Bytex Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Nei,du har bare spart masse penger på å ikke sende companions på missions hele tida. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Nei, du har bare mistet litt tid. Fordelen med å ta Crew Skills med en gang, er at du kan samle sammen resurser du trenger til ditt nivå fra området du gjør oppdrag i. Når du allerede er level 30, er du litt forbi resursområdet ditt. Men det er ikke verre enn å løpe tilbake og gjøre litt plukk'n'run. aha, takker. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Og ja, som Bytex sier, ikke send companions ut på oppdrag med mindre du må eller får en epic quest. Det er rett og slett for dyrt i forhold til hva du får tilbake. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Sender dem ut hele tiden. Tjener jo rundt 300k på en daily runde + en del items og creds på å gjøre 2-3 flashpoints. Det jeg bruker mye ressurser på er å forske frem lilla oppskrifter på det jeg kan lage Jepp Jay - BH er helt sykt morsomt Endret 6. februar 2012 av Cri Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Sliter så vanvittig med marauderen min i både pve og pvp. Etter å ha levelet en powertech alt nå nylig til 50, så er det helt latterlig hvor elendig marauderen er på alle punkter. Ja, jeg skal gi den det at den gjør faktisk rimelig grei dps i pvp, men jeg skal være heldig om jeg får en kill, når stort sett flere henger seg på, og jeg går ned i løpet av sekunder. Så spørsmålet er til dere som sitter på en 50 marauder; er det verdt det? Jeg føler at jeg bruker bokstaveligtalt dobbelt så lang tid på questing, som jeg gjorde med både sorcen og powertechen min. Vurderer sterkt å rerolle til en juggernaut, hvis det fortsetter slik. Er på level 28 nå, og håper virkelig når jeg får gore at den vil hjelpe litt, men tviler på at et ekstra slag som gir armor penetration vil gjøre underverker på helhetsinntrykket mitt av klassen. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Min erfaring er ganske enkelt at om du ikke liker å spille en klasse bør du bytte. Det har fint lite å si hvor bra den er, spesielt når det er så viktig å lære seg å spille den. Skills og stats er langt fra alt. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Og ja, som Bytex sier, ikke send companions ut på oppdrag med mindre du må eller får en epic quest. Det er rett og slett for dyrt i forhold til hva du får tilbake. Hvordan skal jeg faa opp scavage og underground trading lvl da? Som jeg har forstaatt det, kan spillere med dark 1 eller mer ikke ha blaa og gronn lightsaber, mens light 1 eller mer ikke kan ha rod? Og alle de andre fargene kan hvem som helst bruke? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Blå og grønn krystall er forbudt for Dark 1 høyere, og røde krystaller er forbudte for Light 1 og høyere. Fargen på navnet har ingenting å si. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hvordan skal jeg faa opp scavage og underground trading lvl da? De er ikke gathering crew skills, men mission crew skills. De trengs for å få tak i spesial-ting som ikke er nødvendig for vanlig crafting. Der må du selvsagt pøse inn med penger. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Scavenge kan du da vitterlig gjøre uti terrenget! Sølv og gull droids du ødelegger + random nodes... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Skru på "resources" når du rusler rundt og quester, så ser du alle scavenging/bioanalysis etc tingene som stjerner på minimap/worldmap. Omtrent som mining i WoW. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Da skal du da grinde lenge også da. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 eller bare stille deg i ett område med mye silver og gold droids å denge Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Joda, men det er vel egentlig derfor du har muligheten til å sende dem på missions? Du slipper rett og slett grindinga selv! Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg har aldri satt opp en ventrilo server selv, men det har nok noen her inne Har noen en link til hvor jeg setter det opp? Man må vel kjøpe serveren også? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Joda, men det er vel egentlig derfor du har muligheten til å sende dem på missions? Du slipper rett og slett grindinga selv! joda, men hvis du vil tjene penger samtidig da. For droids gir jo gray loot i tillegg.. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Sliter så vanvittig med marauderen min i både pve og pvp. Etter å ha levelet en powertech alt nå nylig til 50, så er det helt latterlig hvor elendig marauderen er på alle punkter. Ja, jeg skal gi den det at den gjør faktisk rimelig grei dps i pvp, men jeg skal være heldig om jeg får en kill, når stort sett flere henger seg på, og jeg går ned i løpet av sekunder. Jeg synes i alle fall min annihilation marauder i Champion/Columi utstyr knuser fjes i pvp. Marauder er veldig avhengig av bra utstyr og at du vet sånn halvveis hva du gjør, kan i alle fall si at jeg synes Marauder er morsommere enn både Sorc og Powertech i lvl 50! Om du sliter bør du forresten bruke Quinn, nesten merkelig hvor mye lettere det blir, selv om du kanskje dreper litt saktere. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg har aldri satt opp en ventrilo server selv, men det har nok noen her inne Har noen en link til hvor jeg setter det opp? Man må vel kjøpe serveren også? http://www.ventrilo.com/setup.php Ikke så vanskelig å finne egentlig. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Ble 50 i går, nå har jeg ikke lyst til å spille mer... Jeg er nok en single player kind of guy.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå