Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte spillet i dag og holder på å installere det nå. Noen som har en eller to PvP servere å anbefale ? :)

Hvis du har lyst på en populær pvp server kan jeg anbefale bloodworthy. Det er heller ikke mange som ikke snakker engelsk, de som faktisk snakker annet enn engelsk blir kjeftet på :p

Endret av JayMK93
Lenke til kommentar

Kjøpte spillet i dag og holder på å installere det nå. Noen som har en eller to PvP servere å anbefale ? :)

Hvis du har lyst på en populær pvp server kan jeg anbefale bloodworthy. Det er heller ikke mange som ikke snakker engelsk, de som faktisk snakker annet enn engelsk blir kjeftet på :p

 

Høres bra ut, blir nok bloodworthy da :)

Lenke til kommentar

Storkoser meg på Bloodworthy, har faktisk ikke noe problem med å skaffe folk til heroics osv på diverse planeter. Items selger fort på AH og, har vell tjent meg en 300-400k på AH allerede(Lvl 34). Resubba WoW forrige uke og, men gikk fort tilbake til SWTOR da jeg syns WoW har mistet mye av sjarmen :)

Lenke til kommentar

General chatten på Republic Fleet er jo helt død. Ikke en sjel som skriver der. Sikkert halvparten av alle folk på Fleet er vel afk, så er umulig å skaffe gruppe til HM/flashpoint osv. Dette på Bloodworthy. Det er faktisk slik rundt klokka 6 og utover.

 

Nesten så jeg vil respecce healer så kanskje det blir LITT lettere

Endret av furiUZ
Lenke til kommentar

Nice, er det "rakata"-våpenet?

 

 

Guildet mitt har forresten akkuratt begynt å raide. Vi tok boss 1-4 på første forsøk og Soa på 4de.

Starta etter det på HM men vi var litt undergeared ^^ Fikk første ned til 30% da.

 

Screenshot_2012-02-19_17_57_26_443490.jpg

 

Rett etter vipa vi :p DAMN! 1300 igjen i helse. haha!

Endret av Argoniel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...