GnilreG Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Sage dps er mye høyere enn shadow. Desuten er sage mye bedre i pvp.. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Sooooooooooo, R.I.P SWTOR discussion? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Tja, alle som er her har jo erklært at de har sluttet å spille, så. Ikke stort mere å diskutere da. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg har ikke sluttet å spille, men jeg har måtte ta en liten pause Lenke til kommentar
Halky Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Har heller ikke sluttet og spille det, men trengte en pause Ser frem til neste store patch forresten Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Hva gjør man hvis man har lyst å bytte companion men alle er under geared så det holder? Har brukt healern i 20 levels snart. Han begynner å suge på lvl 49. Har jo ikke sjans til å kjøpe fullt gear. Og ikke nærheten nok commendations til mods. Tonnevis av PVP for å kjøpe sånt gear til dem? Endret 1. april 2012 av Bytex Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Alle mine har PVP gear Funker fjell det, spesielt på healer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Men..da må jeg jo PVP'e..har spilt EN pvp match siden lvl 1. Nå ble jeg nettopp 50 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Hvorfor har alle stoppet å spille? Går det ikke noe bra med SWTOR? Ikke så bra som folk trodde, eller hva gikk feil? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Det blir bare kjedelig..og det føles 99% som et single player spill siden det er så få spillere på hver server-shard. Jeg har holdt på i hele kveld, og hatt max 5 players på min del av serveren. Endret 1. april 2012 av Bytex Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg føler PVP delen er aktiv, men resten virker steindødt. Jeg var aldri noen stor PVP`er i WOW, men har bare spilt det i SWTOR etter level 50. Hutball er fantastisk morrsomt når man fungerer som et lag. @ Bytex, man får veldig fort PVP gear. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Sitter og leser "how to get pvp gear" guides..forvirrende med warzone som må gjøres om til centurion og champion commendations og champion bags og whatever. Ser at mye av centurion gearet er såvidt bedre enn de orange mod-delene jeg har på meg fra før. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Hvorfor har alle stoppet å spille? Går det ikke noe bra med SWTOR? Ikke så bra som folk trodde, eller hva gikk feil? Dårlig endgame, fraksjonerte soner, tomme servere. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Sitter og leser "how to get pvp gear" guides..forvirrende med warzone som må gjøres om til centurion og champion commendations og champion bags og whatever. Ser at mye av centurion gearet er såvidt bedre enn de orange mod-delene jeg har på meg fra før. Du får warzone commendations fra PvP. Disse bytter du så inn i mercenary(?) commendations. Når du har 200 av hver kjøper du en Champions Bag som inneholder tokens/commendations. Gjør dette nok ganger, kjøp et bra pvp-item. Rince/repeat. Om det er til companions kan fort vanlig mercenary commendations gi deg greit nok gear, dog litt usikker på det der. Har ikke brydd meg sånn kjempe mye med PvP. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Problemet er bare at tomme servere + ikke kryss-server pvp = Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang vente tid Noe som ikke vil bli rettet i 1.2, men senere (kanskje) Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Man har 2 dayiles for PVP på level 50. Den ene må man vinne 3 WZ matches og den andre må man samle 30 Armaments fra "døde spillere". Dette går automatisk, og man får 3 stk etter en WZ match. Du må altså spille 10 matcher for å fullføre den. Ilum er død, før samlet man Armaments her ved å drepe spillere, det var litt sånn som i Southshore raidene i wow Vanilla. Dog kan man forsatt samle Armaments som ligger i kasser ved center point på Ilum wz map. Jeg foretrekker å spille wz, fremfor å gå til Ilum å leter etter kasser i center. (man er skjelden alene her selv om Ilum er død) Fra hver disse 2 dayliene får man valget mellom en Champion Bag og en Battlemaster bag. For å åpne en BM bag, må man ha Valor rank 60, så frem til man får det velger man Champion bag. En Champion Bag inneholder 15 Centurion commandations og 7 Champion commandations. Bagen inneholder også en sjanse for å innholde en Champion token, som man kan levere inn for champion gear. Sjansen er etter min er erfaring 1/20, men dette varierer vist veldig. BM bagen inneholder 15 Champions commandations, og så kan man få 1 battlemaster commandation noen ganger, her er sjansen mye bedre. Valor får man etter hver WZ, så denne stiger automatisk. Rank 60 er det eneste viktige. Hver 10 rank gir en tittel. Videre har man 2 Weekly quest. Det er 9 wz matches won og 150 Armaments collected. Hver av disse gir 2 Champion bager og valget mellom en Champion Bag eller en BM bag. Eksempelvis 3 Championbager fra hver quest, altså 6 totalt om man fullfører begge. Hver wz gir også warzone commendations, ca 100 for seier. Om man tilegner seg medaljer i en WZ gir dette en liten bonus til antall Commandations, samt stemmer på MVP(most valuable player) wz spiller gir bunus til antallet og valor gained. (nå er det max 4 medaljer som gir bonus, selv om man får flere). Som nevnt over kan man kjøpe Champion bags for 200 WZ commandations og 200 Merc commandations. Merc commandations kjøper man ved å konvertere 30 WZ til 10 Merc hos ventor. Totalt koster da en bag 800 WZ commandations. Etter valorank 60, kan man kjøpe 1 Battlemaster commandations, for 1000 WZ og 1000 Merc Commandations. Håper dette forklarer litt. Sikkert mye leifer her, sry. Endret 2. april 2012 av guttorm 1 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Hvorfor har alle stoppet å spille? Går det ikke noe bra med SWTOR? Ikke så bra som folk trodde, eller hva gikk feil? For meg vart det alt for kjedelig, spesielt med tanke på PvP som jeg fokuserte mest tid på. Det samt at det virker som at spillet får min maskin til å virke 10 år eldre enn hva den egentlig er. Alt på low/off og jeg lagger for mye. At jeg vart kicket fra guildet for å ikke lese en forum post løpet av 2-3 dager hjalp heller ikke, ikke hørte jeg noe om dette i guild chat eller ingame generelt. Etter flere dager med å prøve å få kontakt med både guild leader og officers ingame og på forumet gidde jeg opp og fant på noe annet å gjøre. Må si at starfighters (guilden min) tapte seg veldig på slutten også da. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Spillet fenget meg ikke i det hele tatt, hadde gjort seg bedre som et singleplayer spill, men som mmo har det failet nokså fullstendig for min del ihvertfall Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg stoppet og spille det for DCuo er så mye bedre.. Nå venter jeg på The Secret World, eller eventuelt GW2 som jeg tviler sterkt på er bedre etter og ha sitt mye fra begge spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå