El Fantasma Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Hva faen, nei takk? Det der er offisiell Star Wars-historie. Har George Lucas laget den? Jeg mistenker sterkt at du er troll basert på dine siste innlegg. For det første, har GL sagt historien i Old republic er en del av star wars historie (alstå at det skjedde). For det andre er prequels dritt filmer. Kan du vise meg sitatet hvor George Lucas sier at spillene er "Offisiell historie"? Og for det andre. Hvis George Lucas ikke har lagd det, så er det ikke ekte Star Wars. Så enkelt er det. Akkurat som at hvis Picasso ikke har malt et Picasso-maleri, så er det ikke et Picasso Dagens! :!: Så Lord Of The Rings er ikke "ekte" LOTR siden Peter Jackson regisserte filmen og ikke Tolkien? Morsom du.. Endret 19. januar 2012 av El Fantasma Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Finns det ikke en egen star wars: historie tråd for klesvalgene til jedi's ? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Han må ha tatt på feil, du veit, the heat of the battle. Har du spilt så mange Star Wars-spill at du helt har glemt hva som skjedde i den opprinnelige sagaen? Det er ikke rart det er krig her i universet. ## unødvendig mye quoting fjernet av ilpostino ## Endret 19. januar 2012 av ilpostino waits for Alice Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Nei egentlig ikke. Filmene utela og endra på så mye at det er en skam. Men skillet mellom det som er Expanded universe og det som er GL canon i Starwars er større og mer veldefinert. Filmene er bibelen. Expanded universe, være det bøker, tegneserier, spill o.l. er tolkninger. http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wars_Expanded_Universe The Star Wars Expanded Universe encompasses all of the officially licensed, fictional background of the Star Wars universe, outside of the six feature films produced by George Lucas. The expanded universe includes books, comic books, video games, spin-off films like Star Wars: The Clone Wars, television series, toys, and other media. This material expands and continues the stories told in the films and, excepting where it contradicts the films, is generally considered canonical. However, George Lucas has viewed it as a separate canon from his movie series. Og før det nevnes, Det er ingenting i filmene som motsier at nesten 3500 år før det som skjer i filmene, så brukte enkelte jedi rustning. Ingenting i det heletatt. Endret 19. januar 2012 av MrLee 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 En festlig artikkel på IGN: What if George Lucas remade The Old Republic? http://pc.ign.com/articles/121/1216719p1.html?utm_campaign=twposts&utm_source=twitter 1 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Nei egentlig ikke. Filmene utela og endra på så mye at det er en skam. Men skillet mellom det som er Expanded universe og det som er GL canon i Starwars er større og mer veldefinert. Filmene er bibelen. Expanded universe, være det bøker, tegneserier, spill o.l. er tolkninger. http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wars_Expanded_Universe The Star Wars Expanded Universe encompasses all of the officially licensed, fictional background of the Star Wars universe, outside of the six feature films produced by George Lucas. The expanded universe includes books, comic books, video games, spin-off films like Star Wars: The Clone Wars, television series, toys, and other media. This material expands and continues the stories told in the films and, excepting where it contradicts the films, is generally considered canonical. However, George Lucas has viewed it as a separate canon from his movie series. Og før det nevnes, Det er ingenting i filmene som motsier at nesten 3500 år før det som skjer i filmene, så brukte enkelte jedi rustning. Ingenting i det heletatt. Vel, det er ingenting i filmene som sier at jedi-ridderne fantes for 3500 år siden. Så jeg tilgir ikke spillene for å hevde det! Men ga deg en pluss for at du beviste det jeg egentlig mener. Endret 19. januar 2012 av Ramius Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Vel, det er ingenting i filmene som sier at jedi-ridderne fantes for 3500 år siden. Så jeg tilgir ikke spillene for å hevde det! Men ga deg en pluss for at du beviste det jeg egentlig mener. Morsomt at du liker George Lucas så godt, når det han selv som har ødelagt universet. Alle disse lekene, comics, spill, har fått thumbs up fra mannen selv, etter de 3 første filmene, ble GL en business man. ## unødvendig mye quoting fjernet av ilpostino ## Endret 19. januar 2012 av ilpostino waits for Alice Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Morsomt at du liker George Lucas så godt, når det han selv som har ødelagt universet. Alle disse lekene, comics, spill, har fått thumbs up fra mannen selv, etter de 3 første filmene, ble GL en business man. George Lucas er best. Jeg er ikke enig i vurderingen din av han. Uten ham hadde vi ikke hatt denne fabelaktige krangelen. Hvor paradoksalt er det ikke at en Star Wars-fan misliker George Lucas? Jeg vet det er vanlig, men fortsatt idiotisk. ## unødvendig mye quoting fjernet av ilpostino ## Endret 19. januar 2012 av ilpostino waits for Alice Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Vel, det er ingenting i filmene som sier at jedi-ridderne fantes for 3500 år siden. Så jeg tilgir ikke spillene for å hevde det! Men ga deg en pluss for at du beviste det jeg egentlig mener. Det er det vel? Blir jo nevnt hele tida at Jedis har vært der lenge. ## unødvendig mye quoting fjernet av ilpostino ## Endret 19. januar 2012 av ilpostino waits for Alice Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Det er det vel? Blir jo nevnt hele tida at Jedis har vært der lenge. Lenge, men ikke i nøyaktig 3500 år. For meg er det å tøye grensen, å bare velge et tilfeldig tall, som er langt nok unna filmene til å ikke komme i konflikt med handlingen i dem. Jeg mener å huske at det lengste tilbake noen karakter i filmene nevner er tusen år. ## unødvendig mye quoting fjernet av ilpostino ## Endret 19. januar 2012 av ilpostino waits for Alice Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) George Lucas er best. Jeg er ikke enig i vurderingen din av han. Uten ham hadde vi ikke hatt denne fabelaktige krangelen. Hvor paradoksalt er det ikke at en Star Wars-fan misliker George Lucas? Jeg vet det er vanlig, men fortsatt idiotisk. Her er par paradokser fra GL han selv: "A movie with only special effects and little to no story, is a boring movie itself" Trailer fra alle prequels, pew, pew, pew, CGI; CGI, CGI, 99% er ikke ordentlig. "Hans tale på 80-tallet hvor han var i mot "fargelegging" av svart/hvit filmer, fordi folket har en rett til kulturell oppvaring, eller noe sånt." "Ingen skal få se orginal filmen slik den var, endre, endre, endre enda mer endring!" Deretter troller han fansen, ved å ha en "Han solo shoot first" t skjorte på. ^^ Star wars, de originale filmene er en nå en del av filmhistorien til USA, at han nekter å gi folket originalen, men heller rehashe samme filmen om igjen og igjen, fordi de fleste av oss er dumme nok til å kjøpe de hver gang. Bare vent når star wars filmene kommer i 3d på kino, kommer til å selge som hakke møkk. Visjonæren george lucas døde mellom episode 5 og 6. Han er nå en forretningsmann og "familie" mann. Jeg syns forsatt ikke prequels er barne film, de er for komplekse for voksne å forstå. ## unødvendig mye quoting fjernet av ilpostino ## Endret 19. januar 2012 av ilpostino waits for Alice Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Stoppet det helt opp nå? Uansett, er det ny downtime snart? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Lenge, men ikke i nøyaktig 3500 år. For meg er det å tøye grensen, å bare velge et tilfeldig tall, som er langt nok unna filmene til å ikke komme i konflikt med handlingen i dem. Jeg mener å huske at det lengste tilbake noen karakter i filmene nevner er tusen år. Hvilket var hele poenget. Tiden før det som i det heletatt nevnes i filmene motsier ikke filmene (fordi det ikke sies en døyt om det), ergo "This material expands and continues the stories told in the films and, excepting where it contradicts the films, is generally considered canonical." Ingen motsigelser, ingen problemer. ## unødvendig mye quoting fjernet av ilpostino ## Endret 19. januar 2012 av ilpostino waits for Alice Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Loading-tida i spillet er hemningsløst tregt, merker jeg. Spesielt til planetene senere i spillet. Tar opp mot et helt minutt før man kommer seg inn i spillet. Og nei, PC-en min er ikke dårlig. Kjører samtlige spill på max grafikk uten problemer, også dette. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Loading-tida i spillet er hemningsløst tregt, merker jeg. Spesielt til planetene senere i spillet. Tar opp mot et helt minutt før man kommer seg inn i spillet. Og nei, PC-en min er ikke dårlig. Kjører samtlige spill på max grafikk uten problemer, også dette. Jeg merket lang loading ting på planeter som Nar shadaa og Tatoine. Og delvis siste planeten. Er nok ikke din skyld nei Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Det var ingen loading i Star Wars filmene. 1 Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Enkelte planeter går tregt for meg også, men aldri 1 min. Tipper load tiden er 20-30 sec på det meste. SSD og middels maskin ellers. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Det var ingen loading i Star Wars filmene. ... godt jobbet troll 1 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Hos meg er lastetidene brutalt halvert etter patchen i går. Alt fyker over skjermen og laster det meste på 5-10 sekunder. Det eneste aberet er at lasteskjerme plutselig kan finne på å dukke opp igjen midt inne i spillet... Edit: Bør nevne at jeg kjører fra SSD. Endret 19. januar 2012 av Naken_Greve Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Har ikke spilt på noen dager, men jeg sliter med laaaaaange loade-tider. Har ikke SSD. Når jeg questet på Tatooine ventet jeg ofte 2-3 minutter fra jeg så loadeskjermen til jeg kom ingame. Mens kompis jeg snakka med på Skype så meg ingame et halvt minutt før jeg selv var inne på min skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå