ShadowMaster Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Ingen problemer med swtor forum her. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Swtor sidene er ikke nede, det er bare selve hjemmesiden som er det. http://www.swtor.com/community/ Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Spørs på server, på en pvp server kan alle angripe alle. Tåler du det ikke, dra på pve server. Verste som finnes er folk som klager over ting de har valgt selv. Det er en forskjell på slakting og pvp... Nei, du vet hva du går til og da hjelper det ikke å klage etterpå. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Spørs på server, på en pvp server kan alle angripe alle. Tåler du det ikke, dra på pve server. Verste som finnes er folk som klager over ting de har valgt selv. Det er en forskjell på slakting og pvp... Nei, du vet hva du går til og da hjelper det ikke å klage etterpå. Nei visste ikke det. Har dere ikke hatt noe imot at jeg kom og drepte dere konstant hele tiden mens dere prøvde å gjøre et quest? Trodde faktisk jeg skulle møte ordntlige spillere, ikke patetiske drittsekker. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Spørs på server, på en pvp server kan alle angripe alle. Tåler du det ikke, dra på pve server. Verste som finnes er folk som klager over ting de har valgt selv. Det er en forskjell på slakting og pvp... Nei, du vet hva du går til og da hjelper det ikke å klage etterpå. Du kan ikke forvente at alle personer i verden vet hvordan en PvP server er, selv om det står beskrivelse av dem når man velger server. Som han over meg sier, en ikke vite at alle man spiller mot er drittsekker. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Spørs på server, på en pvp server kan alle angripe alle. Tåler du det ikke, dra på pve server. Verste som finnes er folk som klager over ting de har valgt selv. Det er en forskjell på slakting og pvp... Nei, du vet hva du går til og da hjelper det ikke å klage etterpå. Nei visste ikke det. Har dere ikke hatt noe imot at jeg kom og drepte dere konstant hele tiden mens dere prøvde å gjøre et quest? Trodde faktisk jeg skulle møte ordntlige spillere, ikke patetiske drittsekker. Du snakker om "ganking" du her og det er desverre 1 av ulempene man må forberede seg på ved å velge PvP. Jeg er helt enig med deg at dette er veldig irriterende og opplevde noe lignende på PvE server faktisk igår. Dvs 1 gruppe gjorde samme mission som meg og lootet quest item'et. Måtte vente ekstremt lenge på re-spawn (faktisk 15+ minutt, noe jeg syns er altfor lenge)... Morsom video av ganking: (1 person blir ganket og får hjelp av 1 gruppe (de som har laget videoen) også "ganker" de tilbake) :!: Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Men grunnen til at mange av oss vet at man kan forvente dette er at vi har møtt dette tidligere. Det kommer alltid til å være noen som gjør dette og liker det. Men forståelig frustrasjon. Jeg for min del bare lar de vinne, om de tar meg 2 gnager på rad så logger jeg ut og spiller på alten min en halvtime eller kanskje bare resten av kvelden. Om du møter motgang, gi opp, gjør noe annet, kom tilbake og overvinn det på et senere tidspunkt. Ikke tillat andre å ødelegge for din spillopplevelse sånn når en kan i grunn gjøre noe med det selv. Endret 1. februar 2012 av Kultom Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Er vel folk som ganker på PVE servere og, de går inn i AoE'en til lowbies, så de blir flagga for pvp, for så og drepe dem Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Så dere forventet ikke at det skulle være drittsekker i et mmo? Haha fy faen, da er du enten mindre smart, eller en ukurlig idealist som alltid vil tro det beste om folk. Husker en guild i wow som het "My main is nearby". Hehe. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Husker ett som het "and 4 stealthed rogues"...lol Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Make love not Star wars Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Morsom video av ganking: (1 person blir ganket og får hjelp av 1 gruppe (de som har laget videoen) også "ganker" de tilbake) Mye av det kjipe i PvP (som ganking) kunne vært unngått om flere gjorde det der. Hva om en guild satte seg som hovedmål å gjøre serveren mer rettferdig? Når noen blir ganket kunne alle i guilden dukke opp og ganke tilbake (og samtidig få navnet på alle som ganker). Alle måtte logisk nok være høyest level (eller svært høyt, i alle fall), og de måtte til tider ha brukt mer tid på anti-ganking enn å faktisk spille. Men i teorien kunne ting da ha roet seg over tid, og de kan jo spille alts uansett om de vil spille vanlig. Resultatet kunne i teorien ha blitt at folk på serveren oppførte seg noenlunde som vanlige folk med folkeskikk. I teorien. 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Derfor valgte jeg rett og slett RP-server Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Morsom video av ganking: (1 person blir ganket og får hjelp av 1 gruppe (de som har laget videoen) også "ganker" de tilbake) *snip* Så lenge jeg fikk litt tid til å gjøre ting jeg selv ville, kan jeg faktisk se for meg selv som en slik player, hørtes faktisk morro ut. (trenger dog å få en level 50 character først) Endret 1. februar 2012 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Swtor sidene er ikke nede, det er bare selve hjemmesiden som er det. http://www.swtor.com/community/ Huh, måtte visst bare tømme cachen. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Morsom video av ganking: (1 person blir ganket og får hjelp av 1 gruppe (de som har laget videoen) også "ganker" de tilbake) Mye av det kjipe i PvP (som ganking) kunne vært unngått om flere gjorde det der. Hva om en guild satte seg som hovedmål å gjøre serveren mer rettferdig? Når noen blir ganket kunne alle i guilden dukke opp og ganke tilbake (og samtidig få navnet på alle som ganker). Alle måtte logisk nok være høyest level (eller svært høyt, i alle fall), og de måtte til tider ha brukt mer tid på anti-ganking enn å faktisk spille. Men i teorien kunne ting da ha roet seg over tid, og de kan jo spille alts uansett om de vil spille vanlig. Resultatet kunne i teorien ha blitt at folk på serveren oppførte seg noenlunde som vanlige folk med folkeskikk. I teorien. Naar jeg blir 50, skal jeg definitivt jage paa patetiske drittsekker Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Er ting vi får fra quests helt tilfeldig? Lo godt av en ting jeg nettopp fikk. Tar det i en spoiler. Stemingen var nesten romantisk, og hun sa "it's not a reward... just something to help you remember me from time to time." Og hva fikk jeg? Tre stk General MedPack. WTF? Totalt win og fail på samme tid. Kjerringa er jo ikke lege engang. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Fikk Collectors Edition av dette spillet idag og jeg er meget imponert, har nesten passert 4 timer ingame bare fra og med jeg la inn spillet klokken 17.45 igår Valgte å lage min første karakter som en Sith Inquisitor, valget man får for å videreutvikle seg i level 10 kommer jeg nok til å slite med Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 WHY oh WHY art everyone choosing Imps?! Meeehhh! Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Startet en Republic også, men det ble fort kjedelig. Oppdraget var å finne noe mat som noen hadde stjålet og barna sultet, et annet var noen som hadde mistet et halskjede......meeeh..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå