Kleivis Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Hvis du trodde Sith var øde så prøv Republic. Hvis du trodde Sith var øde så prøv Republic. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Er serverne like fulle som før? Tenker mest på om det er mye folk som spiller end game content nå? Tenkte jeg skulle prøve meg litt til med SWTOR, men er ikke sikker på hvor mange som faktisk har tatt seg til høyeste level. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Vi er en del 50's men vi trenger jo flere Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Tre karakterer til 50? Jeg mistenker at du har et ekstremt høyt antall spilletimer. Det er helt korrekt, min gode mann. Har kun èn eksamen jeg leser til om dagen, så har et enormt antall spilletimer til rådighet. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Kjøpte spillet i dag og holder på å installere det nå. Noen som har en eller to PvP servere å anbefale ? Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Kjøpte spillet i dag og holder på å installere det nå. Noen som har en eller to PvP servere å anbefale ? Hvis du har lyst på en populær pvp server kan jeg anbefale bloodworthy. Det er heller ikke mange som ikke snakker engelsk, de som faktisk snakker annet enn engelsk blir kjeftet på Endret 16. februar 2012 av JayMK93 Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Kjøpte spillet i dag og holder på å installere det nå. Noen som har en eller to PvP servere å anbefale ? Hvis du har lyst på en populær pvp server kan jeg anbefale bloodworthy. Det er heller ikke mange som ikke snakker engelsk, de som faktisk snakker annet enn engelsk blir kjeftet på Høres bra ut, blir nok bloodworthy da Lenke til kommentar
jroekke Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Storkoser meg på Bloodworthy, har faktisk ikke noe problem med å skaffe folk til heroics osv på diverse planeter. Items selger fort på AH og, har vell tjent meg en 300-400k på AH allerede(Lvl 34). Resubba WoW forrige uke og, men gikk fort tilbake til SWTOR da jeg syns WoW har mistet mye av sjarmen Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) General chatten på Republic Fleet er jo helt død. Ikke en sjel som skriver der. Sikkert halvparten av alle folk på Fleet er vel afk, så er umulig å skaffe gruppe til HM/flashpoint osv. Dette på Bloodworthy. Det er faktisk slik rundt klokka 6 og utover. Nesten så jeg vil respecce healer så kanskje det blir LITT lettere Endret 17. februar 2012 av furiUZ Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 På The Proginator er det ikke så ille. Reps har ganske mange på the fleet- 120+ nesten at all times. Men igjen, Imps er 3 ganger flere da. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Merkelig, masse snakking her på Nightmare lands. Det er faktisk tanks som det er vanskeligst å skaffe, ikke healers. Iallefall etter min erfaring. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Noen andre som har problemer med at man disconnecter hele tiden? Synes jeg disconnecter hver time, og når jeg skal logge inn igjen kan jeg ikke snakke med NPC, og lyden blir borte, må reboote hele spillet -.- Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 er det noen nyheter når dem kommer til å fixe "codinga" eller hva pokker der er? Hakker jo så jævlig... Og nei det er ikke driver/maskinvare som er opplegget. Mange forksjelliger maskiner som har problemet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Awh fuck. Leker meg med Android 4.0 på mobiltelefonen. Glemte jo selvsagt at jeg hadde Security Key installert på den. Oh well, får sende mail til Customer Service... Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 hehe.. vi er i samme bås Slimda. Min telefon er ødelagt og jeg får snart ny. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Håper Rakata main hand til meg dropper i dag. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Er det noen annen måte å få tak i Ancient fragments enn å sende companions på oppdrag eller kjøpe fra andre spillere? Finner skjelden noen som selger, og når jeg finner det er det overpriset som fy, og er skjelden jeg ser et companion oppdrag der man får artifact... Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Da har jeg skaffet det beste våpenet til PVE for Sith Inquistor healer Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) Nice, er det "rakata"-våpenet? Guildet mitt har forresten akkuratt begynt å raide. Vi tok boss 1-4 på første forsøk og Soa på 4de. Starta etter det på HM men vi var litt undergeared ^^ Fikk første ned til 30% da. Rett etter vipa vi DAMN! 1300 igjen i helse. haha! Endret 19. februar 2012 av Argoniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå