Konamixx Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Ilum you say? http://www.youtube.com/watch?v=TL0kDP_Cexo&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Kan vel trygt si at, jeg skjønner at Bioware aldri har hatt noe med PvP og gjøre før. Ilum er jo latterlig, så en live-feed i går kveld. En fyr bare står afk og snakker på vent imens valor ruller inn. Hadde han giddet og gjøre en aoe mot republic folka hadde han fått 2x mer, men hvorfor gidde det når du kan afk'e og levle opp ? Ser ut som serverne går ned i dag. Håper på rollbacks. Endret 19. januar 2012 av Lunalotic Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg er nå 22lvl, har hørt at det er lurt å spille PvP allerede nu og få level der. Stemmer det? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg er nå 22lvl, har hørt at det er lurt å spille PvP allerede nu og få level der. Stemmer det? Om ikke annet så ville jeg i hvertfall gjort daily pvp. Du får også tilgang til gode våpen/armor fra pvp vendors fra level 14 og oppover. Det er flere gode grunner til å sette i gang med pvp, men det kommer jo helt an på hva man foretrekker. Noen vil jo gjerne spille helt solo frem til 50 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Ilum er jo level 50 only, så skjønner ikke spørsmålet? Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Åja, trodde at det kan spilles i Ilum før 50lvl også. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Du kan alltids dra dit, men det er ikke stort du får gjort. Så ja, jeg tenkte på warzones Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Jeg fulgte med http://no.twitch.tv/ruintv i natt og på ett tidspunkt så fikk fyren blåskjerm lol og måtte boote og logge seg inn på nytt igjen. Aner ikke hvordan det var mulig å filme boot-prosessen og samtidig ha streamen oppe live. Edit: Heh, er det mulig å få BSOD på en virtuell maskin tro? Endret 19. januar 2012 av Decoman Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Han bruker neppe FRAPS for å streame, hvis han har en separat boks som recorder alt som går ut av PC'n får han med bootsekvensen også. De fleste "proffe" youtube-karene gjør det. Eller filmer med separat HD-kamera rett fra A/V utgangen på skjermkortet. Endret 19. januar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg hater Huttball.... 1 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg hater Huttball.... Virkelig? Den er jo kjempeartig! Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Morsom avveksling, men tenker du kun på at du skal få PvP Commendations, så er vel det den minst lønnsomme Lenke til kommentar
per17 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg begynner å bli lei av de tenkniske problemene i spillet... Historien er knall, gameplayet er gøy, men jeg kan faen ikke joine en warzone uten å bli disconnected. I tillegg er det helt horrible loade tider, lav fps enkelte steder bare for å nevne noe Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Hvorfor ser han skurken ut som Darth Vader uten hjelm? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg begynner å bli lei av de tenkniske problemene i spillet... Historien er knall, gameplayet er gøy, men jeg kan faen ikke joine en warzone uten å bli disconnected. I tillegg er det helt horrible loade tider, lav fps enkelte steder bare for å nevne noe Er du sikker på at det er spillet? Jeg har ikkeno problem med å joine warzones. Loading tider er så som så, men som regel ganske kjappe. FPS har blitt bedre etter patchen, AA er slått på uansett, kanskje dette ødelegger for fps'en? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Hvorfor ser han skurken ut som Darth Vader uten hjelm? Fordi han ble skadet i kamp, og lungene hans ble skadet, så han måtte bruke respirator. At han er skalla er bare tilfeldighet, sår i trynet pga granat to the face! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Hvorfor ser han skurken ut som Darth Vader uten hjelm? Fordi han ble skadet i kamp, og lungene hans ble skadet, så han måtte bruke respirator. At han er skalla er bare tilfeldighet, sår i trynet pga granat to the face! Men hvorfor er han så lik Darth Vader? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Hvorfor ser han skurken ut som Darth Vader uten hjelm? Fordi han ble skadet i kamp, og lungene hans ble skadet, så han måtte bruke respirator. At han er skalla er bare tilfeldighet, sår i trynet pga granat to the face! Sikkert helt dønn tilfeldig at han ble seende ut sånn! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 denne var no litt kul ^^ http://filter.start.no/humor/9655 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå