Deluze Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Driver dem å fikser på ting igjen? Og i så fall, vet noen hva de holder på med (patch notes etc)? -Deluze Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Er som regel først inn i instancer, kjører SSD. 2-3 minutter høres jo veldig mye ut. Driver dem å fikser på ting igjen? Og i så fall, vet noen hva de holder på med (patch notes etc)? -Deluze De roller forhåpentligvis tilbake alle som exploita valor points i Ilum og stenger området. Er emergency patch Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Bare fordi du har god nok maskin betyr ikke det at du har bra maskin. Neivel? Hva er så en bra maskin om jeg tør spørre? Tydeligvis ikke det du har siden du har store problemer med loade tider. , F,anboi much? Min maskin funker fett i andre spill. Nei, bare at jeg har ikke hatt noen problemer med lange loading screens, ei heller noen jeg kjenner. Derfor er det nærliggende å tro at dataen din kan være problemet. Hårsår når det gjelder egen datakraft eller? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Er som regel først inn i instancer, kjører SSD. 2-3 minutter høres jo veldig mye ut. Driver dem å fikser på ting igjen? Og i så fall, vet noen hva de holder på med (patch notes etc)? -Deluze De roller forhåpentligvis tilbake alle som exploita valor points i Ilum og stenger området. Er emergency patch Hvordan utnytting? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Kanskje gammelt nytt, men det ser ut til at George Lucas kommer til å pensjonere seg snart. Han prøver å få i gang en aller siste film (historiske greier) og er interessert i en Indy 5, men that's it. Om han faktisk mener det eller endrer mening senere får tiden vise. http://www.nextmovie.com/blog/george-lucas-retiring/ Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Indiana Jones 5... Tviler på at den hadde gjort opp for 4ærn. At han klarte å lage 4ærn som han gjorde skjønner jeg ikke! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 #SWTOR game servers will be offline from approx 10:15AM CST (4:15PM GMT; 5:15PM CET) for 4 hours for an important patch. FIRE timer. Jiises. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 #SWTOR game servers will be offline from approx 10:15AM CST (4:15PM GMT; 5:15PM CET) for 4 hours for an important patch. FIRE timer. Jiises. Selvfølgelig i EU primetime, som vanlig. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Er som regel først inn i instancer, kjører SSD. 2-3 minutter høres jo veldig mye ut. De roller forhåpentligvis tilbake alle som exploita valor points i Ilum og stenger området. Er emergency patch Regner med du mener de som kun sto å brukte heals på Turrets, slik at de fikk valor points for de som ble drept av turrets, og ikke de som kun drepte spillere? For strengt tatt fikk man ikke noe latterlig mye mer valor for å drepe spillere i Ilum enn man ville gjort om man spilte Warzones hele dagen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Glad jeg fikk gamet litt før jeg dro på jobb i dag. Kjedelig med nedetid ass. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 jeg har fjernet en del unødvendig quoting fra tråden. vennligst hold dette på et minimum slik at folk ikke på scrolle seg halvt ihjel for å lese igjennom en side. reakasjoner tas som vanlig på PM. 4 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Hovedproblemet med Ilum PVP'inga er at serverne er så ekstremt ubalansert mellom Empire og Republic. Det er nesten dobbelt så mange emp's for hver rep-spiller på de fleste serverne. Og når Bioware økte valor points for PVP kills, ble Ilum en slags ensidig camping ground for Empire-spillere til å sope inn points. Mens republic spillerne knapt greier å komme seg noen vei fordi de blir campet av 3-4 empires. Overvekten er såpass stor at man kan se Empires som en stor, samlet homing missile som targeter alle som prøver å ta en capture point kollektivt. Endret 19. januar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Er som regel først inn i instancer, kjører SSD. 2-3 minutter høres jo veldig mye ut. De roller forhåpentligvis tilbake alle som exploita valor points i Ilum og stenger området. Er emergency patch Regner med du mener de som kun sto å brukte heals på Turrets, slik at de fikk valor points for de som ble drept av turrets, og ikke de som kun drepte spillere? For strengt tatt fikk man ikke noe latterlig mye mer valor for å drepe spillere i Ilum enn man ville gjort om man spilte Warzones hele dagen. Du så ikke live feedsene altså, 500 valor pr minute. Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 SWTOR unsubscribe option goes missing for some lurer på om det her er legit eller ikke. Vet jeg sleit godt med å finne knappen når jeg unsubba for ca en uke siden. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Indiana Jones 5... Tviler på at den hadde gjort opp for 4ærn. At han klarte å lage 4ærn som han gjorde skjønner jeg ikke! Sist jeg hørte var både Steven Spielberg og Harrison Ford interessert, men George Lucas er idiot som vanlig og vil ha en Indy 5 uten Indy selv. (sannsynligvis vil han ha sønnen til Indy, eller til og med en reboot med en ung Indy.) Glad jeg fikk gamet litt før jeg dro på jobb i dag. Kjedelig med nedetid ass. Gjør som jeg og ta en tur innom Project Free TV. Sitter og ser Bikini Girls On Ice nå. (er bare innom her i de kjedelige bitene.) (og ta det med ro, det er en brukbar slasher.) Men on topic nå. Jeg storkoser meg med Bounty Hunter, men vurderer å bytte til Trooper. Sniper er også morsomt, men Compaion Quests er bugga. Driver på med "What you do for a partner", men kartet viser feil dør. Kjipt. Endret 19. januar 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 De har helt klart fokusert på problemene på Ilum i denne lillepatchen: 1.1.0a Patch Notes - 1/19/2012 Operations Karagga’s Palace •Fixed an issue that caused assigned loot bags in Karagga’s Palace to distribute items with class inappropriate stats. PvP Ilum •Players can no longer enter the opposing faction’s safe base area, thus preventing players from continually "camping" the other faction's base. •Turrets inside faction bases were not intended to be destroyed and are now immune to damage. •The population cap for instances of Ilum has been reduced to improve performance. •Implemented optimizations to improve performance on Ilum. Miscellaneous Bug Fixes •Loading screens no longer appear when other players spawn nearby. 1 Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 2 timer til serverne blir aapnet igjen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Lag en twitterkonto og follow #SWTOR og #Rockjaw (stephen reid, community manager). Da får du alt av patch og oppe/nedetid meldinger på minuttet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Faenmeg tragisk at man skal måtte bruke en tredjepartsløsning for å få vite slikt og ikke bare kan sjekke swtor.com sida.. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Uhm, serverene er jo oppe de da. Tar meg en runde huttball, as we speak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå