saladin waits for alice Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Nice, er det "rakata"-våpenet? Guildet mitt har forresten akkuratt begynt å raide. Vi tok boss 1-4 på første forsøk og Soa på 4de. Starta etter det på HM men vi var litt undergeared ^^ Fikk første ned til 30% da. Rett etter vipa vi DAMN! 1300 igjen i helse. haha! Er Rakata ja. SoA er kaotisk, hater den bossen. Fikk våpenet fra Karragas Palace HM, fikk også en bra healing relic, og rakata boots SoA på HM er en BITCH! Skjønner ikke hvordan man skal motivere seg til nightmare mode, bare for å få en mount :/ Har fullt Tier 2 PVP gear nå da, nå må jeg farme valor for å bli battlemaster :/ Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Vil si jeg er blitt hekta på dette spillet. Har hatt det snart i 3 uker og har passert 40 timer ingame Spiller som Sith Assassin, dps og tank er vel de jeg satser mest på. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Noen andre som har Cybertech som Crew Skill? Hm.. Får ikke lagd epic items av mod, armoring, enchancment etc når jeg er på level 50 og har 400 på skill. Stikker til en Cybertech crew skill vendor på Fleet, men alt er crap items som jeg kan lage, bortsett fra grenades. Altså, bare grønne items som er req 50 som jeg kan lage. Er grønne items på Ear også. Endret 20. februar 2012 av furiUZ Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Har cancella, ikke mye vits med sub når man logger inn 1 gang i uka for 1,5 time raid. Hadde bare raidene vært vanskelige kunne jeg kanskje hatt en sub gående, men atm så er det faceroll->win. Satse på noe mer content om noen måneder, eller noe annet som TERA / GW 2 / TSW. Endret 20. februar 2012 av Lunalotic Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Noen andre som har Cybertech som Crew Skill? Hm.. Får ikke lagd epic items av mod, armoring, enchancment etc når jeg er på level 50 og har 400 på skill. Stikker til en Cybertech crew skill vendor på Fleet, men alt er crap items som jeg kan lage, bortsett fra grenades. Altså, bare grønne items som er req 50 som jeg kan lage. Er grønne items på Ear også. Du må RE items du lager for og få oppskrift til blå, så RE dem for og få lilla items. Ps! det kan ta en god del RE før du får ny oppskrift... Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Er det noen annen måte å få tak i Ancient fragments enn å sende companions på oppdrag eller kjøpe fra andre spillere? Finner skjelden noen som selger, og når jeg finner det er det overpriset som fy, og er skjelden jeg ser et companion oppdrag der man får artifact... Bump...? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Ancient Artifact Fragment? Det kan man finne på bakken, også. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Oh? Jeg tar alt jeg ser, og har aldri fått noen form for artifact fragments. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Noen andre som har Cybertech som Crew Skill? Hm.. Får ikke lagd epic items av mod, armoring, enchancment etc når jeg er på level 50 og har 400 på skill. Stikker til en Cybertech crew skill vendor på Fleet, men alt er crap items som jeg kan lage, bortsett fra grenades. Altså, bare grønne items som er req 50 som jeg kan lage. Er grønne items på Ear også. Du må RE items du lager for og få oppskrift til blå, så RE dem for og få lilla items. Ps! det kan ta en god del RE før du får ny oppskrift... Oh.. RE=Reverse Engineering? Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Har cancella, ikke mye vits med sub når man logger inn 1 gang i uka for 1,5 time raid. Hadde bare raidene vært vanskelige kunne jeg kanskje hatt en sub gående, men atm så er det faceroll->win. Satse på noe mer content om noen måneder, eller noe annet som TERA / GW 2 / TSW. Er litt i samme båt selv, prøver å motiver meg til å lvle en alt. Men det er litt "meh" atm. Det eneste som er å logge på for nå er å gjøre dailies -> raid eller noen hm's om lysten er der. Noen andre som har Cybertech som Crew Skill? Hm.. Får ikke lagd epic items av mod, armoring, enchancment etc når jeg er på level 50 og har 400 på skill. Stikker til en Cybertech crew skill vendor på Fleet, men alt er crap items som jeg kan lage, bortsett fra grenades. Altså, bare grønne items som er req 50 som jeg kan lage. Er grønne items på Ear også. Du må RE items du lager for og få oppskrift til blå, så RE dem for og få lilla items. Ps! det kan ta en god del RE før du får ny oppskrift... Oh.. RE=Reverse Engineering? Japp. Liten knapp øverst til høyre i inventory. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Noen skrivefeil her og der Men han er fra Morrocco så han får lov Som f.eks bring Peach to the galaxy haha Endret 21. februar 2012 av Argoniel Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Skulle ikke dagens maintendance være ferdig kl 4? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Det står 4PM CET, så ja den skal være ferdig nå. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 4PM GMT stod det, ikke CET. Serverne kom opp kl. 17:00 i går. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Nei, det stod 3PM GMT, og 4PM CET. Ikke at det egentlig betyr noe nå. 2 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Har snekret sammen en video fra min siste Huttball kamp: http://www.youtube.com/watch?v=effLRSjc1nE Kom gjerne med tips til forbedringer, er ikke riktig god på verken pvp eller redigering. Endret 23. februar 2012 av Bjohansen Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Uff som jeg hater Huttball Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Uff som jeg hater Huttball Elsker Huttball, bare en liten premade er nok til å skammeie folk, selv hvis man taper, så taper man fort og får commendations fort. Har kjedet meg i pvp så jeff farmet masse fleet commendations (space combat) for å bruke en svart imperial pilot suit. Setter da mods fra pvp Gear i den, noe som er veldig dyrt :/ 28k per mod, måtte kjøpe haugevis av armoring mods også. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Hmm... gav meg en ide - en pilot drakt eller noe annet morsomt Synes huttball er kjedlig fordi det sjelden kommer opp noe annet i PvP på den servern jeg er på. Det er for lite republics. Når det eneste som skjer i PvP er huttball så går jeg lei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå