Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men vet du ikke at Old Republic er satt 3000 (!) år før filmene? Altså får du ikke de samme skipene som Skywalker og Vader & Co.

 

Disse "gode gamle" skipene ble faktisk laget 3000 år senere. Galaksen svermet ikke akkurat av siths og jedis under Episode IV.

 

Det var vel Darth Vader som lagde TIE-serien, og X-Wing ble laget for å bedre bekjempe dem? Aner ikke om det kun gjelder Extended Universe eller det sølet GeorgE Lucas satte sammen og kalte Prequels. Men uansett, er enig i at det ikke gir mening å ha skipene fra filmene med i Old Republic. Men når det er sagt hadde det vært tøft om vi hadde sett svært tidlige prototyper av dem. Om du ser Clone Wars-serien som går på TV foregår det logisk nok lenge før de tre originale filmene, men det er mer enn nok av prototyper ute og går. Alt fra Star Destroyere til AT-ATs til X-Wings er med, eller det som kommer til å bli dem etterhvert, i alle fall. Det er noe av det jeg liker best med hele CW-serien. Det er definitivt Star Wars, men på et tidlig stadie. Old Republic bør være mer av det samme, men på et enda tidligere stadie. :)

Lenke til kommentar

Sant det, mye av teknologien i Ep.4,5,6 var jo flere tusen år gammel. Litt snodig å tenke på at vi ikke har kunnet kjøre bil for 200 år siden, mens i SW-universet har de flydd rundt i Millenium falcon-skip i tusenvis av år. Hvorfor er de ikke uendelig forbedret ift de gamle egentlig? Som om vi skulle brukt sverd og skjold fremdeles i våre kriger, på en måte.

 

Har de bare møtt en teknologisk vegg for noen tusen år siden og ikke funnet opp noe som helst nytt siden da? Ikke en improved lightsabre engang..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Tja, sist jeg sjekket bruker vi fortsatt hester? ;) Og btw mye kan være forbedret fra Old Republic til de nyere filmene. Lyssverd kan bruke en annen teknologi for å gjøre dem kraftigere, men det vises ikke på utseendet. Teknologien i romskip kan være forbedret, men det er vanskelig å forbedre teknologien til å bruke hyperspace. Enten har man den, ellers har man den ikke. Det er ikke lett å finne opp bedre bensin, for å si det sånn. ;)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Syntes også at dette ble en snodig dato, de rekker jo ikke noe særlig "julerush" med lansering 22. Desember, om da ikke folk forhåndsbestiller eller bevisst avventer julegaver i påvente av The Old Republic men jeg tror nok endel mødre og fedre er smått skeptisk til å eventuelt forhåndsbestille eller avvente noe som blir så forsvinnende nært julaften. Samtidig så er det jo ingen spesielt fornuftig tid å slippe spillet med tanke på spilletid for de som ønsker å spille, ser da for meg at de fleste, hardnakkede gamere eller ikke ofte drar å er med familie, venner, kjæreste osv osv i juletida og at julen innebærer tradisjoner som ikke åpner for rikelig med spilletid.

 

Så alt i alt passer det jo dårlig med tanke på julerushet, det passer temmelig dårlig for mange av de som ønsker å spille spillet ved release, så i det hele og store syntes jeg denne datoen passet generelt dårlig på alle måter. Et slipp i starten av Januar hadde gitt mye mer mening i min bok.

Mister potensielt endel spillere på grunn av spillet blir oversett i juletida, for ikke å snakke om at det finnes en god del av de spillerne som syntes det å spille ved release, fra dag nr1 og oppleve rushet og kaoset er halve moroa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...