Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm så hvis jeg bare tar en shutelen tilbake til fleeten så vil skipet mitt også være tilbake der? Godt og vite i så fall ;o Men merkelig at denne Orbital Station ikke fungere enda, siden det var jo den jeg kom ditt med :p

 

 

 

 

Men at man ikke skulle ta hensyn til hvor skipet var osv.. Vel det er jo mere realistisk da når man først har ett skip liksom som man flyr rundt med. Men ja dette er jo kun ett spill :p

 

 

Lenke til kommentar

Skipet ditt warper med til hangaren til klassen din. Jeg sprang rundt i en halvtime og lette etter hangaren min når jeg skulle tilbake fra imperial fleet første gang jeg brukte Shuttle igår.

Er vant med den store sirkulære hubben med alle vendorene rundt kantene og hangar-heisene i midten, når man flyr dit selv. Også er jeg plutselig en totalt annen plass på flåta, og må bruke taxi for å komme til ring-området. Det visste jeg jo ikke.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Tviler? Du har ikke fått med snip

 

Hvordan skal jeg vite hvor de har kontorer? Sånt bryr jeg meg overhodet ikke om. Og uansett er de utenfor Norge, så det vil koste ganske mye å ringe. Spesielt siden jeg kun har mobiltelefon. :p Og før du begynner å kritisere andre bør du lese over brukernavnet ditt en gang til. Fett skrives med to t'er, ikke tre. :p

 

@Epleskrell: Crafting er stort sett det vanlige tullet med å velge ting fra en liste og trykke Craft. Forskjellen er at det er companions som lager ting, ikke du. Det gjør at du kan løpe rundt og queste som vanlig mens companions lager ting for deg. Og når det gjelder utseendet har vi oransje ting som i utgangspunktet er like bra (de har like mye armor og ingen andre stats), men de kan moddes ganske mye. Det gjør at om du finner en oransje ting du liker (f.eks en jakke) på lvl 15 kan du i teorien bruke den helt opp til lvl 50. Det igjen gjør at folk kan se svært forskjellige ut. Utstyr er som regel heller ikke låst til en bestemt klasse. Jeg har for eksempel en trooper i jedikappe.

Som sagt, hadde du sjekka bittelitt på swtor.com så hadde du funnet et nummer som går til england. ;) Har vel også vært skrevet flere steder i denne tråden at de har smelt opp offices i england. Hva det koster blir en annen historie.

Nei jøss, det var helt nytt for meg at jeg har en ekstra t i Sleggefett............ :whistle:

 

Ang. det med professions så er jeg litt delt. Veldig kjekt å kunne sende ut companions mens en er i warzone, raids, flashpoints etc, og kjempe bra å kunne sende ut 5 samtidig på lvl 50. Men, samtidig hadde det vært veldig kjekt med en funksjon slik at om jeg ville, så kunne jeg crafte ting selv og da med en kortere crafting tid.

 

Hadde selv armstech på 400 med medfølgende gatheringmissions, men bytta det ut med biochem. Mest fordi at det eneste jeg brukte den til var å bytte ut barrels, men også det at våpna du lager er useless med en gang folk skjønner at de kan bytte ut mods på oransje items. Det eneste jeg da kunne lage av nogenlunde nytteverdi var en-to oransje våpen av hver type(blaster rifle, blaster pistol, sniper rifle etc.) og weaponbarrels. Og med mindre man SKAL ha en bestemt look på geværet ser jeg ikke markedspotensialet i Armstech. Biochem derimot, alle trenger stims/adrenals/medpacks og du kan lage veldig gode stims/adrenals/medpacks til deg selv.

 

Og nå kommer jeg etterhvert til å ha to characters på lvl 50, som blir brukt aktivt. Bounty Hunter Merc som PvE-healer og Sith Warrior Marauder som PvP-pewpew! Marauder er GRISEMORSOMT!

Lenke til kommentar

Er crafting aldri bedre enn våpen og items man får i rewards? Jeg er over lvl 200 og kan fremdeles ikke lage noe jeg har det minste bruk for med Armstech. Alle våpen har mye lavere stats enn de jeg går med selv. Og modsene er også lavere enn de jeg allerede bruker. Skal det være meninga at man må grinde missions til lvl 400 og bruke ufattelige tusen penger på det for å få noe bruktbart ut av det?

 

Føles mere som et ork enn noen meningsfylt, å sende 3 stk ut på missions som bare blir dyrere og dyrere for å se et par tall gå sakte oppover.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Vet de har gått ned endel i det siste, men 4 mill? ække det litt lite'a?

 

Forøvrig så tror jeg ikke SWTOR har 2mill abbo. De solgte kanskje 2 mill esker, men langt i fra alle resubbet. vi får vente til den notoriske 3 mnd. for å se de skikkelig klare indikasjonene på hva som skjer med SWTOR.

 

Jeg resubbet ikke, mest på grunn av ting som ikke hadde noe med spillet å gjøre da, men det er store mangler i det som gjør at jeg ville vurdert kansellering uansett. I alle fall til de får patchet og kommet med mer content...

 

WoW har ca 4 Millioner subscribers, eller rundt 10 millioner om du tar med 6 milliooner kinesere som betaler x antall øre for å få lov til å sitte på webcafe og spille litt. Blizzard baker disse inn siden det høres mye bedre ut i finansielle rapporter :p Siste kvartal mistet de allikevel ca 1 millioner spillere, men hvor mange av de som var fra hvilken av de to overnevnte vet jeg ikke.

 

Når det gjelder SWTOR så er vel det eneste vi vet at i de første par dagene i Jula så var det 1 million aktiverte kontoer i SWTOR. Det er anslått at det var over 2 millioner preorders på verdensbasis. I USA alene var det 900.000 preorders på fysiske esker. Oppå dette kommer digitale preorders samt europeiske preorders. Hvor mange esker som ble solgt retail ved launch har jeg ikke sett noe antall på.

 

Det vi vet sikkert er at det vil vise seg i løpet av de første 3 månedene hvor landet ligger. BW har en rekke utfordringer, ikke minst grunnet valget av spillmotor og en ikke uvesentlig del av spillerbasen som sliter med ytelse relatert til den noe spesielle løsningen med 2 prosesser som prater seg i mellom og at spillet låser rendering mens det venter på at alle textures lastes inn før man rendrer videre.

Lenke til kommentar

Er crafting aldri bedre enn våpen og items man får i rewards?

 

 

Det har hendt meg noen ganger at jeg har laget ting med armstech som er bedre enn hva jeg får via questing. Nå er jeg lvl 36 og tror jeg har laget 2-3 våpen og 2-3 barrels til meg selv.

 

Med artifice derimot har jeg oftere laget ting jeg trenger selv. Så kanskje armstech kun er et uheldig valg når det kommer til slikt.

 

-Deluze

Lenke til kommentar

Det skjedde med Age of Conan, uhorvelige mengder folk registrerte seg for betaen og spilte de første 30 dagene, så fornyet de ikke abboet sitt og spillet ble nesten folketomt.

 

Age of Conan gjorde også en massiv kardinal feil ved launch, alt for mange servere med for lite folk. Som resulterte i at når gratismåneden var over så ble de fleste opplevd som tomme.

Men skal bli spennende å se ja.

Lenke til kommentar
Som sagt, hadde du sjekka bittelitt på swtor.com så hadde du funnet et nummer som går til england. ;) Har vel også vært skrevet flere steder i denne tråden at de har smelt opp offices i england. Hva det koster blir en annen historie.

 

Nummeret fikk jeg på mail kort tid etter at jeg kontaktet support. Men hva hjelper det når support er i utlandet og jeg kun har mobiltelefon? Det er det som er hele problemet.

Lenke til kommentar

Det skjedde med Age of Conan, uhorvelige mengder folk registrerte seg for betaen og spilte de første 30 dagene, så fornyet de ikke abboet sitt og spillet ble nesten folketomt.

 

Age of Conan gjorde også en massiv kardinal feil ved launch, alt for mange servere med for lite folk. Som resulterte i at når gratismåneden var over så ble de fleste opplevd som tomme.

Men skal bli spennende å se ja.

 

Serveren til SWTOR føles tomme ut allerede...Herregud de har jo over 200 servere allerede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nja, det som gjør det litt stusselig er at serverne er delt inn i masse små instancer, med et par hundre i hver instance. Dvs at det kanskje bare er 110 stk online i min instance på hele serveren. Da blir det ikke så mange å snakke med.

 

Spiller det mest som et singleplayer-spill.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...