Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm... jeg prøvde å få satt opp Security Key, men husket ikke svaret på sikkerhetsspørsmålet. Resultatet er at jeg nå har Deluxe Edition og er noen kroner fattigere. :p Men jeg har også et Holocamera som tar bilder fra karakterens synsvinkel. Hvor blir det av bildene jeg tar?

Edit: Glem det, fant dem.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Hørtes vel dramatisk ut å kjøpe Deluxe Edition for det. Slipper heldigvis sikkerhetsspørsmål nå. Bare flaks at jeg ikke har bomma på noen før jeg fikk Security Key.

Har CE, og skjønte ikke helt poenget med det kameraet. Det er jo en enkel sak å zoome til førsteperson og trykke print screen. Jeg kjøpte CE for å støtte Bioware og PC-spill generelt, og bryr meg ikke så mye om hva jeg fikk for det.

Lenke til kommentar

Hørtes vel dramatisk ut å kjøpe Deluxe Edition for det. Slipper heldigvis sikkerhetsspørsmål nå. Bare flaks at jeg ikke har bomma på noen før jeg fikk Security Key.

Har CE, og skjønte ikke helt poenget med det kameraet. Det er jo en enkel sak å zoome til førsteperson og trykke print screen. Jeg kjøpte CE for å støtte Bioware og PC-spill generelt, og bryr meg ikke så mye om hva jeg fikk for det.

Jeg kontaktet selvsagt support først for å høre om de kunne gjøre noe, men de sa jeg må ringe dem. Det blir jo litt vanskelig når nærmeste kontor er i USA (kanskje i England, men jeg tviler.) Dessuten har jeg spilt så mye at jeg syntes det var verdt det. Tar heller enda en kopi av Old Republic i stedet for et kjedelig spill som bare blir liggende urørt. Den forrige var standard utgave, så tok heller Deluxe nå. Jeg fikk med en speeder, og det er verdt pengene alene.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

snip

Jeg kontaktet selvsagt support først for å høre om de kunne gjøre noe, men de sa jeg må ringe dem. Det blir jo litt vanskelig når nærmeste kontor er i USA (kanskje i England, men jeg tviler.)

Tviler? Du har ikke fått med deg at de oppretta et kontor i Storbritannia?(første siden jeg fant etter et raskt google-søk http://sociable.co/gaming/bioware-preps-new-irish-offices-just-to-support-star-wars-the-old-republic-mmo/)

swtor.com -> Game info -> Support -> Contact Customer Service -> Nederst på siden er det et nummer du skal ringe som har +44 foran. +44 er det du må slå om du skal ringe for support om du bor utenfor USA/Tyskland/England/Frankrike.

Lenke til kommentar

Jeg lagde en support ticket om det går an å endre font-størrelsen på Mission Tracker-lista. Fikk faktisk svar, men de sa det ikke var mulig, men jeg kunne foreslå det på forumet.

Kan jo endre fontsize i chatvinduet så hvorfor ikke egentlig. Syns lista tar for stor plass nå.

Lenke til kommentar

Hvordan er egentlig Crafting i SWToR?

Husker det var det jeg likte aller best i SWG (way back), synes SWToR ser ganske lovende ut, men finne heller lite på crafting biten..

Hvordan er utstyrs listene? Er de satt helt strikt? SLik at hvis du har en rifle med et satt navn, så er rifla så sterk. Eller er listene mer varierte, tilfeldighets genererte så du kan ha flaks, og det er en slags spill økonomi (i handel) som er interresant.

Er så utrolig lei MMO hvor utstyr er like, og karakterene blir helt identiske... Er du en hodejeger er du helt lik andre hodejegere både i utstyr og ferdigheter... Liker ikke..

Lenke til kommentar
Tviler? Du har ikke fått med deg at de oppretta et kontor i Storbritannia?(første siden jeg fant etter et raskt google-søk http://sociable.co/g...d-republic-mmo/)

swtor.com -> Game info -> Support -> Contact Customer Service -> Nederst på siden er det et nummer du skal ringe som har +44 foran. +44 er det du må slå om du skal ringe for support om du bor utenfor USA/Tyskland/England/Frankrike.

Hvordan skal jeg vite hvor de har kontorer? Sånt bryr jeg meg overhodet ikke om. Og uansett er de utenfor Norge, så det vil koste ganske mye å ringe. Spesielt siden jeg kun har mobiltelefon. :p Og før du begynner å kritisere andre bør du lese over brukernavnet ditt en gang til. Fett skrives med to t'er, ikke tre. :p

@Epleskrell: Crafting er stort sett det vanlige tullet med å velge ting fra en liste og trykke Craft. Forskjellen er at det er companions som lager ting, ikke du. Det gjør at du kan løpe rundt og queste som vanlig mens companions lager ting for deg. Og når det gjelder utseendet har vi oransje ting som i utgangspunktet er like bra (de har like mye armor og ingen andre stats), men de kan moddes ganske mye. Det gjør at om du finner en oransje ting du liker (f.eks en jakke) på lvl 15 kan du i teorien bruke den helt opp til lvl 50. Det igjen gjør at folk kan se svært forskjellige ut. Utstyr er som regel heller ikke låst til en bestemt klasse. Jeg har for eksempel en trooper i jedikappe.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...