Bytex Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Wookien som er smuggler companion suger svette eselballer hvertfall. Men det er mest pga merkelig AI. Han står ofte og kikker i bakken mens jeg angriper grupper med fiender. Og reagerer ikke før etter den første er dau. Har begynt å bruke companion attack-knappen aktivt nå. Han reagerer jo alt for seint ellers. Har også en tendens til å autoattacke fiender jeg har stunnet så stunnen brytes. Endret 21. januar 2012 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Det høres omtrent ut som meg når jeg er i grupper... Haha Edit: En gave til dere Star Wars fans http://www.youtube.com/watch?v=7ezeYJUz-84&feature=share Endret 21. januar 2012 av Naken_Greve Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Hvordan liker dere planetene så langt, og hvilken har blitt din favoritt? Selv har jeg nettopp gjort meg ferdig med Alderaan, og det er vel også den planeten jeg har likt mest. Mye natur, de mest interessante "taxi'ene", samt en grei historie var det som skulle til. -Deluze Lenke til kommentar
Nortonis Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Har spilla spillet opp til lvl 17, tester ut flere klasser før jeg bestemmer meg. Til nå føler jeg spillet er som et single player spill med litt multiplayer mixet, vet ikke hva det er men det er noe med spillet som virker litt single player. Jeg vil tro det har med questsystemet som jeg blir tvunget til og følge, klassequesta. Muligt det blir bedre når man når level 50 og starte med og kjøre flashpoints sammen med noen. Er et bra spill det er ikke tvil om det, men klare ikek sette helt fingen i det hva som føles litt "begrenset" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Det er ingen problem å spille multiplayer, selv på dine egne Class quests. Jeg og to kompiser spiller sammen, og da 3-manner vi alt av innhold, fra flashpoints til quests. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Har spilla spillet opp til lvl 17, tester ut flere klasser før jeg bestemmer meg. Til nå føler jeg spillet er som et single player spill med litt multiplayer mixet, vet ikke hva det er men det er noe med spillet som virker litt single player. Jeg vil tro det har med questsystemet som jeg blir tvunget til og følge, klassequesta. Muligt det blir bedre når man når level 50 og starte med og kjøre flashpoints sammen med noen. Er et bra spill det er ikke tvil om det, men klare ikek sette helt fingen i det hva som føles litt "begrenset" Jeg er derimot av helt motsatt oppfatning. For mitt vedkommende virker det som spillet er svært tilrettelagt for multiplayer-elementet. Mange gruppe-quests, groupconversations og server-wide party-search, etc... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Det er ingen problem å spille multiplayer, selv på dine egne Class quests. Jeg og to kompiser spiller sammen, og da 3-manner vi alt av innhold, fra flashpoints til quests. Class quests er singleplayer (tenker da på de grønne dørene med historier). Vanligvis kan andre ikke bli med der, men det kan du ordne med å gå inn i Preferences - Social - Allow ett eller annet jeg ikke husker i farten. Da kan du bli med i andre sine class quest områder og hjelpe til i kamp osv, men du får ingen påvirkning på historien der. Er dere samme klasse må dere derfor enten gjøre dem hver for dere eller to ganger. Men bortsett fra det kan dere samarbeide hele veien, inkludert i historien. Når det gjelder Flashpoints (som NorTrek vil ha) trenger dere ikke vente til lvl 50. De første dukker opp på lvl 10. Deretter er de lvl 17, lvl 21, lvl 25 og så videre. Ganske jevnlig, med andre ord. I tillegg har vi jo Heroics, som er vanlige quests ment for grupper. De første er på lvl 8 eller der omkring, noe som betyr at man i praksis kan gjøre dem på lvl 5 om man gidder. (dvs man kan fint ta en tomanns Heroic med fire folk på mye lavere level.) Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Wookien som er smuggler companion suger svette eselballer hvertfall. Men det er mest pga merkelig AI. Han står ofte og kikker i bakken mens jeg angriper grupper med fiender. Og reagerer ikke før etter den første er dau. Har begynt å bruke companion attack-knappen aktivt nå. Han reagerer jo alt for seint ellers. Har også en tendens til å autoattacke fiender jeg har stunnet så stunnen brytes. jepp Corso knuser han på alt og det er synd, vil mye heller ha wookie enn en homo soldier... awwww Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Nekter å dra med Corso, hater den college boy-stemmen og de elendige onelinerene han river av seg hvert 30. sekund. Klarte såvidt endbossen i første kapittel (Skavak) etter 4-5 deaths. Bowdaar døde når han hadde rundt 40% hitpoints igjen, og jeg prøvde å stå så nær skavak som mulig siden han egentlig er ranged. Det gikk, men jeg hadde bare en liten flik av helse igjen når han døde, og døde av en DoT like etterpå. Heldigvis fikk jeg loote han når jeg ressa igjen. Gjorde det på lvl 31, recommended i questloggen er 33. Men jeg ble drittlei av questinga på Alderaan og gikk etter classquest istedet. Nå fikk jeg akkurat Risha igår, når jeg fullførte "Act 1" av classquesten. Hun er også ranged og bruker sniper rifle+scattergun. Har ikke testa henne i combat enda, men hun bør kunne erstatte Corso hvertfall. Endret 21. januar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Nekter å dra med Corso, hater den college boy-stemmen og de elendige onelinerene han river av seg hvert 30. sekund. Klarte såvidt endbossen i første kapittel (Skavak) etter 4-5 deaths. Bowdaar døde når han hadde rundt 40% hitpoints igjen, og jeg prøvde å stå så nær skavak som mulig siden han egentlig er ranged. Det gikk, men jeg hadde bare en liten flik av helse igjen når han døde, og døde av en DoT like etterpå. Heldigvis fikk jeg loote han når jeg ressa igjen. Gjorde det på lvl 31, recommended i questloggen er 33. Men jeg ble drittlei av questinga på Alderaan og gikk etter classquest istedet. Nå fikk jeg akkurat Risha igår, når jeg fullførte "Act 1" av classquesten. Hun er også ranged og bruker sniper rifle+scattergun. Har ikke testa henne i combat enda, men hun bør kunne erstatte Corso hvertfall. Risha skal være jævlig bra,litt mindre tanky, men mye mer dps Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Det høres omtrent ut som meg når jeg er i grupper... Haha Edit: En gave til dere Star Wars fans http://www.youtube.com/watch?v=7ezeYJUz-84&feature=share HAHAHAH Det er noe av det beste, men samtidig det værste jeg har sett på lenge. Takk! 1 Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Nekter å dra med Corso, hater den college boy-stemmen og de elendige onelinerene han river av seg hvert 30. sekund. Klarte såvidt endbossen i første kapittel (Skavak) etter 4-5 deaths. Bowdaar døde når han hadde rundt 40% hitpoints igjen, og jeg prøvde å stå så nær skavak som mulig siden han egentlig er ranged. Det gikk, men jeg hadde bare en liten flik av helse igjen når han døde, og døde av en DoT like etterpå. Heldigvis fikk jeg loote han når jeg ressa igjen. Gjorde det på lvl 31, recommended i questloggen er 33. Men jeg ble drittlei av questinga på Alderaan og gikk etter classquest istedet. Nå fikk jeg akkurat Risha igår, når jeg fullførte "Act 1" av classquesten. Hun er også ranged og bruker sniper rifle+scattergun. Har ikke testa henne i combat enda, men hun bør kunne erstatte Corso hvertfall. Risha skal være jævlig bra,litt mindre tanky, men mye mer dps Level 43 Scoundrel jeg nå, bruker ikke annet enn Risha. Om jeg tar to-tre i en pack på fem så har hun clearet to mens jeg holder på. Eneste dårlige er at det er jeg som tar det meste av damagen så blir mye nedetid av og til. Om bare hun tar skade er det jo bare å mounte/dismount så er hun fult healet^^ Sånn sett er Bowdaar og Corso "bedre". Endret 21. januar 2012 av Kultom Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Risha gjør mye mere damage enn bowdaar, men dør fortere også. Jaja. Får bli vant til det. Bowdaar og Corso er elendige anyway. Lenke til kommentar
frds Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Har ikke spilt siden onsdag å må si jeg savner det litt Lenke til kommentar
Halky Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Har spilt en del pvp idag eller noe ihertfall Men føler det enda trenger gode forbedringer, greit at de som er lvl 50 har fått sin egen avdeling, men at resten av oss skal slåss sammen blir helt feil. Er fortsatt meget stor forskjell mellom lvl 10 og en i lvl 40+++. De burde ha delt det opp litt mere syntes jeg, men det kommer kanskje i fremtiden Ville likt og hatt noe sånt som dette. lvl 10-19, 20-30, 30-49 og så da en egen pvp for 50 som er topp lvl. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Er ikke nok spillere til å dele det opp slik. Du synes kanskje det er greit med en kamp om dagen, men jeg ser heller det forblir slik, så får heller lvl 40+ takle å bli kjørt over av spillere under lvl 20, kanskje de lærer noe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Akkurat som i WoW, med andre ord. Men WoW har LITT flere spillere online Lenke til kommentar
Halky Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Er ikke nok spillere til å dele det opp slik. Du synes kanskje det er greit med en kamp om dagen, men jeg ser heller det forblir slik, så får heller lvl 40+ takle å bli kjørt over av spillere under lvl 20, kanskje de lærer noe Ikke nok spillere til å kunne dele det opp slik? Mener og ha lest at dette spillet selger godt jeg. Og jeg spiller gjerne mer en akkurat en kamp om dagen, tjener lettvinte penger på pvp Er sånn det er delt op i AoC og der har det fungert meget godt så lenge jeg har spilt spillet. Men vet ikke om AoC har så veldig mange flere spillere en SWTOR, siden det har vært ute i 4 år allerede mens dette enda er såpass ferskt. Men ja føler de må dele det opp mere for at vi som enda er low lvls skal få nyte pvp isteden for å få kjeft når vi joiner pvp matcher med folk som er høyere lvl osv... Og nå gikk btw serveren jeg spiller på ned også, The Exile's Crystal. Den gikk plutselig offline Endret 21. januar 2012 av Halky Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Er ikke nok spillere til å dele det opp slik. Du synes kanskje det er greit med en kamp om dagen, men jeg ser heller det forblir slik, så får heller lvl 40+ takle å bli kjørt over av spillere under lvl 20, kanskje de lærer noe Ikke nok spillere til å kunne dele det opp slik? Mener og ha lest at dette spillet selger godt jeg. Og jeg spiller gjerne mer en akkurat en kamp om dagen, tjener lettvinte penger på pvp Er sånn det er delt op i AoC og der har det fungert meget godt så lenge jeg har spilt spillet. Men vet ikke om AoC har så veldig mange flere spillere en SWTOR, siden det har vært ute i 4 år allerede mens dette enda er såpass ferskt. Men ja føler de må dele det opp mere for at vi som enda er low lvls skal få nyte pvp isteden for å få kjeft når vi joiner pvp matcher med folk som er høyere lvl osv... Og nå gikk btw serveren jeg spiller på ned også, The Exile's Crystal. Den gikk plutselig offline Tar ofte 2-3 min før jeg får PVP kamp som level 50,og hvis klokka passerer 24.00, da er det å gi opp nesten Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Er ikke nok spillere til å dele det opp slik. Du synes kanskje det er greit med en kamp om dagen, men jeg ser heller det forblir slik, så får heller lvl 40+ takle å bli kjørt over av spillere under lvl 20, kanskje de lærer noe Ikke nok spillere til å kunne dele det opp slik? Mener og ha lest at dette spillet selger godt jeg. Og jeg spiller gjerne mer en akkurat en kamp om dagen, tjener lettvinte penger på pvp Det er så få spillere per server (rundt 2000 har jeg hørt) at det ville ikke fungert uten cross-server warzones, og jeg foretrekker heller at det er slik at jeg kan kjenne igjen andre spillere i stede for å spille med 7 folk som like gjerne kunne vært NPCs for min del. Begynner forresten å bli greit lei buggen som gjør at daily warzone seier ikke oppdateres Endret 22. januar 2012 av Joakim vas Normandy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå