LarZen Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Avbestilte min CE igår jeg...kom til å tenke på alle eskene av CE jeg har liggende i pappesker som samler støv. Har flere CE av mmo spill med ingame items som var kult å vise for andre...men det er ikke verdt 1000kr for dem tingene fant jeg ut sent igår... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Sånn det har vært med meg og WoW-CE eskene også..man tenker det er kult å ha, men de er så store at de ender opp i kjellern tilslutt uansett. Like godt å spare en tusenlapp. Ingame-items er ikke gamechanging uansett. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 For å si det på denne måten har jeg en plakater med Saint's Row: The Third, Alice: Madness Returns og StarFox hengende på veggen, samt prinsesse Garnet fra Final Fantasy IX sittende på PCen (bokstavelig talt). Jeg liker dem mye bedre enn det meste jeg har fått i en CE, men ingenting av dette fulgte med i noe spill. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Sånn det har vært med meg og WoW-CE eskene også..man tenker det er kult å ha, men de er så store at de ender opp i kjellern tilslutt uansett. Like godt å spare en tusenlapp. Ingame-items er ikke gamechanging uansett. Lol, ryddet akuratt wow CE eskene ned i kjellern i dag,opp i en pappeske... ha ha ha Min Ce tid er forbi 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Etter å ha sett litt beta leak footage tror jeg jeg har bestemt meg for hvilken klasse jeg skal starte som - jedi knight. Men veldig usikker på spesialiseringen. Heller litt mot sentinel, men liker ikke dual wield noe særlig. Andre som har en bestemt klasse de heller mot? I så fall, hvorfor? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Jeg skal nok være en Trooper, liker ranged combat. Kunne tenkt meg å være en Jedi Knight også men ALLE kommer til å lage en i starten så det gidder jeg ikke.... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Jeg starter alle spill med å spille en assassin. Dette er intet unntak. Mon tro om jeg skal specce en dodgetank ut av den. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Ja, "alle" kommer nok til å starte med en jedi, men tror ikke det vil virke så urealistisk siden du som jedi starter på en planet de fleste jedi-er er for å trene. Tror nok det jevner seg ut når du kommer til et level hvor du begynner å reise rundt og møte andre klasser. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Pfeh, Sith ftw! Screw snillisme-jedis. Everybody knows the Dark Side is more fun. Mens Luke og Ben fyrer opp grillen med tennvæske og grillkull, steker jeg koteletter og grillskiver med Force Lightning. Endret 14. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Smuggler her. Vet ikke enda helt vilke AC jeg kommer til å gå for. Alt blir en Shadow Jedi med balance som hoved tree. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg har alltid valgt en form for Warriors til å starte med i alle MMO spillene jeg har spilt, og angret hver eneste gang. Ganske sikker på at jeg velger Sith Inquisitor, force ftw! Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Som alt blir det vel en klasse som kan bruke cover. Mest sannsynligvis en agent. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Noen som vet hvilke classes som kan spesialisere seg i healing? Har ikke satt meg alt for mye inn i spillet ennå. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Sith Inquisitor og Imperial Agent Operative er vel healers på dark side iaff. Tenker selv og gå for Sith Inquisitor, muligens jeg snuser litt på Sith Warrior. Må jo værra sith når man først skal spille SWTOR! Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Blir Sith Inquisitor og Imperial Agent som blir prøvd først her. En av dem ender nok opp som healer og den andre som pewpew ettersom hva jeg finner mest moro. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Pfeh, Sith ftw! Screw snillisme-jedis. Everybody knows the Dark Side is more fun. Mens Luke og Ben fyrer opp grillen med tennvæske og grillkull, steker jeg koteletter og grillskiver med Force Lightning. Etter å ha tenkt meg litt om, så tror jeg det kommer til å bli veldig mange zabrak sith assassin-karakterer zomg! darth maul!1! Endret 14. september 2011 av Aurvan Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Pfeh, Sith ftw! Screw snillisme-jedis. Everybody knows the Dark Side is more fun. Mens Luke og Ben fyrer opp grillen med tennvæske og grillkull, steker jeg koteletter og grillskiver med Force Lightning. Du vet jedier kan være slemme og sith snille? Selv går jeg for Bounty Hunter. Det er skikkelig... Fett. Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Du vet jedier kan være slemme og sith snille? Blasfemi! Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Etter å ha tenkt meg litt om, så tror jeg det kommer til å bli veldig mange zabrak sith assassin-karakterer Jepp, og eg blir ein av dei! Synd det kun er robes for assiassin då Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Du vet jedier kan være slemme og sith snille? Blasfemi! Vi snakker jo ikke om å løpe nakne gjennom blomsterengen mens vi synger om kjærlighet, krig og fred og sånt. Det blir vel rettere å si at noen sith kan være snillere enn andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå