Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del var datoen helt perfekt. To grunner til dette er fordi Modern Warfare 3 og BF3 har release omkring en måned/halvannen i forveien, så da blir det mer tid til dette i påvente av SWTOR. Grunn nummer to er den at min bestevenn som jeg alltid spiller sammen med befinner seg fremdeles i nord-norge på sin førstegangstjeneste, og han forventer å være hjemme igjen på releasedagen, muligens en dag eller to tidligere. Så da får hele vennegjengen startet opp på likt.

 

Tar det uansett ikke så tungt at SWTOR kommer rett på tampen av julefeiringen. Ser ikke problemet med å spille en dag eller to, og slappe helt av på juleaften. Så er det fullt kjør når familieselskapene er fullført. ;) Men skal ikke nekte for at det blir hardt å sitte der og vente på å komme meg hjem igjen. Ser ut til at romjula blir bedre enn den har vært på mange år.

Lenke til kommentar
Mister potensielt endel spillere på grunn av spillet blir oversett i juletida, for ikke å snakke om at det finnes en god del av de spillerne som syntes det å spille ved release, fra dag nr1 og oppleve rushet og kaoset er halve moroa.

 

Du er klar over at Old Republic er et MMO som vil vare i flere år? Tror neppe folk holder seg unna både hovedspillet og en del expansions i flere år fordi det ble sluppet på "feil" dato. :p Tvert imot kommer spillerne nok til å strømme til. Selv spill som Vanguard: Saga of Heroes lever bra i dag, og det til tross for en katastrofal launch for fire år siden. ;)

Lenke til kommentar

Syntes også at dette ble en snodig dato, de rekker jo ikke noe særlig "julerush" med lansering 22. Desember, om da ikke folk forhåndsbestiller eller bevisst avventer julegaver i påvente av The Old Republic men jeg tror nok endel mødre og fedre er smått skeptisk til å eventuelt forhåndsbestille eller avvente noe som blir så forsvinnende nært julaften. Samtidig så er det jo ingen spesielt fornuftig tid å slippe spillet med tanke på spilletid for de som ønsker å spille, ser da for meg at de fleste, hardnakkede gamere eller ikke ofte drar å er med familie, venner, kjæreste osv osv i juletida og at julen innebærer tradisjoner som ikke åpner for rikelig med spilletid.

 

Så alt i alt passer det jo dårlig med tanke på julerushet, det passer temmelig dårlig for mange av de som ønsker å spille spillet ved release, så i det hele og store syntes jeg denne datoen passet generelt dårlig på alle måter. Et slipp i starten av Januar hadde gitt mye mer mening i min bok.

Mister potensielt endel spillere på grunn av spillet blir oversett i juletida, for ikke å snakke om at det finnes en god del av de spillerne som syntes det å spille ved release, fra dag nr1 og oppleve rushet og kaoset er halve moroa.

 

Ja det er dette jeg sliter med, noe jeg ikke burde slite med. Jula skal IKKE brukes til å spille. Men release har alltid vært en "opplevelse" jeg vil være en del av på både godt og vondt. Jeg vet at mange venner / guild mates kommer til å spillle mye mer enn meg i jula. Men jeg er ikke sta nokk til å gi opp spillet.

Lenke til kommentar

1g2f-5fh5-87ki-qwe5-32aj

 

Første man til mølla! :D

 

 

^^

 

Glad og se noen Norske få Beta invites.. Får vell vente i spenning å se om man får noen mail ^^

Eh... hva gjør man med koden?

Løser den inn. Men den er allerede brukt.

Etter hva jeg har hørt så har de aldri brukt koder for swtor betaen. De bare aktiverer gjennom kontoen. Og det har heller aldri vært noen give-aways som hadde hatt behov for koder.

Lenke til kommentar

i natt fikk jeg 2 mail fra swtor.

 

Return to the old republic sooner

Now that you've had a chance to experience your own Star Wars™: The Old Republic™ saga, make sure you don't miss out when the game launches. Pre-order* for Early Game Access and lock in your copy today.

 

Tell us what you think

We hope you are enjoying participating in the Game Testing Program and want to thank you for helping shape the most anticipated MMO to date.

 

We've posted a fun short survey for game testers, and the results have been really interesting so far. Answer a few questions and see what your fellow testers are thinking. After the survey, hit the forums to talk about your experience or get gameplay tips.

 

 

Jeg har ikke hatt/fått noen beta invites og er litt forvirra over disse mailene. Noen andre som fikk de?

 

 

Lenke til kommentar

Den beta koden var da en spøk, beklager :p

 

Men disse e-postene folk har fått er en feil hos Bioware.

 

Earlier today, two e-mails were sent to members of the Star Wars: The Old Republic community. These e-mails were sent to a larger group than intended, and have caused some confusion in the community. We can confirm that these e-mails were from EA and BioWare and apologize for any confusion they have caused. Please note that receiving these e-mails does not affect your chances to be invited to test the game. Thank you all for your understanding!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...