Dr. Mobius Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Vel, jeg ville tank-klassen. Det er en enorm etterspørsel etter tank og healing klasser til både heroics og flashpoints. Alle spiller dps, og det gjør at du enkelt bli populær med tank-klassen. Bare et tips. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Nå begynner det ligne på noe Er det dark gear? Akuratt den der er full Ciridium sett - du får den på Corellia ved å gjøre ferdig hele planeten. Mods, armour og enhancements har jeg satt inn på lilla 51 (da blidet ble tatt var den ikke ferdig), og setter så mye jeg kan på crit og surge mens jeg passer på at aim holder seg høyt. Lenke til kommentar
keZ Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Har ikke sith warrior/jedi knight noe aoe abilities? bortsett fra den smash og force scream? Er jo så og si bare grupper med mobs så nice med aoe attacks. Og hvilken class vil dere si har best/mest aoe? =) Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Annet som er greit å vite er at du kun trenger å bruke penger på å levle den ene gathering skill'en, den andre levler du ved å plukke opp ting i spillet (som gathering i WoW). -Deluze Tja , jeg bruker penger på begge gathering skillsa i tillegg Men den første karakteren min gjorde jeg også det, og endte opp med å "kaste bort" mye penger på den skill'en som du like greit kan levle ved å plukke opp ting. I starten av dette spillet, som alle andre mmorpg's er penger en mangelvare, så jeg bruker heller penger på noe som er mer nødvendig. -Deluze Jeg ser den , men jeg vil kunne crafte noe episk fra hver "tier" , derfor bruker jeg litt innsats på dette og det krever endel materialer for at episk schem skal droppe , men bare for morro sin skyld Endret 5. februar 2012 av Fleskelars Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Åssen gårre med fleskus for tida? Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Åssen gårre med fleskus for tida? Med meg ? går bra , deg også ? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg har en god det AOE på Bounty Hunter, noe som kom godt med på Kaon under Siege i alle fall. Det var kaos og ligna mest på Left for Dead Jeg har gått arsenal treet og putter inn mods for crit og surge. På 1xDeath from above (om jeg critter på alle misilene og gjør 3-4k) så er en gruppe 50 mobs døde i området. Max crit jeg har sett toonen min gjøre er 4900 på en enkel missil og han fyrer av 4-5 stykk tror jeg. BH har også en tracer dart som gjør splash om den sprenger i en gruppe, han har også en fusion missile som gjør elemental(fire)dmg på alle som står nærme nok. Flamme kaster og vanlige raketter gjør også dmg på flere. Combat stun (60 sec) kommer også godt med. Så.. han kan lett gå rett inn i en gruppe på 10-15 fiender og klare seg fint /spørs såklart på level og hvor flink man er på å bruke arsenalet. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Åssen gårre med fleskus for tida? Med meg ? går bra , deg også ? Joa, brukbart. Spørsmålet var for øvrig mer retta mot karakteren din, som du tidligere har nevnt at heter Fleskus Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg ser den , men jeg vil kunne crafte noe episk fra hver "tier" , derfor bruker jeg litt innsats på dette og det krever endel materialer for at episk schem skal droppe , men bare for morro sin skyld Jeg har hatt lyst til å gjøre det samme, men ga raskt opp. Det tok så mye tid og penger for å komme seg fra grønn til lilla at jeg ofte var høy nok lvl for neste item igjen. Ganske kjedelig, for egenproduserte lilla items gir en god følelse -Deluze 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hvor mye kan eg forvente å få for denne itemen? http://www.torhead.com/item/dw7x20m/prototype-sensory-might-d-device Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hver gang jeg er innom SWTOR forumet for å finne noe info om klassen min, dør jeg litt inni meg over all sytingen og klagingen. Klassen vår SUGER. Klassen vår gjør ikke nok DPS! <insert class> er mye bedre enn vår! Vi trenger MASSE fixes!!11 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Var strengt tatt sånn i WoW også. Og i alle andre MMO-er. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Også litt meh at mange sier T7 er mye bedre å bruke som sentinel DPS enn kira frem til man får Doc på lvl 40-something. Jeg har ikke upgradet han noe som helst. Mangler alt av gear og mods for å begynne å bruke han nå. Endret 6. februar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Vel, jeg ville tank-klassen. Det er en enorm etterspørsel etter tank og healing klasser til både heroics og flashpoints. Alle spiller dps, og det gjør at du enkelt bli populær med tank-klassen. Bare et tips. Nå har jeg ikke spilt på 1-2 uke®, men ville absolutt også anbefalt å gå tank. Følte at det nesten var overflod av healere i forhold og man ble som regel sittende å spamme general chat etter tank i 90% av tilfellene 1 Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Nå begynner det ligne på noe Er det dark gear? Akuratt den der er full Ciridium sett - du får den på Corellia ved å gjøre ferdig hele planeten. Mods, armour og enhancements har jeg satt inn på lilla 51 (da blidet ble tatt var den ikke ferdig), og setter så mye jeg kan på crit og surge mens jeg passer på at aim holder seg høyt. aha, saa jo veldig epic ut Lagde en BH merc selv, er i lvl 18 naa og elsker den! Lenke til kommentar
keZ Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 et noob spm..Hvor finner man screenshotsene man har tatt ingame.. er det ikke en screenshot mappe sånn som det er i wow? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Jo, det er det. Den ligger i Mine Dokumenter - Star Wars Endret 6. februar 2012 av Slimda Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Foler meg ganske noob naa, er lvl 30 og brydde meg ikke med aa se inn i crew skills foer naa. Har jeg mistet mye? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Nei, du har bare mistet litt tid. Fordelen med å ta Crew Skills med en gang, er at du kan samle sammen resurser du trenger til ditt nivå fra området du gjør oppdrag i. Når du allerede er level 30, er du litt forbi resursområdet ditt. Men det er ikke verre enn å løpe tilbake og gjøre litt plukk'n'run. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå