guttorm Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg liker hutball mer og mer. Vi møtte et imps lag som nettopp hadde knust oss i Voidstar. Det var store gear forskjeller på lagene, derav tap i void. Dog knuste vi dem i Hut, og jeg tror de ble passe sure. Fikk ivertfall den feelingen Jeg spiller faktisk til stadighet hutball mot Republic, altså må det være relativt jevnt på Starstorm, men for mye russere. Kanskje vi møtes i Hut når alle Imp kidsa har lagt seg Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Haha, satt nå og ventet på ballongen i Tattoine med 3 imps. Ballongen kommer og alle hoppe over. Så akkurat når vi forlater startstedet bruker eg min knock back ability og alle de andre faller av. Off føler meg nesten litt slem nå. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Hahahhaha! Du bare må være en ond karakter xD De ba jo om det som ikke drepte deg først Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Er faktisk light side. De drepte meg ikke pga eg er lvl 50 og de var 30ish, men de kunne jo brukt knock back de også. Så eg måtte gjøre det mot de før de gjorde det mot meg. Ellers fikk eg meg hvertfall en god latter. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Hehe Bra Endret 25. februar 2012 av Argoniel Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Drev akkurat å vurderte å stenge ned sub på SWTOR da jeg så at TSW er utsatt til June og dessuten s[ jeg dette oppløftende notatet fra den siste Q&A runden: TrueDND: Currently, the incentive to choose other Crew Crafting Skills outside of Biochem is minimal due to the fact that, once you reach max level, all gear that is acquired through PvE and PvP is better than all crafted equipment and mods (mostly through the Commendation and token vendors). Is this being looked in to? Georg Zoeller: Absolutely. With the upcoming Game Update 1.2, we are adding endgame crafting for all professions. This includes augment crafting, the ability to crit-craft custom (orange) gear with augment slots, new endgame schematics, new color crystals, expanded and improved research and reverse engineering and much more (we're up to 4 pages of crew skill related patch notes in 1.2. alone) Combined with new features such as the ability to extract base-mods from purple items (including the set bonus) and the improved color matching feature, crafters of all professions will find themselves in a lot of demand once the update hits. Har brukket håndleddet og det eneste jeg kan gjøre nå i grunnen er å kjøre crew skills på mine chars. Det er mildt sagt frustrerende Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Så hva syntes folk om spillet nå som det har gått litt tid etter lansering og det meste av hype har lagt seg? Personlig har jeg gått lei historie biten og da syntes jeg spiller faller helt igjennom, og ser jo at mange over hos Star Wars Norge mener og føler det samme. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Så hva syntes folk om spillet nå som det har gått litt tid etter lansering og det meste av hype har lagt seg? Personlig har jeg gått lei historie biten og da syntes jeg spiller faller helt igjennom, og ser jo at mange over hos Star Wars Norge mener og føler det samme. Ja. Grensesnittet er håpløst og spillet straffer deg om du ikke følger den planlagte ruta gjennom nivåene. Open pvp består i å farte rundt på speeder og plukke opp noe som ser ut som raketter. Warzones er småmorsomt innimellom, men er litt lei huttball og ragequitters. Spiller mer Civ V og Heroes VI om dagen. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg giddet ikke mere for ca 3 uker siden. Tror det stoppet på lvl 38ish. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 For meg blir patch 1.2 make it or break it, endgame mangler det som får meg til å logge på for annet enn raids. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Ja. Grensesnittet er håpløst og spillet straffer deg om du ikke følger den planlagte ruta gjennom nivåene. Open pvp består i å farte rundt på speeder og plukke opp noe som ser ut som raketter. Hvis du tror at det er det som er Open PVP så bør du virkelig få spilt litt mer. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Ja. Grensesnittet er håpløst og spillet straffer deg om du ikke følger den planlagte ruta gjennom nivåene. Open pvp består i å farte rundt på speeder og plukke opp noe som ser ut som raketter. Hvis du tror at det er det som er Open PVP så bør du virkelig få spilt litt mer. Trust me, jeg har tilbrakt mange timer på Ilum. Enten er det en baseraping gankfest med 5fps eller så er det et race for armaments. Varierer sikkert mellom servere, men jeg gidder ikke rulle på nytt. Kansellert abonnement. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Så hva syntes folk om spillet nå som det har gått litt tid etter lansering og det meste av hype har lagt seg? Personlig har jeg gått lei historie biten og da syntes jeg spiller faller helt igjennom, og ser jo at mange over hos Star Wars Norge mener og føler det samme. Har gjort det aller meste i endgame, begynner å bli litt kjedelig nå, selv med et guide som er awesome i pvp og raiding. For meg blir patch 1.2 make it or break it, endgame mangler det som får meg til å logge på for annet enn raids. når kommer den? Har lyst å forsette med alt en , men ikke før legacy systemet blir innført. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Jeg er bare 36 og sliter med å finne motivasjon til å levele videre på han. Var innom et par timer igår og lvl fra 35 til 36. Føles bare som kjedelig tidtrøyte. Tera begynner å se fryktelig interessant ut, da. Endret 27. februar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 TERA ser absolutt interessant ut. Frister å kjøpe en betanøkkel for å teste det. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 For meg blir patch 1.2 make it or break it, endgame mangler det som får meg til å logge på for annet enn raids. når kommer den? Har lyst å forsette med alt en , men ikke før legacy systemet blir innført. Iløpet av Mars, antakeligvis den 20. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Angryjoe (youtube bl.a) posta en 25 min beta preview igår. Karakter modellene ser helt fantastisk ut, men de har fått mye pes for at alle females har neste null klær. Og "elin" rasen set ut som 10 åringer medminiskjørt og synlig truse Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 men de har fått mye pes for at alle females har neste null klær. Og "elin" rasen set ut som 10 åringer medminiskjørt og synlig truse Det er jo et japansk spill, og passer godt opp imot japanske jenter i anime/manga. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Faktisk er det den rasen flest jenter vil spille fordi de er så søte, med kaninører. Iflg en survey i spillet. Dama til angryjoe spiller også elin. De fleste ser vel ikke på 10 åringer som sex objekter heller.. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Ser jo ut som et hvilket som helst asiatisk mmo. Endret 27. februar 2012 av Northern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå