Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SSD disken min døde her for 2 dager siden. Brukte den kun til OS / basic programmer ala Opera / Spotify osv. Steam og alt installert fra der ligger på en annen disk, det samme gjelder Origin og SWTOR. Når jeg nå må bytte SSD disk og Win 7 lagt inn på nytt, har jeg mistet SWTOR characterne mine? Var de lagret på pc'n min.? :ermm:

Lenke til kommentar

Selvsagt ikke, alt ligger på serveren til Bioware. Du bare legger inn origin igjen, laster ned spillet pånytt, og logger inn så er alt på kontoen din.

Det er samme som steam, alle spill du har kjøpt ligger klar til nedlasting igjen hvis du installere på en anna maskin eller harddisk.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Er det gratis å ringe support fra en hus telefon? De sier at land based telefoner er gratis, men er det det samme som en vanlig hustelefon?

Ville ringt med Skype hvis jeg var deg.

Har vært folk som har fått flere hundre kroner i regning for og ringe til supporten hos Bioware.

Lenke til kommentar

Er det gratis å ringe support fra en hus telefon? De sier at land based telefoner er gratis, men er det det samme som en vanlig hustelefon?

Ville ringt med Skype hvis jeg var deg.

Har vært folk som har fått flere hundre kroner i regning for og ringe til supporten hos Bioware.

heh har ikke mic... Men hvis det er gratis med hus telefon gjør det vel ingenting

forøvrig noen som vil ha 7 dager gratis. Fikk akkurat en mail om at jeg kunne invitere 3 stk til en prøveperiode.

Hadde gladlig tatt i mot de 7 dagene siden jeg for en eller annen grunn ikke kan subscribe lengre...

nvm, er subscribet nå :D

Endret av JayMK93
Lenke til kommentar

En ting som gjorde p2 mye enklere for vår del, ALLE stacker i midten på bossen. Når ball lightning kommer løper de tre det gjelder ut for å soake ballen, helst med sorc shield for å minimalisere skade. Når ballen er soaka løper dem rett tilbake til gruppa og blir healet opp. Mind traps blir fokusert asap av ranged når de kommer, melee blir på bossen i hele p2. Tror også off-tanken taunter bossen om maintank skulle få orb på seg.

I p3 gjør vi stort sett det samme, bortsett fra at vi ignorerer mind traps om bossen blir sårbar. Og tar dem så klart med en gang han er uskadelig igjen. Main tank pleier som regel å soake ballen i denne phasen.

Om det kommer en ball mot gruppa i midten(som skjer hvis personen den fulgte blir kasta opp i lufta, kasta i mind traps eller dør) så er det bare å spre seg til det er trygt å stacke igjen.

Å stacke i midten gir deg stort sett hele området rundt på plattformen til å ta lightning balls, og vi har ikke noe fastsatt om hvem som løper hvor. Folk klarer i stort sett alle tilfeller å løse det selv.

Lenke til kommentar

Soake? :hmm:

Vi skal raide i morgen, så da blir det muligens HM i løpet av helga. Vi kjører fortsatt Normal Mode for å få geara opp litt til. Så blir det nok HM for fult. Greit å kunne HM tacts sånn nogenlunde hvertfall. Men vi må finne noe som funker for vår gruppe uansett. Vi har noen stakkarer som er litt for treige til å reagere noenganger. ^^ Vi har også en tulling som alltid skal charge bosser og lignene når man absolutt *ikke* skal. F.eks Soa i p1 der han skal rase hele gølvet.. Thank god for Rescue ability! :D

Edit: Jeg mener selvfølgelig; Thank the Force for Rescue ability!

Endret av Argoniel
Lenke til kommentar

Hva skjer?! Får ikke betalt med VISA-kortet mitt (ja, ikke Electron - er over 18). Det ironiske er at jeg brukte kortet mitt tidligere i dag på nettbutikk, så det er ikke noe gale med kortet. Det er heller ikke noen regionsperre på kortet i Amerika.

Hvorfor får jeg ikke betalt? Må da si det er merkelig at det som er viktigst for de - altså subscription og penger, faen ikke fungerer skikkelig.

Jeg kommer ikke til å lage noen PayPal ihvertfall. Holder mer enn nok med at jeg skal putte kortopplysninger på SWTOR sin side enn at jeg skal oppgi det til noen andre ypplinger også.

Endret av Adulf Ordtitter
Lenke til kommentar

Hva skjer?! Får ikke betalt med VISA-kortet mitt (ja, ikke Electron - er over 18). Det ironiske er at jeg brukte kortet mitt tidligere i dag på nettbutikk, så det er ikke noe gale med kortet. Det er heller ikke noen regionsperre på kortet i Amerika.

Hvorfor får jeg ikke betalt? Må da si det er merkelig at det som er viktigst for de - altså subscription og penger, faen ikke fungerer skikkelig.

Jeg kommer ikke til å lage noen PayPal ihvertfall. Holder mer enn nok med at jeg skal putte kortopplysninger på SWTOR sin side enn at jeg skal oppgi det til noen andre ypplinger også.

Kunne heller ikke bruke kreditt kort av en eller annen grunn... Endte opp med å kjøpe en game time card fra origin

Lenke til kommentar

Bor du i det landet kortet er utstedt?

Lenke til kommentar

Bor du i det landet kortet er utstedt?

Ja, jeg gjør det, og som jeg skrev så har jeg allerede brukt kortet i en nettbutikk i dag. Skjønner ikke problemet.

Endret av Adulf Ordtitter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...