Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

 

Nice, er det "rakata"-våpenet?

 

 

Guildet mitt har forresten akkuratt begynt å raide. Vi tok boss 1-4 på første forsøk og Soa på 4de.

Starta etter det på HM men vi var litt undergeared ^^ Fikk første ned til 30% da.

 

Screenshot_2012-02-19_17_57_26_443490.jpg

 

Rett etter vipa vi :p DAMN! 1300 igjen i helse. haha!

 

Er Rakata ja.

 

SoA er kaotisk, hater den bossen.

Fikk våpenet fra Karragas Palace HM, fikk også en bra healing relic, og rakata boots :p

 

SoA på HM er en BITCH!

Skjønner ikke hvordan man skal motivere seg til nightmare mode, bare for å få en mount :/

 

Har fullt Tier 2 PVP gear nå da, nå må jeg farme valor for å bli battlemaster :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen andre som har Cybertech som Crew Skill?

 

Hm.. Får ikke lagd epic items av mod, armoring, enchancment etc når jeg er på level 50 og har 400 på skill. Stikker til en Cybertech crew skill vendor på Fleet, men alt er crap items som jeg kan lage, bortsett fra grenades. Altså, bare grønne items som er req 50 som jeg kan lage. Er grønne items på Ear også.

Endret av furiUZ
Lenke til kommentar

Har cancella, ikke mye vits med sub når man logger inn 1 gang i uka for 1,5 time raid.

Hadde bare raidene vært vanskelige kunne jeg kanskje hatt en sub gående, men atm så er det faceroll->win.

Satse på noe mer content om noen måneder, eller noe annet som TERA / GW 2 / TSW.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Noen andre som har Cybertech som Crew Skill?

 

Hm.. Får ikke lagd epic items av mod, armoring, enchancment etc når jeg er på level 50 og har 400 på skill. Stikker til en Cybertech crew skill vendor på Fleet, men alt er crap items som jeg kan lage, bortsett fra grenades. Altså, bare grønne items som er req 50 som jeg kan lage. Er grønne items på Ear også.

 

Du må RE items du lager for og få oppskrift til blå, så RE dem for og få lilla items.

 

Ps! det kan ta en god del RE før du får ny oppskrift...

Lenke til kommentar

Noen andre som har Cybertech som Crew Skill?

 

Hm.. Får ikke lagd epic items av mod, armoring, enchancment etc når jeg er på level 50 og har 400 på skill. Stikker til en Cybertech crew skill vendor på Fleet, men alt er crap items som jeg kan lage, bortsett fra grenades. Altså, bare grønne items som er req 50 som jeg kan lage. Er grønne items på Ear også.

 

Du må RE items du lager for og få oppskrift til blå, så RE dem for og få lilla items.

 

Ps! det kan ta en god del RE før du får ny oppskrift...

 

Oh.. RE=Reverse Engineering?

Lenke til kommentar

Har cancella, ikke mye vits med sub når man logger inn 1 gang i uka for 1,5 time raid.

Hadde bare raidene vært vanskelige kunne jeg kanskje hatt en sub gående, men atm så er det faceroll->win.

Satse på noe mer content om noen måneder, eller noe annet som TERA / GW 2 / TSW.

Er litt i samme båt selv, prøver å motiver meg til å lvle en alt. Men det er litt "meh" atm. Det eneste som er å logge på for nå er å gjøre dailies -> raid eller noen hm's om lysten er der.

 

Noen andre som har Cybertech som Crew Skill?

 

Hm.. Får ikke lagd epic items av mod, armoring, enchancment etc når jeg er på level 50 og har 400 på skill. Stikker til en Cybertech crew skill vendor på Fleet, men alt er crap items som jeg kan lage, bortsett fra grenades. Altså, bare grønne items som er req 50 som jeg kan lage. Er grønne items på Ear også.

 

Du må RE items du lager for og få oppskrift til blå, så RE dem for og få lilla items.

 

Ps! det kan ta en god del RE før du får ny oppskrift...

 

Oh.. RE=Reverse Engineering?

Japp. Liten knapp øverst til høyre i inventory.

Lenke til kommentar

Uff som jeg hater Huttball :thumbdown:

Elsker Huttball, bare en liten premade er nok til å skammeie folk, selv hvis man taper, så taper man fort og får commendations fort.

 

Har kjedet meg i pvp så jeff farmet masse fleet commendations (space combat) for å bruke en svart imperial pilot suit.

Setter da mods fra pvp Gear i den, noe som er veldig dyrt :/

28k per mod, måtte kjøpe haugevis av armoring mods også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...