Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Jeg liker hutball mer og mer. Vi møtte et imps lag som nettopp hadde knust oss i Voidstar. Det var store gear forskjeller på lagene, derav tap i void. Dog knuste vi dem i Hut, og jeg tror de ble passe sure. Fikk ivertfall den feelingen :D

 

Jeg spiller faktisk til stadighet hutball mot Republic, altså må det være relativt jevnt på Starstorm, men for mye russere. Kanskje vi møtes i Hut når alle Imp kidsa har lagt seg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drev akkurat å vurderte å stenge ned sub på SWTOR da jeg så at TSW er utsatt til June og dessuten s[ jeg dette oppløftende notatet fra den siste Q&A runden:

TrueDND: Currently, the incentive to choose other Crew Crafting Skills outside of Biochem is minimal due to the fact that, once you reach max level, all gear that is acquired through PvE and PvP is better than all crafted equipment and mods (mostly through the Commendation and token vendors). Is this being looked in to?

 

Georg Zoeller: Absolutely. With the upcoming Game Update 1.2, we are adding endgame crafting for all professions. This includes augment crafting, the ability to crit-craft custom (orange) gear with augment slots, new endgame schematics, new color crystals, expanded and improved research and reverse engineering and much more (we're up to 4 pages of crew skill related patch notes in 1.2. alone)

 

Combined with new features such as the ability to extract base-mods from purple items (including the set bonus) and the improved color matching feature, crafters of all professions will find themselves in a lot of demand once the update hits.

 

Har brukket håndleddet og det eneste jeg kan gjøre nå i grunnen er å kjøre crew skills på mine chars. Det er mildt sagt frustrerende :)

Lenke til kommentar

Så hva syntes folk om spillet nå som det har gått litt tid etter lansering og det meste av hype har lagt seg? Personlig har jeg gått lei historie biten og da syntes jeg spiller faller helt igjennom, og ser jo at mange over hos Star Wars Norge mener og føler det samme.

Ja. Grensesnittet er håpløst og spillet straffer deg om du ikke følger den planlagte ruta gjennom nivåene. Open pvp består i å farte rundt på speeder og plukke opp noe som ser ut som raketter. Warzones er småmorsomt innimellom, men er litt lei huttball og ragequitters.

 

Spiller mer Civ V og Heroes VI om dagen.

Lenke til kommentar

 

Ja. Grensesnittet er håpløst og spillet straffer deg om du ikke følger den planlagte ruta gjennom nivåene. Open pvp består i å farte rundt på speeder og plukke opp noe som ser ut som raketter.

 

Hvis du tror at det er det som er Open PVP så bør du virkelig få spilt litt mer.

Trust me, jeg har tilbrakt mange timer på Ilum. Enten er det en baseraping gankfest med 5fps eller så er det et race for armaments. Varierer sikkert mellom servere, men jeg gidder ikke rulle på nytt. Kansellert abonnement.

Lenke til kommentar

Så hva syntes folk om spillet nå som det har gått litt tid etter lansering og det meste av hype har lagt seg? Personlig har jeg gått lei historie biten og da syntes jeg spiller faller helt igjennom, og ser jo at mange over hos Star Wars Norge mener og føler det samme.

 

Har gjort det aller meste i endgame, begynner å bli litt kjedelig nå, selv med et guide som er awesome i pvp og raiding.

For meg blir patch 1.2 make it or break it, endgame mangler det som får meg til å logge på for annet enn raids.

når kommer den?

Har lyst å forsette med alt en , men ikke før legacy systemet blir innført.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...