Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg vært så dum å lagd en Custom ChatChannel som jeg har kalt Guild. Folk joiner jo denne i hytt og gevær. Hvordan fjerner jeg Custom Made Chat Channels eller hva faen det heter? Irriterende å se

'Herpderp join the Guild channel'

'DerpaJohn left the Guild channel'

osv osv

Lenke til kommentar

Kaon under Siege? Det er jo fullt kaos :ohmy:

Nå er den jo patcha lettere. Mercs har ikke grapplinghooks/stuns som holder i 30 sec lenger. Har ikke vært der etter patchen, men det burde jo gjøre hele FP lettere i alle fall. Var egentlig forsynt etter å ha klart den og har ikke noe ønske om å ta den igjen med det første.

Directive 7 er min favoritt, den var skikkelig morsom. Lang, men morsom :)

Kaon er lett nå

Første boss (event), ha hele gruppa ved de to første turrets du aktiverer.

Andre boss, er enkel.

Bonus boss, kite han helt til NPCene i tunnelen, bruk exit area rett etter du har drept han for å despawne adds.

Siste boss, også enkelt.

:p

Dir7 kan gå til helvete, den andre bossen er shit hard.

Heldigvis fant vi ut en strategi å ta han ut, men det er likevel i siste liten :(

Ganske fin belønning i å fullføre D7 synes jeg. Var mye roping og taktikk i vår gruppe på TS3 i alle fall. Hadde det skikkelig gøy med det flashpointet.

Vi fikk faktiskt nesten mer problemer med hu Jedi dama på Black Talon Hard mode. Hu tok livet av tanken og healern på et slag. Gjorde sånn 16-17k i dmg på 2 sec. Men så redda vi det inn med Bounty Hunter damge og gjorde 15k på 5-6sec tilbake, på med reflex stim + relic og kjøttboller til middag.....pøsa på med raketter og crits. Spennende. Var veldig glad for at vent-heat var klar da healern og tanken forsvant.

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Plukka opp hansken og forsatte fra 32, nå er jeg faktisk helt oppe på 41. Fikk gjort en masse HC quester sammen med en på Balmora, alle faktisk. Det var kjekt igjenn, så da forsatte jeg.

Er på Hoth nå, (Coldc?). Dess høyere jeg kommer, jo mer useless virker Cybertech. Hva skal jeg egentlig lage i endgame?

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Samme som Synthweaving.. Null vits i på høyere level. Jeg kan ikke lage noe som er noe spesielt bra. Ting som trenger drop fra sistebossen i Normal Mode Operations suger balle. De heter Dalarian ettellerannet. De er ikke bedre enn Tier 1, heller ikke bedre enn Champion PvP gear. Noe som krever en gjenstand som man MÅ raide ops på, og som dropper 2 stk av i siste bossen BURDE vel rett og slett være bedre enn Tionese sett vel? :S Men den gang ei

Lenke til kommentar

Kaon under Siege? Det er jo fullt kaos :ohmy:

Nå er den jo patcha lettere. Mercs har ikke grapplinghooks/stuns som holder i 30 sec lenger. Har ikke vært der etter patchen, men det burde jo gjøre hele FP lettere i alle fall. Var egentlig forsynt etter å ha klart den og har ikke noe ønske om å ta den igjen med det første.

Directive 7 er min favoritt, den var skikkelig morsom. Lang, men morsom :)

Kaon er lett nå

Første boss (event), ha hele gruppa ved de to første turrets du aktiverer.

Andre boss, er enkel.

Bonus boss, kite han helt til NPCene i tunnelen, bruk exit area rett etter du har drept han for å despawne adds.

Siste boss, også enkelt.

:p

Dir7 kan gå til helvete, den andre bossen er shit hard.

Heldigvis fant vi ut en strategi å ta han ut, men det er likevel i siste liten :(

Ganske fin belønning i å fullføre D7 synes jeg. Var mye roping og taktikk i vår gruppe på TS3 i alle fall. Hadde det skikkelig gøy med det flashpointet.

Vi fikk faktiskt nesten mer problemer med hu Jedi dama på Black Talon Hard mode. Hu tok livet av tanken og healern på et slag. Gjorde sånn 16-17k i dmg på 2 sec. Men så redda vi det inn med Bounty Hunter damge og gjorde 15k på 5-6sec tilbake, på med reflex stim + relic og kjøttboller til middag.....pøsa på med raketter og crits. Spennende. Var veldig glad for at vent-heat var klar da healern og tanken forsvant.

Hun er kjempelett, bare løp vekk fra henne hver gang hun puller dere inn, hvis dere gjør bra nok dps til dir7, så burde dette være lett.

Lenke til kommentar

Hvilken gjenstand som dropper i Ops som kreves i Synthweaving? Er det ikke sisteboss i heroics som dropper det man trenger?

Synthweaving og slikt er for øyeblikket noe man crafter til folk som IKKE gjør raids og lignende.

Du har Crystal Alloy som er fra vanlige HM's- de lager du Rakata-gear (Som er helt OK!)

Men du har også Self-Perpetuating Power Cell, som du får av Karagga f.eks. som lager Dalarian. Som er sinnsykt mye dårligere enn Rakata gear :S Hvorfor er noe man kan lage som man så og si MÅ raide for å få tak i dårligere enn noe jeg bare kan ta HM-fp på?

Lenke til kommentar

Har en guildie som selger epic artificing gear (med enhancement slot) for rundt 500k per item på level 50. Så å si at kun enkelte crafting skills er ubrukelige synes jeg er litt overdrevet.

Crafting skills er uansett et fokus område hvor det vil komme en del endringer, spesielt for å gjøre de mer viable endgame.

Lenke til kommentar

Har selv planer om å droppe cybertech (pvp'er ikke, så har ikke bruk for granatene) for synthweaving på sorcerer'n min når jeg nermer meg 50 om de ikke lager nye mod/armoring deler som kan nå opp til endgame gearet.

Mens man levler derimot er cybertech rett og slett bare for bra til at jeg skal klare meg uten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...