Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I 1.2, som kommer "Soon", er dette noe av innholdet;

- Ny Operation

- Ny flashpoint

- Ny warzone(kan spille imp vs. imp, som huttbal)

- UI-customization

- MASSE class-balance

og mer.

 

Så om du har gått lei før kan du jo ha litt is i magen og vente til 1.2, som kommer tidligst tidlig i april.

 

Jeg er kanskje i mindretall, men jeg vil faktisk ha mer "fluff content" enn alt det. Greit nok, alt som nevnes i 1.2 er nødvendig som, men jeg vet ikke helt. Ok egentlig skulle jeg ønske de redesignet mange av sonene, dynamiske natt/dag sykluser (per planet!)o.s.v. Men det er vel for mye å håpe på.

Lenke til kommentar

Bytex: Urealistisk med dag/natt? Bare om du antar at hver planet har en 24 timers dag natt syklus ja. Det er vel uansett få MMOer som kjører realistsisk, 24 timer dag/natt? Da ville man jo risikere at man alltid spillte om kvelden ingame, og det ville være litt kjiipt.

 

Væreffekter er noe jeg også har savnet forøvrig.

 

 

Sleggefettt: Ja. Synd egentlig, for jeg har lyst til å like dette spillet. Det er jo Star Wars for f.

Lenke til kommentar

Bytex: Urealistisk med dag/natt? Bare om du antar at hver planet har en 24 timers dag natt syklus ja. Det er vel uansett få MMOer som kjører realistsisk, 24 timer dag/natt? Da ville man jo risikere at man alltid spillte om kvelden ingame, og det ville være litt kjiipt.

 

Væreffekter er noe jeg også har savnet forøvrig.

 

Om en "realistisk" syklus av dag og natt, tilpasset standarden på jorden, er alt som skal til for å forbedre SW:ToR så tror jeg du har funnet et plettfritt og vellagd spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bytex: Urealistisk med dag/natt? Bare om du antar at hver planet har en 24 timers dag natt syklus ja. Det er vel uansett få MMOer som kjører realistsisk, 24 timer dag/natt? Da ville man jo risikere at man alltid spillte om kvelden ingame, og det ville være litt kjiipt.

 

Væreffekter er noe jeg også har savnet forøvrig.

 

Om en "realistisk" syklus av dag og natt, tilpasset standarden på jorden, er alt som skal til for å forbedre SW:ToR så tror jeg du har funnet et plettfritt og vellagd spill.

 

Som sagt, jeg er kanskje i mindretall, men jeg har andre prioriteringer. Spillte jo oså på RP server da...

Lenke til kommentar

Hei! :)

 

Et par spørsmål, kunne sikkert ha googlet det til meg, men, bare så jeg er sikker..

 

Jeg har ikke kommet lengre enn til level 10-11, ca, og ikke forlatt Tython enda.. men:

 

1) Kan man ikke Crafte noe i dette spillet? Alt av ting jeg plukker opp står det at jeg ikke har bruk for? Kan man ikke finne noe man kan man lage noe av, klær, våpen, osv..? Selge videre osv..

 

2) Finnes det et "Auction House", eller noe? Videre i spillet.. for ikke funnet noe enda..

 

Takk, takk! :)

Lenke til kommentar

Selvsagt, men du lærer ikke crafting skillene før du kommer vekk fra startplaneten din. På republic fleet/imperial fleet står alle crafting trenerene. Du kan lære en craftingskill og to gathering skills. Omtrent som i WoW.

 

Når du kommer dit, ta opp world map og huk av "Crew skill vendors" så ser du de med en gang. Høyreklikk på ALLE 14 trenerene, du får XP for å legge dem til i codex.

 

Du skal være ferdig med class questen din rundt lvl 11. Trenger ikke gjøre alle heroic 2+ missionene på startplaneten.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...