guttorm Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Når er serverene forventa oppe igjenn? Jeg lærer aldri de klokke greiene. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Feil tråd. Endret 20. mars 2012 av Northern Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 I 1.2, som kommer "Soon", er dette noe av innholdet; - Ny Operation - Ny flashpoint - Ny warzone(kan spille imp vs. imp, som huttbal) - UI-customization - MASSE class-balance og mer. Så om du har gått lei før kan du jo ha litt is i magen og vente til 1.2, som kommer tidligst tidlig i april. Jeg er kanskje i mindretall, men jeg vil faktisk ha mer "fluff content" enn alt det. Greit nok, alt som nevnes i 1.2 er nødvendig som, men jeg vet ikke helt. Ok egentlig skulle jeg ønske de redesignet mange av sonene, dynamiske natt/dag sykluser (per planet!)o.s.v. Men det er vel for mye å håpe på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Slapp av da, spillet har vært ute i knappe 3 måneder og du vil allerede ha en Cataclysm-expansion? Det tok 6 år før WoW redesigna alle sonene i Azeroth. Endret 20. mars 2012 av Bytex 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Ikke helt. Er vel heller det at jeg er uenig i designvalgene de tok i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Dynamiske dag/natt sykluser blir urealistisk også, siden det er bare jorda som har en 24-timers dag/natt cycle. Andre planeter kan ha "dag" i 2 uker og natt i 2 uker bare i vårt solsystem. 2 Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Med andre ord høres det ut som at det må MINST en expansion til før du kommer tilbake. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Bytex: Urealistisk med dag/natt? Bare om du antar at hver planet har en 24 timers dag natt syklus ja. Det er vel uansett få MMOer som kjører realistsisk, 24 timer dag/natt? Da ville man jo risikere at man alltid spillte om kvelden ingame, og det ville være litt kjiipt. Væreffekter er noe jeg også har savnet forøvrig. Sleggefettt: Ja. Synd egentlig, for jeg har lyst til å like dette spillet. Det er jo Star Wars for f. Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Bytex: Urealistisk med dag/natt? Bare om du antar at hver planet har en 24 timers dag natt syklus ja. Det er vel uansett få MMOer som kjører realistsisk, 24 timer dag/natt? Da ville man jo risikere at man alltid spillte om kvelden ingame, og det ville være litt kjiipt. Væreffekter er noe jeg også har savnet forøvrig. Om en "realistisk" syklus av dag og natt, tilpasset standarden på jorden, er alt som skal til for å forbedre SW:ToR så tror jeg du har funnet et plettfritt og vellagd spill. 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 De sa også at de skal gjøre alle verdene mere aktive. At de NPC'ene som er der gjør mer og virker mer i live. Slik som noen av dere klaget over Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Bytex: Urealistisk med dag/natt? Bare om du antar at hver planet har en 24 timers dag natt syklus ja. Det er vel uansett få MMOer som kjører realistsisk, 24 timer dag/natt? Da ville man jo risikere at man alltid spillte om kvelden ingame, og det ville være litt kjiipt. Væreffekter er noe jeg også har savnet forøvrig. Om en "realistisk" syklus av dag og natt, tilpasset standarden på jorden, er alt som skal til for å forbedre SW:ToR så tror jeg du har funnet et plettfritt og vellagd spill. Som sagt, jeg er kanskje i mindretall, men jeg har andre prioriteringer. Spillte jo oså på RP server da... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Må være stusselig å være Light Side Vendor på imperial fleet, da. Ingen kunder, og han tør ALDRI å sove om nettene i frykt for sabotasje. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Kan ikke valor rank overgå level (før level 50)? Altså eg var level 41 og hadde full bar på rank 41. Fikk ikke mer valor før eg ble level 42. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Hmm, vet ikke faktisk. Er halveis på 59 nå, har levla fra 47 på ca en uke. Går engetlig litt for fort(dette uten ilum farming). Hva er høyeste rank dere har sett? Jeg mener vår server sin høyeste er 83. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 90 her på min server, men han spiller jo jævelig mye. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Hei! Et par spørsmål, kunne sikkert ha googlet det til meg, men, bare så jeg er sikker.. Jeg har ikke kommet lengre enn til level 10-11, ca, og ikke forlatt Tython enda.. men: 1) Kan man ikke Crafte noe i dette spillet? Alt av ting jeg plukker opp står det at jeg ikke har bruk for? Kan man ikke finne noe man kan man lage noe av, klær, våpen, osv..? Selge videre osv.. 2) Finnes det et "Auction House", eller noe? Videre i spillet.. for ikke funnet noe enda.. Takk, takk! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Alt det der finner du ut av med en gang du drar til Fleet. Rett etter startplaneten med andre ord. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Selvsagt, men du lærer ikke crafting skillene før du kommer vekk fra startplaneten din. På republic fleet/imperial fleet står alle crafting trenerene. Du kan lære en craftingskill og to gathering skills. Omtrent som i WoW. Når du kommer dit, ta opp world map og huk av "Crew skill vendors" så ser du de med en gang. Høyreklikk på ALLE 14 trenerene, du får XP for å legge dem til i codex. Du skal være ferdig med class questen din rundt lvl 11. Trenger ikke gjøre alle heroic 2+ missionene på startplaneten. Endret 21. mars 2012 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Okei! Flott! Tusen takk begge to for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå