Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg for min del synes spillet ble tørt og kjedlig etter 35ish. + at user interface var absolutt ubruklig. Skal sjekke ut spillet igjen når 1.2 er ute, og basert på det se hva jeg gjør. Imellomtiden så tar jeg og følger aktivt med på GW2 og TSW.

 

Må si meg helt enig her.

1.2 er ventet i Mars?

 

Har fortsatt rundt 20 dager spilletid igjen så hadde jo vært kjekt om 1.2 hadde kommet før den tar slutt.

 

Stopept forøvrig på lvl 38 nesten 39.

Lenke til kommentar

Da må 80% av dem være i USA...

 

Du gir deg ikke du?

 

 

Serveren min synes jeg har en del, har vært noen dager siden "heavy" men føler det er en del på. Mangler tanks på high level da ^^

 

 

Da må 80% av dem være i USA...

Husk at det er mange servere, mange planeter, flere heroics og warzones.

Problemet(såvidt jeg har skjønt) er grafikkmotoren de har valgt, den setter vist store begrensninger på hvor mange spillere som kan være i hvert område.

jaja, trodde det bare var 40 servere til sammen i USA og EU, men syntes fremdeles det var mange :p Etter en del telling fannt jeg ut at USA har 123 servere, EU har 92 servere og asia har 3 servere. 1,7mil subs fordelt på disse blir 5704 spillere. Det kan jo stemme, men synes det fremdeles ser ut som det er mindre på serverne. De burde virkelig slå sammen servere, men jeg ser jo hvordan folk med mindre gode PCr har det vanskelig for å spille hvis det er mer enn 200 spillere på IF. Men det er så irriterende å måtte stå i 1 time å se etter en healer, så å ikke få tak i noen healer og gi opp, til og med når jeg står på IF og ser etter flashpoints.

Lenke til kommentar

Sånn jeg har skjønt det takler ikke spillmotoren å ha tusenvis av spillere på en instance, derfor har de delt serverne inn i masse mindre instancer.

 

Som igjen resulterer i (19 people online) på Nar Shaddaa, så jeg føler jeg er helt alene på den store planeten og quester.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Da må 80% av dem være i USA...

 

Du gir deg ikke du?

 

 

Serveren min synes jeg har en del, har vært noen dager siden "heavy" men føler det er en del på. Mangler tanks på high level da ^^

Når jeg tenker meg om, så varte den gratis måneden fra 20des-20januar, og du måtte kjøpe 1 måned ekstra for å få den gratise måneden. så den 20 februar kunne de fleste sluttet å subscribe. Hvor mange spillere hadde de fra 20des - 1 januar? Kansje mange inkludert meg lot være å kjøpe swtor før jule ferien var over, siden jeg ikke ville bruke julen på å game? Hvis det er sannt, blir nok resultatene fra 1 mars være langt mer interresant for meg.

Lenke til kommentar

Sa opp abb. igår. Skulle logge inn for å sjekke hvor mye playtime jeg hadde igjen og var 3 dager. Siste uka har jeg omtrent ikke spilt. Kom til lvl 35 og er egentlig ganske lei.

 

Får se om jeg tar det opp ved en senere anledning.

Var veldig gøy i starten da, det skal det ha :)

Lenke til kommentar

Sa opp abb. igår. Skulle logge inn for å sjekke hvor mye playtime jeg hadde igjen og var 3 dager. Siste uka har jeg omtrent ikke spilt. Kom til lvl 35 og er egentlig ganske lei.

 

Får se om jeg tar det opp ved en senere anledning.

Var veldig gøy i starten da, det skal det ha :)

 

 

Virker som om det er veldig mange som går lei rundt akkurat det nivået der... 35. Gjorde det selv. Måtte ta meg en lengre pause eller å ha spilt i filler betaen i en måneds tid, og så spillet i seks uker.

 

Begynte å spille igjen for et par dager siden, og har nå bestemt meg for å ta alt i eget tempo, og i mye kortere spilleintervaller.

 

Virker ikke som om operations er modne ennå heller av det jeg leser her, så man går nok ikke glipp av så mye foreløpig.

Lenke til kommentar

Da må 80% av dem være i USA...

 

Du gir deg ikke du?

 

 

Serveren min synes jeg har en del, har vært noen dager siden "heavy" men føler det er en del på. Mangler tanks på high level da ^^

Når jeg tenker meg om, så varte den gratis måneden fra 20des-20januar, og du måtte kjøpe 1 måned ekstra for å få den gratise måneden. så den 20 februar kunne de fleste sluttet å subscribe. Hvor mange spillere hadde de fra 20des - 1 januar? Kansje mange inkludert meg lot være å kjøpe swtor før jule ferien var over, siden jeg ikke ville bruke julen på å game? Hvis det er sannt, blir nok resultatene fra 1 mars være langt mer interresant for meg.

 

Du måtte ikke kjøpe en måned for å få en gratis. Du måtte bare registrere deg, du kunne lett ha kanselert det med en gang der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...