Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Star Wars Norge, i sammarbeid med EA og BioWare har en konkurranse gående nå for Norske guilds.

 

http://www.starwarsnorge.com/index.php?topic=1540.0

 

Les gjennom denne tråden og få din guild til å bli med. Fete premier!

 

Vinneren vil få en sponset tur av EA/Bioware til Dreamhack sverige hvor man får VIP billeter, overnatting, transport og delta i en Hutball turnering!

Lenke til kommentar

Er nokk IA som er mest likt ja, men noen pets får man ikke.

 

Da er det noen få som har vært så heldig å fått testet spillet et par dager. Jeg har noen spm til dere.

 

1. hva rollet dere (race/class)?

2. Hvor langt kom dere?

3. Sto det til forventningene?

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Er nokk IA som er mest likt ja, men noen pets får man ikke.

 

Da er det noen få som har vært så heldig å fått testet spillet et par dager. Jeg har noen spm til dere.

 

1. hva rollet dere (race/class)?

2. Hvor langt kom dere?

3. Sto det til forventningene?

Skal man følge NDA til punkt og prikke, noe man helst bør, så er det dessverre ingen som kan gi ut den informasjonen.

 

MMO-Champion har allerde fått et par "sinnamails" fra Bioware, og tviler på at Diskusjon.no ønsker det samme.

 

Edit; Bruk denne tråden hvis du søker informasjon: http://www.mmo-champion.com/threads/874061-SWTOR-information-gathered-thus-far-from-various-sources

Men dessverre stopper NDA'en flyten av informasjon om detaljene.

Endret av DavidH
Lenke til kommentar

Tja.. Vist EA/Bioware skulle sendt sinte mail til diskusjon.no så hadde de nokk kommet for lenge siden da vi har en egen swtor beta leak tråd.

 

At bioware skal begynne å lage trøbbel fordi noen få forteller hva de spillte og hvor langt de kom er tvilsomt. Spesielt med tanke på at vi skriver på norsk her.

Lenke til kommentar

Håper uansett at de som selv er i beta velger å respektere den avtalen de har inngått med Bioware for å få muligheten til å teste SWTOR. Skal ikke nekte for at jeg selv leser mye på websider som den Aurvan linker til, men de betyr ikke at det er OK å legge ut den informasjonen. Hvis i så fall Diskusjon.no føler at det er helt greit å la folk bryte NDA her på forumet så er det fair enough for de som velger å dele opplevelsen sin i betatesten med resten av oss :) Jeg velger i hvertfall å respektere de skriftlige, såvel som de muntlige avtalene jeg godtar.

Lenke til kommentar

Håper uansett at de som selv er i beta velger å respektere den avtalen de har inngått med Bioware for å få muligheten til å teste SWTOR. Skal ikke nekte for at jeg selv leser mye på websider som den Aurvan linker til, men de betyr ikke at det er OK å legge ut den informasjonen. Hvis i så fall Diskusjon.no føler at det er helt greit å la folk bryte NDA her på forumet så er det fair enough for de som velger å dele opplevelsen sin i betatesten med resten av oss :) Jeg velger i hvertfall å respektere de skriftlige, såvel som de muntlige avtalene jeg godtar.

Ja, jeg er enig. Men vi som ikke er i betaen har jo ikke brutt noen avtaler ved å linke til det. Men hadde jeg vært i betaen, hadde jeg unngått å bryte avtaler jeg selv hadde inngått.

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Hmm vart overrasket da han jeg kjenner kunne fortelle at han enda hadde tilgang til betan. Jeg var sikker på at det var kun i helga man kunne spille men han kan spille så lenge den builden er "aktiv".

 

Han har snakket med folk som har vært i beta 4 ganger og kommet til lvl 40 på det meste. De har tilgang til spillet i flere uker om gangen.

Lenke til kommentar

Webcomicen på swtor.com er veldig bra. Dere burde sjekke den ut, er kommet 3 issues til nå, som gir masse forhistorie til spillet, og har en jedi i bastila sin bloodline som "helt". Tegnet og skrevet av Dark Horse Comics, som gir ut stort sett alt som er bra.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...