Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Jeg ser på det på samme måte som vikinkylling, Sagen min er alltid snill og behjelpelig. Trooperen min gjør ALDRI noe imot Republic. Dersom det kan drepe 100 sivile, fuck dem! Republic will prevail! :p Ellers så er det noen som er helt ville. De samler seg i alle kantinaer, den største er i Nar Shadaa. Det å springe rundt naken og rope: "COCAIN! GIVE ME COCAIN!" mens du deretter danser naken på bordet er blitt en sport :p Bare vær forbredt på mange sure tells eller:

 

"Oh dear, what is that Jedi over there doing? How embarrasing." osv osv..

 

Jeg spiller selv personlig på denne serveren fordi jeg ikke vil bli ganket mens jeg levler. Og jeg tenkte ikke på rein PVE-server :p

 

Synd Bioware ikke håndhevet naming restrictions på RP servere... :thumbdown:

 

Det er sant, det er TONNEVIS av Jane Shepard/Shepaard/Sheppard/Sheapard og John Shepard/Shepaard/Sheppard/Sheapard osv osv på serveren min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg registrerte en ny konto for å delta i gratisweekend, men i launcheren får jeg beskjed om at det ikke er et aktivt abonnement, og når jeg logger inn på kontosidene mine får jeg denne beskjeden;

Sorry, you are not eligible to participate in weekend trials. Trials are open to new accounts only. Visit the Weekend Pass Free Trial FAQ for more details.

 

Kontoen er jo helt splitter ny :S

Lenke til kommentar

Ble ikke noe nightmare title på Guildet denne uka heller :)

 

På EV så var det SoA som ødela alt, nok engang er ikke alle i guildet klar for alle random lightning balls i NMM.

 

I karraga døde vi litt for mange ganger av Bonetrasher, men det var instance buggen som ødela for oss (vi alle døde, men ingen kunne gå inn), vi hadde bare vært 3-4 min for sein hvis ikke.

Så vi klarer det nok neste uke.

 

 

Jeg lurer på noe, for dem som kjøpte Game card med engang spillet kom ut, da er subscription ferdig på søndag, skal dere forsette eller?

 

Jeg vurderer sterkt å ta en uke pause for å ta igjen skolearbeid and whatnot.

Lenke til kommentar

Jeg kom meg omsider inn. Gjorde ikke noe for at det plutselig skulle fungere, men det er nå greit.

 

Startet meg en human bounty hunter på en Night-etellerannet server. Spiller sith, og synes det er ganske kult denne gangen. Har startet to characters tidligere på min brors konto, men det var ikke noe særlig.

 

Hadde ikke spillet vært MMORPG hadde jeg slått til. Jeg tror faktisk at jeg hadde kjøpt det hvis Origin hadde kjørt -50% kampanjen på det også, ettersom jeg hører at det har en ganske bra singleplayeropplevelse :-P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...