-Fersken- Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Noken som har erfaring med Collector's Edition som er mulig å få kjøpt? Er det verdt pengene? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Collectors edition er aldri verdt pengene uansett hvilket spill det er. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Collectors edition er aldri verdt pengene uansett hvilket spill det er. Med mindre man er hardcore samler =) Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Collectors edition er kun verdt det om du enter er manisk samler, eller om du vil ha statuen som følger med (den som koster penger) Om du kun er interessert i ingame stash som følger med så får du kjøpt det som digital deluxe med untak av CE VIP store og CE mouse droid. Lenke til kommentar
-Fersken- Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Noken som veit ka CE VIP storen er god for da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Bare noen ekstra tøyseting du kan kjøpe. Gir deg ingen som helst fordel i spillet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) VIP-butikken gir for øyeblikket tilgang til et level 50 kjøretøy som koster 1.5 millioner credits. That's it. *edit* Merk, dette er VIP-butikken, og ikke CE-butikken. Endret 22. januar 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Litt som "Preorder crystal vendor". Hva kan du kjøpe der? Forskjellige krystaller med ulike stats? Nei. Bare akkurat den samme du fikk i mail. Endret 22. januar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Det er vel fordi du kan få krystallen tilbake om du mistet den. Skjønt de har jo bekreftet minst en expansion, så det blir vel mer i Pre-Order store om du forhåndsbestiller expansionen? Hva er det i Security Vendor? Endret 22. januar 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Security key vendor; http://imgur.com/a/murpK#15UDD Fleet Pass er den største fordelen, "HS" til fleet med 1 time cooldown. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Interessant, kanskje jeg skulle få en sånn vendor. Har ikke bruk for Fleet Pass. Jeg bruker bare den Emergecy Fleet Travel eller hva det nå heter. (er i General skills.) Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Japp, men Emergency Fleet Travel har 18 timer cooldown ellerno. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Hm... jeg prøvde å få satt opp Security Key, men husket ikke svaret på sikkerhetsspørsmålet. Resultatet er at jeg nå har Deluxe Edition og er noen kroner fattigere. Men jeg har også et Holocamera som tar bilder fra karakterens synsvinkel. Hvor blir det av bildene jeg tar? Edit: Glem det, fant dem. Endret 22. januar 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Hørtes vel dramatisk ut å kjøpe Deluxe Edition for det. Slipper heldigvis sikkerhetsspørsmål nå. Bare flaks at jeg ikke har bomma på noen før jeg fikk Security Key. Har CE, og skjønte ikke helt poenget med det kameraet. Det er jo en enkel sak å zoome til førsteperson og trykke print screen. Jeg kjøpte CE for å støtte Bioware og PC-spill generelt, og bryr meg ikke så mye om hva jeg fikk for det. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har falt gjennom gulvet etter en charge og dermed blitt frakoblet. Begynner å bli drittlei alle bugsene, når de i tillegg har en DC grace period på nøyaktig 0 sekunder så blir dette overdrevent irriterende når det skjer om og om igjen Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Hørtes vel dramatisk ut å kjøpe Deluxe Edition for det. Slipper heldigvis sikkerhetsspørsmål nå. Bare flaks at jeg ikke har bomma på noen før jeg fikk Security Key. Har CE, og skjønte ikke helt poenget med det kameraet. Det er jo en enkel sak å zoome til førsteperson og trykke print screen. Jeg kjøpte CE for å støtte Bioware og PC-spill generelt, og bryr meg ikke så mye om hva jeg fikk for det. Jeg kontaktet selvsagt support først for å høre om de kunne gjøre noe, men de sa jeg må ringe dem. Det blir jo litt vanskelig når nærmeste kontor er i USA (kanskje i England, men jeg tviler.) Dessuten har jeg spilt så mye at jeg syntes det var verdt det. Tar heller enda en kopi av Old Republic i stedet for et kjedelig spill som bare blir liggende urørt. Den forrige var standard utgave, så tok heller Deluxe nå. Jeg fikk med en speeder, og det er verdt pengene alene. Endret 22. januar 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 snip Jeg kontaktet selvsagt support først for å høre om de kunne gjøre noe, men de sa jeg må ringe dem. Det blir jo litt vanskelig når nærmeste kontor er i USA (kanskje i England, men jeg tviler.) Tviler? Du har ikke fått med deg at de oppretta et kontor i Storbritannia?(første siden jeg fant etter et raskt google-søk http://sociable.co/gaming/bioware-preps-new-irish-offices-just-to-support-star-wars-the-old-republic-mmo/) swtor.com -> Game info -> Support -> Contact Customer Service -> Nederst på siden er det et nummer du skal ringe som har +44 foran. +44 er det du må slå om du skal ringe for support om du bor utenfor USA/Tyskland/England/Frankrike. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg lagde en support ticket om det går an å endre font-størrelsen på Mission Tracker-lista. Fikk faktisk svar, men de sa det ikke var mulig, men jeg kunne foreslå det på forumet. Kan jo endre fontsize i chatvinduet så hvorfor ikke egentlig. Syns lista tar for stor plass nå. Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Hvordan er egentlig Crafting i SWToR? Husker det var det jeg likte aller best i SWG (way back), synes SWToR ser ganske lovende ut, men finne heller lite på crafting biten.. Hvordan er utstyrs listene? Er de satt helt strikt? SLik at hvis du har en rifle med et satt navn, så er rifla så sterk. Eller er listene mer varierte, tilfeldighets genererte så du kan ha flaks, og det er en slags spill økonomi (i handel) som er interresant. Er så utrolig lei MMO hvor utstyr er like, og karakterene blir helt identiske... Er du en hodejeger er du helt lik andre hodejegere både i utstyr og ferdigheter... Liker ikke.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Tviler? Du har ikke fått med deg at de oppretta et kontor i Storbritannia?(første siden jeg fant etter et raskt google-søk http://sociable.co/g...d-republic-mmo/) swtor.com -> Game info -> Support -> Contact Customer Service -> Nederst på siden er det et nummer du skal ringe som har +44 foran. +44 er det du må slå om du skal ringe for support om du bor utenfor USA/Tyskland/England/Frankrike. Hvordan skal jeg vite hvor de har kontorer? Sånt bryr jeg meg overhodet ikke om. Og uansett er de utenfor Norge, så det vil koste ganske mye å ringe. Spesielt siden jeg kun har mobiltelefon. Og før du begynner å kritisere andre bør du lese over brukernavnet ditt en gang til. Fett skrives med to t'er, ikke tre. @Epleskrell: Crafting er stort sett det vanlige tullet med å velge ting fra en liste og trykke Craft. Forskjellen er at det er companions som lager ting, ikke du. Det gjør at du kan løpe rundt og queste som vanlig mens companions lager ting for deg. Og når det gjelder utseendet har vi oransje ting som i utgangspunktet er like bra (de har like mye armor og ingen andre stats), men de kan moddes ganske mye. Det gjør at om du finner en oransje ting du liker (f.eks en jakke) på lvl 15 kan du i teorien bruke den helt opp til lvl 50. Det igjen gjør at folk kan se svært forskjellige ut. Utstyr er som regel heller ikke låst til en bestemt klasse. Jeg har for eksempel en trooper i jedikappe. Endret 23. januar 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå