Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

At det er noe form for instancer i et spill er ikke noe problem, men når instancene av en verden er veldig små, altså mye loading når man beveger seg fra område til område, eller inn og ut av hus f.eks, så er ikke det like kult. Liker å ha store plasser å vandre rundt på, uten å måtte møte på et loading screen.

 

Star Wars Galaxies er et flott eksempel der, der så man bare et loading screen når man byttet planet så og si, og planetene i SWG er relativt store.

 

Hmmmm, Age of Conan?

 

For eksempel ja. I mine øyne var det litt for "små" plasser i spillet, samt man så loading skjermen noen par ganger for mange.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som om main blir Jedi Sentinel. Jeg må ha muligheten til å bruke to plasmasverd. Ikke kall det lyssverd. Det er plasma. :-)

Men det blir langt mer aktuellt å ha flere karakterer ettersom oppdragen skal variere såpass mye. Men samtidig. Hvis man spiller med en variert gruppe så vil man vel kunne se de fleste oppdrag på en gjennomspilling vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Slik som loadingen er nå får man kun loading når man lander på nye planeter/romstasjoner.

 

Ellers flyter personlige questområder fint inn i byene/hulene der de blir blokkert av en slags grønn eller rød vegg avhengig om du har quest der eller ikke.

Lenke til kommentar

MMORPG.COM fikk demonstrert romskipene. :)

 

"The ship's entrance room featured an energy cage similar to the one you find Atton Rand in during the early bits of Knights of the Old Republic II, and yes, you will be able to store prisoners in it. "

 

"...and one could also find an unlucky soul encased in a carbonite slab mounted on the wall."

 

Bounty Hunter, så klart.

 

http://[email protected],7

 

Og btw,

 

"At launch space combat will be singleplayer only. They are looking to expand the feature further post-launch, and they are very open as to where it goes from here based on player feedback after the game goes live. They’d love to do “free fly” stuff, multiplayer, etc, but again, this all depends on feedback."

Endret av vikingkylling
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det er digg at de ikke lover "EVRYTHING AND THE KITCHEN SINK" ved launch. Fører alltid til skuffelse. Kjenner jeg gleder meg skikkelig. om nå bare ikke herr fuhrer lucas har edetorial rights til slutt productet. Det som føkka den forrige var det ikke ?

Lenke til kommentar

Jeg spilte aldri Galaxies, men tror problemet der var at folk brukte over et år eller to på å bygge opp gode karakterer med mye slit, før de plutselig fikk en patch som ødela alt de hadde jobbet for. Mulig det var noe med at folk måtte jobbe noe sinnsykt for å kunne bli jedi, men en patch lot folk bli jedier fra start.

 

Off-topic hadde vi noe av det samme i LotRO. Jeg elsket det frem til jeg sto utenfor Moria, men da jeg fikk et "legendary weapon" i hånda var spillet ødelagt. Jeg gav det likevel en sjanse til jeg sto utenfor Moria på den andre siden og gikk inn i Mirkwood, men det ble aldri det samme igjen. Legendary weapons ødela hele mekanikken i spillet for mange. At vi kunne ri gieter i The Shire gjorde ikke saken bedre. :p Poenget er at de må være svært forsiktige med å endre spill for mye. Litt rot, så er spillet ødelagt.

Lenke til kommentar

Galaxies ble vel kjøpt opp av et annet selskap (Sony etellerannet), som gjorde de endringene vikingkylling snakker om? Veldig mye ble forandret og det meste ble mye lettere.

 

Edit: Og hvis J-nome tenker på KoTOR 2, så ble vel det sånn halveis fordi at Lucasarts ikke ville endre på tidsfristen?

Endret av Are..........
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

eeeh...likte ikke helt dette her http://www.pwngamer.com/?p=2900

 

"SWTOR removed from EA release schedule" :S

 

Jeg venter heller et par måneder ekstra, enn å få et uferdig spill ved en for tidlig launch.

 

hehe ikke for å jinxe ting men tror du muligens vil bli skuffet. Har ikke vært borti en eneste feilfri MMO eller MMO expansion launch på de nesten 10 åra jeg har holdt på med dem. Framsiden av medaljen med slike launcher er jo at de ofte åpner for at du kan tjene på det. Dog AoC var et unntak for meg men husker jo hvordan jeg ofte endte opp med over 100k platinum iløpet av en uke rundt hver eneste EQ expansjon.

 

det viktigste fo meg er egentlig at det at ting funker sånn passe. Det jeg hater er når de lover masse funksjoner ved release bare for å implementere dem over 6 måneder - 1 år etter ( frekkin AOC).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...