Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan vel trygt si at, jeg skjønner at Bioware aldri har hatt noe med PvP og gjøre før.

Ilum er jo latterlig, så en live-feed i går kveld. En fyr bare står afk og snakker på vent imens valor ruller inn. Hadde han giddet og gjøre en aoe mot republic folka hadde han fått 2x mer, men hvorfor gidde det når du kan afk'e og levle opp ? :ermm:

Ser ut som serverne går ned i dag. Håper på rollbacks.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Jeg er nå 22lvl, har hørt at det er lurt å spille PvP allerede nu og få level der. Stemmer det?

Om ikke annet så ville jeg i hvertfall gjort daily pvp. Du får også tilgang til gode våpen/armor fra pvp vendors fra level 14 og oppover. Det er flere gode grunner til å sette i gang med pvp, men det kommer jo helt an på hva man foretrekker. Noen vil jo gjerne spille helt solo frem til 50 :)

Lenke til kommentar

Han bruker neppe FRAPS for å streame, hvis han har en separat boks som recorder alt som går ut av PC'n får han med bootsekvensen også.

De fleste "proffe" youtube-karene gjør det. Eller filmer med separat HD-kamera rett fra A/V utgangen på skjermkortet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg begynner å bli lei av de tenkniske problemene i spillet...

Historien er knall, gameplayet er gøy, men jeg kan faen ikke joine en warzone uten å bli disconnected.

I tillegg er det helt horrible loade tider, lav fps enkelte steder bare for å nevne noe :(

Lenke til kommentar

Jeg begynner å bli lei av de tenkniske problemene i spillet...

Historien er knall, gameplayet er gøy, men jeg kan faen ikke joine en warzone uten å bli disconnected.

I tillegg er det helt horrible loade tider, lav fps enkelte steder bare for å nevne noe :(

Er du sikker på at det er spillet? Jeg har ikkeno problem med å joine warzones. Loading tider er så som så, men som regel ganske kjappe. FPS har blitt bedre etter patchen, AA er slått på uansett, kanskje dette ødelegger for fps'en? :)

Lenke til kommentar

Hvorfor ser han skurken ut som Darth Vader uten hjelm?

Fordi han ble skadet i kamp, og lungene hans ble skadet, så han måtte bruke respirator. At han er skalla er bare tilfeldighet, sår i trynet pga granat to the face! :dribble:

Sikkert helt dønn tilfeldig at han ble seende ut sånn! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...