SilverCRX Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Fremdeles tilgang ja. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Spiller betaen. Sinnsykt morsomt spill. Spiller Bounty Hunter. Har og prøvd en annen class på den lyse siden, men hugser ikke hva den het. Var en melee/caster class. Liker historien og spillestilen til bounty hunter mye bedre. Prøvde bg i dag, og den var drit kul. Noen som vet om vi som spiller betaen får et eller annet når hele kommer ut? Hmm item eller noe? Endret 4. oktober 2011 av Manlulu Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Spiller betaen. Sinnsykt morsomt spill. Spiller Bounty Hunter. Har og prøvd en annen class på den lyse siden, men hugser ikke hva den het. Var en melee/caster class. Liker historien og spillestilen til bounty hunter mye bedre. Prøvde bg i dag, og den var drit kul. Noen som vet om vi som spiller betaen får et eller annet når hele kommer ut? Hmm item eller noe? ja, dere som spiller betan får beholde den karakteren dere lager i betan, dere får en million credit og dobbel xp for alle dere dreper i noob zona... Utrolig at du fikk betan før meg:/ Hvor mange ticket har du sendt inn menst du har spillt? (rappotert feil)? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Trolleri trollera, trolling er bra. Lenke til kommentar
Ajesto Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Da fikk jeg mail om at jeg er valgt ut til helgens beta! Det skal bli gøy! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hmm... trodde det hver hver torsdag de sendte ut invites. Begynner å bli rastløs her Lenke til kommentar
Ajesto Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hmm... trodde det hver hver torsdag de sendte ut invites. Begynner å bli rastløs her vis detaljer 18:53 (for 59 minutter siden) Fikk den idag. Var helt uforbrett, veldig deilig egentlig Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Skal vist være helt random. Gratulere da, husk å rappoter litt bugs også da. Ikke bare kose seg ^^ Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Misunelig! Har også bestilt spillet nå, hadde tenkt og vente. Men ser relativt bra ut og jeg liker star wars så like greit og barre kjøpe det.. Lenke til kommentar
koots Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Så, fått mail med link til en survey hvor jeg skal dele mine erfaringer fra testingen. Ikke har jeg beta-tilgang, så kan tro jeg så nøye gjennom innboksen for å prøve å finne mailen med beta-invite. Ble nesten litt optimistisk her, men neida. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det er bare å slette den mailen Koots. Bioware som klura Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) VIP-område for folk med Collector's Edition: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&hl=no&v=da6P2zOqICI Endret 4. oktober 2011 av Aurvan Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Sperre av områder for spillere er en dårlig taktikk. Når man spiller vil man stort sett henge med de man kjenner online eller irl uansett og hvis ikke alle har tilgang til stedet blir det jo ikke til at man henger der. Spøkelsested tenker jeg. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Sperre av områder for spillere er en dårlig taktikk. Når man spiller vil man stort sett henge med de man kjenner online eller irl uansett og hvis ikke alle har tilgang til stedet blir det jo ikke til at man henger der. Spøkelsested tenker jeg. Vel, de må jo plassere spesial-butikkene for CE-kundene en plass... Hvorfor ikke en romstasjon? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Kommer alltid til å være fordeler for de som bestiller CE, sånn har det jo alltid vært. Om det er et eget område så ser jeg ikke at det skulle spille noen stor rolle. Jeg begynner jo ikke å klage hos Ford fordi en kompis fikk råere felger på sin nye Focus enn meg og kjerringa gjorde. Oi vent, han betalte 4000,- ekstra ja. Uansett så blir det nok som -Zeitgeist- sier at det blir nok rimelig øde der, og da er det vel ingen krise at ikke alle kommer dit. Tviler på at det blir et "Only cool people allowed"- område. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Gratulere.. no vidre sender du den mailen til meg med swtor brukenavn og passord Når fikk du mailen om at du var "selected" ? Edit: Noxside var det du som var i CoV guilden i SWG? Var en med samme nick i swg. Endret 4. oktober 2011 av MysticoN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå