Gulrotsaft Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg bor i utlandet serru og da får jeg ikke brukt det norske kortet, selv om det fungerer knirkefritt i nettbutikker. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Soake? Løpe inn i ballen. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 En ting som gjorde p2 mye enklere for vår del, ALLE stacker i midten på bossen. Når ball lightning kommer løper de tre det gjelder ut for å soake ballen, helst med sorc shield for å minimalisere skade. Når ballen er soaka løper dem rett tilbake til gruppa og blir healet opp. Mind traps blir fokusert asap av ranged når de kommer, melee blir på bossen i hele p2. Tror også off-tanken taunter bossen om maintank skulle få orb på seg. I p3 gjør vi stort sett det samme, bortsett fra at vi ignorerer mind traps om bossen blir sårbar. Og tar dem så klart med en gang han er uskadelig igjen. Main tank pleier som regel å soake ballen i denne phasen. Om det kommer en ball mot gruppa i midten(som skjer hvis personen den fulgte blir kasta opp i lufta, kasta i mind traps eller dør) så er det bare å spre seg til det er trygt å stacke igjen. Å stacke i midten gir deg stort sett hele området rundt på plattformen til å ta lightning balls, og vi har ikke noe fastsatt om hvem som løper hvor. Folk klarer i stort sett alle tilfeller å løse det selv. Problemet er at selv om vi stacker, blir folk spredt, 3stk av dem er jo melee Når mind trap spawner random og lighnting ball spawner random, og hvor det ofte er at tanken må flytte på bossen, og ikke minst at en random person 1-2 ganger blir sendt flyvende. Så mekanisk blir det desverre ikke. Er forresten min jobb å gi folk shield, av og til er de ikke range, av og til må jeg mass heale tanken fordi den andre healeren flyr eller er mind trapped. SoA er lett, men veldig kaotisk. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 snip Problemet er at selv om vi stacker, blir folk spredt, 3stk av dem er jo melee Når mind trap spawner random og lighnting ball spawner random, og hvor det ofte er at tanken må flytte på bossen, og ikke minst at en random person 1-2 ganger blir sendt flyvende. Så mekanisk blir det desverre ikke. Er forresten min jobb å gi folk shield, av og til er de ikke range, av og til må jeg mass heale tanken fordi den andre healeren flyr eller er mind trapped. SoA er lett, men veldig kaotisk. Om folk blir spredt når dere stacker, så er det fordi dem ikke kommer tilbake. At 3 stykk er melee har da ingenting å si, sånn som vi gjør det står alle innenfor/i tett nærhet av melee på Soa. Om folk blir spredt er det fordi dem ikke løper tilbake etter å ha soaket lightning ball/kommet ut av mind traps. Kan ikke se noen annen forklaring? Ah, du tenker på p3? Eller? 16m eller 8m? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) snip Problemet er at selv om vi stacker, blir folk spredt, 3stk av dem er jo melee Når mind trap spawner random og lighnting ball spawner random, og hvor det ofte er at tanken må flytte på bossen, og ikke minst at en random person 1-2 ganger blir sendt flyvende. Så mekanisk blir det desverre ikke. Er forresten min jobb å gi folk shield, av og til er de ikke range, av og til må jeg mass heale tanken fordi den andre healeren flyr eller er mind trapped. SoA er lett, men veldig kaotisk. Om folk blir spredt når dere stacker, så er det fordi dem ikke kommer tilbake. At 3 stykk er melee har da ingenting å si, sånn som vi gjør det står alle innenfor/i tett nærhet av melee på Soa. Om folk blir spredt er det fordi dem ikke løper tilbake etter å ha soaket lightning ball/kommet ut av mind traps. Kan ikke se noen annen forklaring? Ah, du tenker på p3? Eller? 16m eller 8m? 8 man selvsagt, 16 man har ingen funksjon i dette spillet annet enn å lære mange nybegynnere på en gang. Mindre sjanse for å vinne ting? nei takk Adds er betydelig vanskeligere også, unødvendig Endret 9. mars 2012 av amir90 waits for alice Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Okei, Origin er et jævla ustabilt nettsted... Tok meg tjue forsøk før de ENDELIG innså at det ikke var noe gale med passordet jeg hadde tastet inn, og så måtte jeg lage en Master ID som jeg måtte gjøre førti-femti ganger uten instruksjoner før det funket, så nå er Gamecard kjøpt... Det sto jeg skulle kunne laste ned, men skjønner faen ikke driten. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Okei, Origin er et jævla ustabilt nettsted... Tok meg tjue forsøk før de ENDELIG innså at det ikke var noe gale med passordet jeg hadde tastet inn, og så måtte jeg lage en Master ID som jeg måtte gjøre førti-femti ganger uten instruksjoner før det funket, så nå er Gamecard kjøpt... Det sto jeg skulle kunne laste ned, men skjønner faen ikke driten. Håper din opplevelse til resten av spillet ikke er like frustrerende. For å snakke om noe annet, ser at Origin krever 599 for SWTOR, for en blodpris... Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) snip Problemet er at selv om vi stacker, blir folk spredt, 3stk av dem er jo melee Når mind trap spawner random og lighnting ball spawner random, og hvor det ofte er at tanken må flytte på bossen, og ikke minst at en random person 1-2 ganger blir sendt flyvende. Så mekanisk blir det desverre ikke. Er forresten min jobb å gi folk shield, av og til er de ikke range, av og til må jeg mass heale tanken fordi den andre healeren flyr eller er mind trapped. SoA er lett, men veldig kaotisk. Om folk blir spredt når dere stacker, så er det fordi dem ikke kommer tilbake. At 3 stykk er melee har da ingenting å si, sånn som vi gjør det står alle innenfor/i tett nærhet av melee på Soa. Om folk blir spredt er det fordi dem ikke løper tilbake etter å ha soaket lightning ball/kommet ut av mind traps. Kan ikke se noen annen forklaring? Ah, du tenker på p3? Eller? 16m eller 8m? 8 man selvsagt, 16 man har ingen funksjon i dette spillet annet enn å lære mange nybegynnere på en gang. Mindre sjanse for å vinne ting? nei takk Adds er betydelig vanskeligere også, unødvendig Nåja, er faktisk en grei forskjell mellom 8m og 16m. Om jeg husker rett one-shotta vi det aller meste på 8m NMM, mens med 16m NMM gikk det ikke fullt så greit. Selv om det kun er dmg/hp som blir oppskalert, så blir den ekstra dmg'en bossen gjør på slaga merkbar. F.eks. på Foreman Crusher. Adds blir vanskeligere = bossen blir vanskeligere = funfun. Glad jeg har hatt minst mulig å gjøre med Origin, hører stort sett bare klager. Chatten funker da iallefall! Endret 9. mars 2012 av Sleggefettt Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Unrivaled http://www.youtube.com/watch?v=TEuUj7VqgUE&feature=player_embedded Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 snip Problemet er at selv om vi stacker, blir folk spredt, 3stk av dem er jo melee Når mind trap spawner random og lighnting ball spawner random, og hvor det ofte er at tanken må flytte på bossen, og ikke minst at en random person 1-2 ganger blir sendt flyvende. Så mekanisk blir det desverre ikke. Er forresten min jobb å gi folk shield, av og til er de ikke range, av og til må jeg mass heale tanken fordi den andre healeren flyr eller er mind trapped. SoA er lett, men veldig kaotisk. Om folk blir spredt når dere stacker, så er det fordi dem ikke kommer tilbake. At 3 stykk er melee har da ingenting å si, sånn som vi gjør det står alle innenfor/i tett nærhet av melee på Soa. Om folk blir spredt er det fordi dem ikke løper tilbake etter å ha soaket lightning ball/kommet ut av mind traps. Kan ikke se noen annen forklaring? Ah, du tenker på p3? Eller? 16m eller 8m? 8 man selvsagt, 16 man har ingen funksjon i dette spillet annet enn å lære mange nybegynnere på en gang. Mindre sjanse for å vinne ting? nei takk Adds er betydelig vanskeligere også, unødvendig Nåja, er faktisk en grei forskjell mellom 8m og 16m. Om jeg husker rett one-shotta vi det aller meste på 8m NMM, mens med 16m NMM gikk det ikke fullt så greit. Selv om det kun er dmg/hp som blir oppskalert, så blir den ekstra dmg'en bossen gjør på slaga merkbar. F.eks. på Foreman Crusher. Adds blir vanskeligere = bossen blir vanskeligere = funfun. Glad jeg har hatt minst mulig å gjøre med Origin, hører stort sett bare klager. Chatten funker da iallefall! Lite vits å gjøre 16 man når droppen er helt den samme. Guildet mitt har flere raid groups, men vi er ikke interessert i det akkurat nå, å manage 16stk er ikke nødvendigvis gøy. Gleder meg til neste operation iallefall, usikker på om jeg "ønsker" nytt tier.. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Hvorfor ikke ønske nytt tier? Step-up i vanskelighetsgrad og gear som trengs, woho! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Hvorfor ikke ønske nytt tier? Step-up i vanskelighetsgrad og gear som trengs, woho! Syns det bare blir litt merkelig å introdusere en ny operation som starter det neste tier, med mindre de forventer at man skal gjør normal mode en del ganger for å farme til HM/NMM versjonene av den nye operation. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Det jeg hadde likt er om det hadde vært ett raid for Normal, og så ett *nytt* for HM ikke det samme vanskeligere, men ett nytt. og ett tredje ett for Nightmare. Hadde appelert mer til Hardcore tenker jeg. Men siden "alle" skal kunne spille alt så blir vel det aldri noe sånt. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Hvorfor ikke ønske nytt tier? Step-up i vanskelighetsgrad og gear som trengs, woho! Syns det bare blir litt merkelig å introdusere en ny operation som starter det neste tier, med mindre de forventer at man skal gjør normal mode en del ganger for å farme til HM/NMM versjonene av den nye operation. Det blir vel fort slik, at de gjerne ser at folk gjør noe normal mode før de får tatt HM/NMM. Samtidig, siden de nå skal kalle normal for storymode, så er det fort gjort at storymode blir griselett. NMM blir forresten ikke sluppet i 1.2 såvidt jeg har skjønt, hvorfor husker jeg ikke helt sikkert. TROR det var noe med at de ville teste den skikkelig. Forøvrig, hvordan skulle de ellers introdusert nytt tier? Ny flashpoint, som også kommer? Det jeg hadde likt er om det hadde vært ett raid for Normal, og så ett *nytt* for HM ikke det samme vanskeligere, men ett nytt. og ett tredje ett for Nightmare. Hadde appelert mer til Hardcore tenker jeg. Men siden "alle" skal kunne spille alt så blir vel det aldri noe sånt. Tror det går mer på tida enn hva dem vil, å planlegge og lage 3 forskjellige operations blir nok i det meste tidkrevende om dem vil slippe content jevnlig. Tar heller sånn som det er nå, et nytt raid med hver 1.X patch, og hvor hver Operation har tre vanskelighetsgrader. Om de endrer på bossmechanics mellom de forskjellige modesa hjelper det også en hel del, noe de har et ønske om å gjøre. Om jeg har skjønt deg rett, så ønsker du det slik som Blizz gjorde i vanilla wow. Der var nytt content = nytt tier og vanskelighetsgrad, og da slapp dem vel content med 4-5 måneders mellomrom? Correct me if I'm wrong. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Her er forresten et sammendrag av ting som ble sagt på SWTOR Guild Summit'en denne uka: http://www.pcgamer.com/2012/03/09/5-things-you-need-to-know-about-the-old-republics-future/ Mye som skjer fremover. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Kult, er faktisk den guilden jeg er med i PC gamer Mint Imperials. Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Okei, Origin er et jævla ustabilt nettsted... Tok meg tjue forsøk før de ENDELIG innså at det ikke var noe gale med passordet jeg hadde tastet inn, og så måtte jeg lage en Master ID som jeg måtte gjøre førti-femti ganger uten instruksjoner før det funket, så nå er Gamecard kjøpt... Det sto jeg skulle kunne laste ned, men skjønner faen ikke driten. Håper din opplevelse til resten av spillet ikke er like frustrerende. For å snakke om noe annet, ser at Origin krever 599 for SWTOR, for en blodpris... Wohoo! GODE NYHETER! Fikk Gamecard koden på mail, så nå venter jeg bare på at SWTOR skal laste seg ferdig ned så jeg får spilt på min gode, gamle jedi warrior lvl 25 igjen. xD Min "hoved laptop" fikk en harddisk-feil og kræsjet tidligere i dag, så jeg spiller nå på min gamle ifra 2009. Dermed lurer jeg på noen få ting: Vil en Toshiba PC (Satellite L500 serien) med 4 gb DD3 ram, Pentium Dual Core CPU og ATI Radeon HD 4500 series grafikkort kunne kjøre SWTOR med akseptabel fps på low settings? Av windows er den kåret til 6,2 poeng av mulige 7,1 når det kommer til gaming, men jeg har ikke peiling! Endret 9. mars 2012 av Adulf Ordtitter Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Anyway, Når jeg crafter, må jeg ha alle mats i inventory, eller kan de være i safebox på skipet mitt? Hadde vært kjekt å slippe å ha halve inventory fullt av mats hele tiden. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Her er forresten et sammendrag av ting som ble sagt på SWTOR Guild Summit'en denne uka: http://www.pcgamer.com/2012/03/09/5-things-you-need-to-know-about-the-old-republics-future/ Mye som skjer fremover. Synd det ikke er nevnt at de skifter til en helt ny engine. Ellers hadde jeg kanskje putta inn en 1 måneds sub til Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Anyway, Når jeg crafter, må jeg ha alle mats i inventory, eller kan de være i safebox på skipet mitt? Hadde vært kjekt å slippe å ha halve inventory fullt av mats hele tiden. Du kan ha alt i banken/safeboxen din. får crafta alt uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå