Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Du må registrere en security key på kontoen din, enten en sånn nettbank-boks eller et program på mobilen. Samme som Authenticator til WoW, ekstra kontosikkerhet. For at du gidder å gjøre det (som er gratis), får du et 1h fleet pass som premie. Grei deal. Må bare skrive inn en ekstra kode når du logger inn hver gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er nødt til å få oppklart tvetydigheten.

 

Med blå og grønn lightsaber, tenker du da på:

 

-fargen på "strålen"

 

-rarity på våpenet

 

 

Jeg kan ikke si å ha sett blå eller grønne krystaller som ikke er forbudt for Dark I og videre.

 

-Deluze

Det er straalen som er blaa.

Lenke til kommentar

Er ikke det den alle får uansett, som har 18 timers Cooldown?

 

Alle har emergency fleet pass med 18 timers cooldown.

 

Fra security key vendor får du kjøpt for 1000 credits, fleet pass som jeg antar er single use som kun har 1 times cooldown.

Jeg antar disse også er stackable og at de blir liggende i inventory. Har ikke kjøpt meg selv enda for å teste.

Endret av ShadowMaster
Lenke til kommentar

Kan Twi'lek bruke head items?(hjelmer) Lurer på om jeg skal lage meg en twi'lek smuggler , men hvis de ikke kan det, tror jeg at jeg lager en annen rase.

 

Edit : da mener jeg om hjelmen syns..

 

Hjelmer synes, om det er en heldekkende hjelm vil Lekkuene ( eller hva farsken de kalles) forsvinne, og du vil egentlig bare se human ut...

En annen ting er at twi'leks aldri får hoods fra robes, noe jeg ikke viste når jeg mekka meg twi'lek sorceror :ermm:

Lenke til kommentar

Ang fleet pass;

Emergency Fleet Pass er en general ability ALLE classes har, 18 timers CD.

Fleet Pass kan kjøpes hos Security key vendor om du har bindet en authenticator(enten egen brikke eller mobil-appen) til kontoen. Denne har 1 times CD og stacker i inventory, vet dog ikke hvor høyt. Gjetter på 99, siden det virker som maksgrensa for alt. Den er også single-use, så om du bruker den en gang så er den brukt opp. Men igjen, bare å kjøpe flere så har du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men dessverre sveiper du borti med lightsaber (double) uansett, så inntil videre er ikke Twi'lek en aktuell klasse for min del. *Den ene siden av lightsaberen kapper ene eller begge av lekkuene.

 

Svært synd at de ikke har tatt hensyn til lekkuene og gear.

 

-Deluze

 

Edit: *

Endret av Deluze
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...