JayMK93 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 faar vel kansje lage en twitter konto da... Men kunne jeg ikke faa vite det? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Kan jo det, det er en egen Server Status side på swtor.com som viser alle serverne er oppe eller nede i realtid. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Noen som veit om man bare kan hive SWTOR over på en hard disk for å spille det på en PC det ikke er innstallert på? Slik som det går med f.eks WoW. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Det går fint, Trollface. 1 Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Nydelig, nettopp bygd ny pc. Har ikke spesielt lyst til å bruke de neste 24 timene på å laste ned spillet Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Nydelig, nettopp bygd ny pc. Har ikke spesielt lyst til å bruke de neste 24 timene på å laste ned spillet Ikke det? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Å herregud. Alle som skal PvP har gått Empire >< det er så sykt dårlige kamper av republic. hvis de får en kanon, så blir alle der. de prøver ikke engang å attacke en ny >< Way to win! De som gidder, satser på kills, for valour. fuck dailies og wins! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Nytt stuff til Star Wars i fremtiden: Guild bank, legacy system, kunne endre på interface, ny warzone. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Expected, expected, expected og expected. Ingen overraskning. Men fint de sier ifra. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Å herregud. Alle som skal PvP har gått Empire >< det er så sykt dårlige kamper av republic. hvis de får en kanon, så blir alle der. de prøver ikke engang å attacke en ny >< Way to win! De som gidder, satser på kills, for valour. fuck dailies og wins! Hehe tapte nesten alle før 50 bracket kom, 6/6 i går og 3/3 i dag Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Å herregud. Alle som skal PvP har gått Empire >< det er så sykt dårlige kamper av republic. hvis de får en kanon, så blir alle der. de prøver ikke engang å attacke en ny >< Way to win! De som gidder, satser på kills, for valour. fuck dailies og wins! Hehe tapte nesten alle før 50 bracket kom, 6/6 i går og 3/3 i dag Godt å høre Føler folk samarbeider bedre på 50 bracket. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Dæven, Directive 7 er vrien på slutten i HM Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Nytt stuff til Star Wars i fremtiden: Guild bank, legacy system, kunne endre på interface, ny warzone. Gleder meg til den gui endringene kommer, så jeg får utnyttet de 3 x 30" kjekt og legge flere chat winduer på en annen skjerm Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Endelig en helg jeg kan sette av litt tid til å spille. Er level 32 nå. Forhåpentligvis klarer jeg 40 innen søndagen er omme. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Er jo sånn det er med alle MMO'er. Alle som skal spille PvP tror de er badass når de velger Horde / Defiants / Empire osv. "We did it to ourselves!" Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Skulle ønske jeg viste rep emp ration tidligere. Har gått hele dager uten og kunne fått HM runs Og serveren er til og med heavy av og til. 1 Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Skulle ønske jeg viste rep emp ration tidligere. Har gått hele dager uten og kunne fått HM runs Og serveren er til og med heavy av og til. Hva er rep emp ration ? Noe man bør tenke på før lvl 50 ? Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Antall empire ( sith og de folka) ration. Det vil si at det er for mange av dem Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Sikkert antall spillere på Republic og Empire, så det er ikke noe du trenger å tenke over med mindre du spiller PvP. Men det vil uansett endre seg over tid, og mer eller mindre garantert jevne seg ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå