Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En må jo også se potensialet i det hele. Et MMO utvikler seg utrolig raskt når det først er oppe og går. Tipper at de jobber videre med blant annet space combat hvis folk liker det de ser. :) For alt vi vet er de i god gang med først expansionpack hvor det kanskje er mye mer fokus på space combat. Husker selv hvordan WoW var det først kom ut. Mildt sagt halve spillet har blitt endret i ettertid.

 

Tipper dette blir knallbra :thumbup:

Lenke til kommentar

Ser nok ikke i utgangspunktet etter et norskspråklig guild, men er alltid et pluss når man får samlet vennegjengen. I utgangspunktet driver vi å samler diverse personer vi har spilt med, og har hatt gode opplevelser med tidligere. Jobber aktivt med å rekruttere hovedsaklig folk fra mine to eldre guilder i WoW, og fra en guild vi drev i Dark Age of Camelot.

 

Sistnevnte er også noe av grunnen til at mitt valg falt på SWTOR som mitt neste store spill, med tanke på at PvP var rett og slett fantastisk i DAoC, og at flere av personene bak DAoC jobber nå tett med Bioware. ;)

 

PvP i WoW i forhold til DAoC var i grunn et eneste stort gjesp. Så satser på en flott opplevelse med SWTOR da de nå har med seg folk som virkelig verdsetter PvP, og føler at det er en meget viktig del av et MMO.

 

Kan jo avslutte med å sitere en av gutta fra Bioware:

 

Q: How important is the PvP community to BioWare? – Kryptorchid

 

A: Very important. The Old Republic’s PvP developers are avid gamers and active, long-time members of the MMO PvP community. We hold preservation and growth of the The Old Republic PvP community near and dear to our hearts.

Lenke til kommentar

Grunnen er vel at dem bestemte seg til siste slutt og rulle ut en ny Beta klient. Altså, Beta testerne må laste ned hele 30 - 38gb ned på nytt.

 

Det jeg ser mest rødt på er at vi i EU vil teste på Servere i US og ikke i EU. Hvorfor kunne vi ikke liksom ha gjordt det fra starten av da ?

 

Serverne i Galaway Ireland er ikke oppe å gå enda. Når dem er det så vil EU beta weekends rulle ut for og stress teste å simulere "Launch day"

 

Får vel se hva som kommer, er jo ikke mange månder igjen til launch uansett.

Lenke til kommentar

Ja jeg vet, Den ene beta weekend gikk så bra at de ikke så noen grun til å teste den beta klienten mer.

 

Joda, det at vi må teste på US server er vel litt dumt, men igjen. Vi skal vel egentlig være glade for det vi får no. Hvorfor vi ikke har hatt tilgang til beta før er no ingen som vet.

 

Jeg har no for lengst gidd opp hele Beta pjatet, var en persiode hvor jeg virkelig ventet på mail og var aktiv på forum og sulten etter info, men har vært så mye tull rundt beta (spesielt for oss i EU) at det er trist.

 

Du skriver at EU server ikke er oppe enda og ingen vet når neste runde med beta weekend er, så kan no godt hende at når neste beta weekend er oppe å går så er også EU serveren oppe.

Lenke til kommentar

Men vet du ikke at Old Republic er satt 3000 (!) år før filmene? Altså får du ikke de samme skipene som Skywalker og Vader & Co.

 

Disse "gode gamle" skipene ble faktisk laget 3000 år senere. Galaksen svermet ikke akkurat av siths og jedis under Episode IV.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=502598

 

It is our pleasure to finally announce to you that Star Wars: The Old Republic will launch on December 20, 2011 in North America, and in Europe on December 22, 2011. This is an incredible moment for everyone at BioWare and our partners at LucasArts who have dedicated the past few years to build this extraordinary game. We appreciate the patience from the millions of fans who have been waiting for the game’s release. When we launch this groundbreaking MMO this holiday, we hope you agree that it will have been worth the wait.

 

May the Force be with you,

Ray Muzyka and Greg Zeschuk

Co-founders, BioWare

Endret av B-QL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...