Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare fordi du har god nok maskin betyr ikke det at du har bra maskin.

Neivel? Hva er så en bra maskin om jeg tør spørre?

Tydeligvis ikke det du har siden du har store problemer med loade tider.

Fanboi much? Min maskin funker fett i andre spill.

• Liker 1
Lenke til kommentar

og at de utela sgra bare for å blidgjore kristenmotalistene

Konspirasjonsteorier er kjedelige. Har du kilde?

Dette er Bioware vi snakker om SGRA er ikke akkurat ukjent territore for dem. Så en eller annen pengeperson sa "NEI!" på ett eller annet tidspunkt. Sannsyligvis fordi det er mer politisk korrekt å ikke utsette ungene for ideer som potensiellt kan skade deres fragile, følsomme sjeler, noe som kunne skadet salg i bl.a. USA...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

De kan bruke kraften på samme måte som Joda, han overlevde med ryggen til. Det var vel bare Ayala Secura som ble drept med ryggen til...

Det er fordi Yoda er best.

Jadda... alle vet hvem Ayala Secure er. Hvem blir den neste store jedien, Aylar Lia?

## unødvendig mye quoting fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino waits for Alice
Lenke til kommentar

Sannsyligvis fordi det er mer politisk korrekt å ikke utsette ungene for ideer som potensiellt kan skade deres fragile, følsomme sjeler.

Jeg syns det er langt mer sannsynlig at Bioware ikke har hatt tid nok til å fullføre jobben med Voice-acting og lignende.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, jeg har lest at det var mulig i tidlige betaversjoner fra SWTOR forum, så ikke vet jeg... Noen ekstra voice acting variasjoner er egentlig alt som kreves og litt programmering. De trenger jo tross alt ikke svar radikalt forskjellig enn om det var en av motsatt kjønn...

Og forøvrig.

Ja Jedi kan blokkere blasters med lightsaberen. Men bare til en viss grad. Kommer det nok blasterbolts mot dem, så klarer selv ikke en god jedi å blokkere alle.

Ref Ki-Adi-Mundi's død under order 66.

(fra ca 0:40)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Fordi det sto i manus... Har ikke manus i swtor, så der er det annerledes...

Jepp.

Det sto derimot ingenting i manus om jediriddere med rustning lololol. Det hadde ikke hjulpet uansett om de ble truffet. Vi ser jo gang på gang i filmene at selv Storm Troopers med rustning på, stryker med når de blir truffet av laserpistoler selv.

Derfor er rustninger i Star Wars mer tjent som en slags uniform, framfor funksjonelt plagg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...