt i alt en finfin patch! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 En annen mulighet til 30 dager gratis; plaster på å såret til dem som resubba kun for ranked WZ, men ikke fikk det. Og de som har en lvl 50 uten å bry seg om WZ får det også uten spørsmål. Alle som resubbet for å få et LFG-tool, legacy-systemet og så videre får ingenting. Og hva med alle som er lvl 49 som ikke gadd gå opp til level 50 fordi de visste at WZ er bugget, men resubbet fordi det skulle bli ordnet i 1.2? De sitter der uten å få noe som helst. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Win a Life-Sized Figure of Darth Malgus Litt dyr, men kanskje noen av dere vinner den Edit: Btw serverne er oppe igjen. Endret 13. april 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 This contest is only open to U.S. residents. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Ja det kom ikke som ei bombe Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 En annen mulighet til 30 dager gratis; plaster på å såret til dem som resubba kun for ranked WZ, men ikke fikk det. Og de som har en lvl 50 uten å bry seg om WZ får det også uten spørsmål. Alle som resubbet for å få et LFG-tool, legacy-systemet og så videre får ingenting. Og hva med alle som er lvl 49 som ikke gadd gå opp til level 50 fordi de visste at WZ er bugget, men resubbet fordi det skulle bli ordnet i 1.2? De sitter der uten å få noe som helst. LFG-tool har dem aldri sagt skal komme i 1.2, legacy-systemet har kommet slik dem sa, dem som ikke har tatt den siste lvlen får takke seg selv. Er du høy nok valor til å kjøpe BM og satse på RWZ er du antakeligvis lvl 50 uansett. Mange som er lvl 50(slik som meg) spiller MMO's for å drive med endgame, ikke lvle en hel masse characters. Endgame består av PvP og OP's i SWTOR, og når en stor fornyelse på PVP-biten uteblir er det de på 50 som sitter igjen med mindre å gjøre, ikke alle de som liker å lvle alts, for dem er det fortsatt masse å gjøre. Dem har da mindre å spille for, imotsetning til dem som har en masse chars å lvle(spesielt om ingen av characterne er lvl 50, endgame content er ikke opplevd whatsoever). Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Mange som er lvl 50(slik som meg) spiller MMO's for å drive med endgame, ikke lvle en hel masse characters. Endgame består av PvP og OP's i SWTOR, og når en stor fornyelse på PVP-biten uteblir er det de på 50 som sitter igjen med mindre å gjøre, Og nettopp her er hovedgrunnen til hvorfor jeg ikke har noen på lvl 50 ennå. Jeg har spilt nok MMORPGer til å vite at endgame suger, uansett hvor mange patcher og updates man får. Straks man får en ny raid-dungeon osv flytter folk over til den, så om vi har fem eller femti add-ons får vi i realiteten ikke noe mer content. Dessuten foretrekker jeg helt klart å spille før lvl 50 uansett, så jeg tar meg så god tid som mulig til det. At du ikke liker det er overhodet ikke interessant. Det du sitter og sier er at folk som ikke bryr seg om WZ er mindreverdige som spillere. Alt jeg vil er at BioWare skal behandle spillere likt. Det burde da ikke være så utrolig vanskelig for dem? 1 Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Det du sitter og sier er at folk som ikke bryr seg om WZ er mindreverdige som spillere. Fint at jeg nesten ikke driver med WZ selv da. Så du ser ikke forskjellen på deg og en på lvl 50 som nå ikke får det han ble lovet? Nemlig ranked warzone, som fort var eneste grunnen til at han resubba? Imotsetning til deg som har en myriade av chars å lvle? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Det du sitter og sier er at folk som ikke bryr seg om WZ er mindreverdige som spillere. Fint at jeg nesten ikke driver med WZ selv da. Så du ser ikke forskjellen på deg og en på lvl 50 som nå ikke får det han ble lovet? Nemlig ranked warzone, som fort var eneste grunnen til at han resubba? Imotsetning til deg som har en myriade av chars å lvle? Nei, jeg gjør faktisk ikke det. Skal de gi en gratis måned hver gang noen blir skuffet kunne jeg spilt gratis ut året. Lenke til kommentar
claes Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Hello everyone! At BioWare we're always listening to our fans and we've heard our community's comments around players with Level 50 characters being the only group awarded 30 days of play time. We appreciate the feedback and are pleased to announce that we are expanding our Legacy Promotion, also awarding 30 days of play time at no charge to players that have reached Legacy Level 6 (who may not have a 50th level character). http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=410458 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Hello everyone! At BioWare we're always listening to our fans and we've heard our community's comments around players with Level 50 characters being the only group awarded 30 days of play time. We appreciate the feedback and are pleased to announce that we are expanding our Legacy Promotion, also awarding 30 days of play time at no charge to players that have reached Legacy Level 6 (who may not have a 50th level character).We just released the innovative Legacy System as part of Game Update 1.2, and felt that looking at Legacy point progression across all of your characters was a great way to reward our most avid players. This means that any of the experience you earn with any of your characters brings you closer to the goal of Legacy Level 6. The choice of how to get to Legacy Level 6 is yours. First, you need to have passed Chapter 1 to unlock your legacy. Examples of how to get to Legacy Level 6 include: * A pair of characters Level 45 and 42 * A trio of characters of Levels 45, 32 and 32 * A bunch of characters Levels 35, 33, 31, 29 and 20 * A single 50th level character that has enjoyed the endgame for a brief time Remember these are just examples – you’re free to choose how to earn your Legacy experience to gain Legacy Level 6. We've also got another significant piece of good news: everyone will have until April 22nd at noon CDT (5:00pm GMT - click here for a time zone converter) to have a Level 50 character or Legacy Level 6 on their account to get 30 days of game time on us. (Your 30 days of game time will be applied to your account on April 25th by 11:59pm CDT.) Players will now have multiple options, as well as more time, to try and reach these goals. As always, we appreciate your feedback and will do our best to surprise and delight our customers. Dr Greg Zeschuk Studio GM, BioWare Austin Jeg fikk mine 30 dager hvertfall. Dersom du spilte nok vikingkylling, så burde du også få det. Edit: noen var litt kjappere Endret 13. april 2012 av Argoniel Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Hvorfor kan de ikke bare gi en måned gratis for de som har abonnert en viss periode og/eller fra en viss dato? Det er det eneste rettferdige. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Man må være aktiv for å få 30 dagers gratis? Altså jeg som ikke har spilt på en måned får ikke gratis da? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Joda, hvis du har en karakter på lvl 50 og/eller har nådd Legacy lvl 6. Btw Argoniel, jeg fikk ikke gratis tid fordi jeg ikke har en på lvl 50 eller nådd Legacy lvl 6. Derimot har jeg åtte karaktere på lvl 20 til 30, og da tar jeg ikke med de tyve karakterene jeg har slettet etter at de nådde rundt level 20 fordi jeg ville teste en annen klasse eller rase. Endret 14. april 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Aahaaa.. Nei jeg er enig, de skulle rett og slett bare gjort noe ingen hadde gjort. Gitt en måned til alle. DET er kundeprat ^^ Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Atm, så er guildet mitt ca 10% av alle på Republic fleet O.o 19 online og alle i fleet. 108 folk i fleet Lenke til kommentar
claes Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) det er vel nærmere 20% men ok Endret 14. april 2012 av Claes Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Nja, men det er vel 2 instancer ^^ Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Det du sitter og sier er at folk som ikke bryr seg om WZ er mindreverdige som spillere. Fint at jeg nesten ikke driver med WZ selv da. Så du ser ikke forskjellen på deg og en på lvl 50 som nå ikke får det han ble lovet? Nemlig ranked warzone, som fort var eneste grunnen til at han resubba? Imotsetning til deg som har en myriade av chars å lvle? Nei, jeg gjør faktisk ikke det. Skal de gi en gratis måned hver gang noen blir skuffet kunne jeg spilt gratis ut året. Forskjell på å bli skuffet fordi noe ikke oppfylte forventningene man fikk, og at selve grunnen til resub blir fjernet. Hadde de sagt ifra med flere dagers varsel hadde det vært en annen sak, men dette kom vel kun en dag før. Man må være aktiv for å få 30 dagers gratis? Altså jeg som ikke har spilt på en måned får ikke gratis da? Du må ha et løpende abonnement ja, om det var det du mente? Ihvertfall slik jeg tolker dette; In order to receive your thirty (30) days of game time, you must meet the following requirements: Have an active subscription and have a Level 50 character by April 12, 2012, 12:00PM CDT, 5:00PM GMT or April 22, 2012, 12:00PM CDT, 5:00PM GMT. OR have an active subscription with a Legacy Level 6 account by April 22, 2012, 12:00PM CDT, 5:00PM GMT. Your account must not be banned. To be an active subscriber: You must have purchased the game and redeemed an official Game Product Registration Code at the Code Redemption Center. You must have signed up for a recurring subscription using a valid payment method OR redeemed a Game Time Code. Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Er vel første gang ting virkelig går galt siden release, ikke dårlig. Ilum patchen ? Hvorfor kan de ikke bare gi en måned gratis for de som har abonnert en viss periode og/eller fra en viss dato? Det er det eneste rettferdige. Hele poenget med bonusen var å få folk som enten allerede hadde slutta å spille eller som mest sannsynligvis ville slutte å spille snart til å bli investert i spillet igjen. Tallene pekte nok ganske klart ut at folk som ikke har level 50 chars enda stort sett er fortsatt veldig investert i spillet, siden det er den "gode" delen av spillet de har fokusert mye på å gjøre bra. Det handler ikke om rettferdighet, det er bare klassisk amerikansk marketing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå