saladin waits for alice Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Synthweaving/armortech (eller?) = rakata bracers/belt. Artifice = rakata relics Lagd mine allerede ^^ Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Mens man levler derimot er cybertech rett og slett bare for bra til at jeg skal klare meg uten. Digg å levle med Mods og armoring, samt earpices, men det går helt fint uten også. En instance i dann og vann, så trenger man "aldri" bytte mods. Dog ser jeg at ikke alle gidder å kjøre instansene 2 ganger. Jeg føler uansett at jeg har lagt ned mye creds i Cyber, men ser nå at det eneste jeg kan lage er den episke biken. Så har du selvsagt deler til romskipet, om noen i det hele tatt kjøper dette. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Hmm ingen patch eller såkalt Maintenance idag? ;o Har jo pleid å være det på tirsager Har selv hatt en liten pause fra dette spillet nå, følte jeg spilte det alt for mye i starten ;S Men tenker å starte opp igjen, vil gjerne fortsette på charsa mine Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Maintenance slutter jo klokken 1 vår tid...? Lenke til kommentar
Halky Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Tja har jo ofte hendt at den har vart til langt utpå dagen her ;O Men idag tror jeg det faktisk ikke har vært noe sånt Er ingen nye patch notes heller. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Noen tips til 2. boss i Karagaas palace 16m NM? Bare brute-force og sick healing? Ninjaedit; Jarg og Sorno! Endret 14. februar 2012 av Sleggefettt Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Social og light side points funker nå iallefall.. Har mye å ta igjen ^^ De har visst fikset warzone win buggen også (på tide!). Nå kan folk vinne 6-0 i Huttball med god samvittighet. Endret 14. februar 2012 av amir90 waits for alice Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Yes, Jarg og Sorno nede! Og så fulgte vi det opp med å ta resten av Karagaas palace. Så da er alt av content cleared på 16m normal/hardmode/nightmare. Endret 15. februar 2012 av Sleggefettt Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Hvor saktere går man opp i lvl hvis man bestemmer å levle bare ved å gjøre class quests og pvp, enn å gjøre class quest og sidequests? Er det snakk om 10 talls timer her? Begynner å bli lei av side questene jeg gjør på altene mine... Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Mens man levler derimot er cybertech rett og slett bare for bra til at jeg skal klare meg uten. Digg å levle med Mods og armoring, samt earpices, men det går helt fint uten også. En instance i dann og vann, så trenger man "aldri" bytte mods. Dog ser jeg at ikke alle gidder å kjøre instansene 2 ganger. Jeg føler uansett at jeg har lagt ned mye creds i Cyber, men ser nå at det eneste jeg kan lage er den episke biken. Så har du selvsagt deler til romskipet, om noen i det hele tatt kjøper dette. Deler til romskipet selger ja. Her jeg tjener alle mine credits. Har ikke lagd så masse, men solgt for 1 mill creds + til nå, mer en gjort opp for hva jeg har brukt på det. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Hvor saktere går man opp i lvl hvis man bestemmer å levle bare ved å gjøre class quests og pvp, enn å gjøre class quest og sidequests? Er det snakk om 10 talls timer her? Begynner å bli lei av side questene jeg gjør på altene mine... Det kan umulig være så stor forskjell på det. I lavt level får men vel om lag 10% xp per BG, og hver BG tar vel rundt 15 minutter. I så tilfelle tar det i underkant av 2 og en halv time per level. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Hvor saktere går man opp i lvl hvis man bestemmer å levle bare ved å gjøre class quests og pvp, enn å gjøre class quest og sidequests? Er det snakk om 10 talls timer her? Begynner å bli lei av side questene jeg gjør på altene mine... Det kan umulig være så stor forskjell på det. I lavt level får men vel om lag 10% xp per BG, og hver BG tar vel rundt 15 minutter. I så tilfelle tar det i underkant av 2 og en halv time per level. Oh? Spurte i general chat her om dagen om det var saktere, og noen sa ja, og det var 1 som sa VELDIG mye saktere, vet ikke hva jeg skal tro. Får vel prøve det på min fremtidige sniper Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Hvor saktere går man opp i lvl hvis man bestemmer å levle bare ved å gjøre class quests og pvp, enn å gjøre class quest og sidequests? Er det snakk om 10 talls timer her? Begynner å bli lei av side questene jeg gjør på altene mine... Det kan umulig være så stor forskjell på det. I lavt level får men vel om lag 10% xp per BG, og hver BG tar vel rundt 15 minutter. I så tilfelle tar det i underkant av 2 og en halv time per level. Oh? Spurte i general chat her om dagen om det var saktere, og noen sa ja, og det var 1 som sa VELDIG mye saktere, vet ikke hva jeg skal tro. Får vel prøve det på min fremtidige sniper Det kan godt være at jeg tar feil. Jeg har jo strengt tatt ikke spilt siden begynnelsen av januar. Endret 15. februar 2012 av Langdon Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Jeg synes de kan lage en "director's cut" versjon av spillet som bare har class questene og ikke alt sidequest-fluffet. Og la spillet være offline. Det gir meg null og niks og grinde gjennom Nar Shaddaa eller Coruscant mange ganger. Bare et tidtrøyte. Endret 15. februar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Sikret meg plass til Raid på lørdag, Karragas palace HM ^^ Gleder meg De sier at vi kun kommer til å bruke 1.5 time, hvis det skjer, blir jeg imponert Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Mest sannsynlig bruker dere 3 timer på å samle nok folk sammen, og så gi opp Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Mest sannsynlig bruker dere 3 timer på å samle nok folk sammen, og så gi opp Er en guild som skal arrangere det (de vil at jeg skal bli med i deres guild ). Vi får se, hvis det tar 3 timer totalt, så blir jeg fornøyd jeg ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 "Raid på torsdag kl 18! Møt opp!"...Torsdag 17:55- 8 guild members online. Øh..kjenner vi et annet guild som raider også? *vente 1 time, 2 til dukker opp imens og maser om raiding skjer snart*..guild leader git opp og gir DKP til de som gadd å sitte og vente. Kjent scenario fra WoW 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 "Raid på torsdag kl 18! Møt opp!"...Torsdag 17:55- 8 guild members online. Øh..kjenner vi et annet guild som raider også? *vente 1 time, 2 til dukker opp imens og maser om raiding skjer snart*..guild leader git opp og gir DKP til de som gadd å sitte og vente. Kjent scenario fra WoW Disse fokla er nest beste guildet på serveren (engelske guild iallefall), så satser på at det ikke skjer. Uansett, fikk min champion main hand, lille lasersverd, ventet lenge på den! Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Bah... håper på server merge snart. Etter endt første måned virket det som Kellian Jarro tømte seg Vanskelig å få solgt ting (selv purplestuff), vanskelig å rekruttere..osv osv.. Dog, Solgte 1xCorusca gem for 170k - heldigvis er noen litt for late. Endret 15. februar 2012 av Cri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå