Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Primærmodden er det som setter level på tingen. Armor så er det armoring modden, blaster = barrel, lightsaber = hilt o.s.v.

Social items har en bug som gjør at du ikke ser endringen i stats i tooltip, men du får den.

Jo, men jeg som kan crafte en level 15 chest, som er oransje. og en level 50. For å spare tid of penger burde jeg jo bare ta den på level 15. for jeg kan jo bare sette på level 50 mods på den så er den jo like god! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-83883

Hadde tenkt å vente med å hive meg med på SWTOR, men i går var det slutt på tålmodigheten. Er nå i gang med en Bounty Hunter (lvl 7 atm), og synes det virker som en morosom klasse å spille. Etter å holdt på med Conan en god stund var det noe veldig forfriskende over SWTOR. :D

Lenke til kommentar

Jeg må alltid gjøre alt av quester på hver planet , så mainquest er alltid grønn og lav i lvl , har dere det på samme måte ?

Mercenarien min kom nettopp til Balmorra, men selv nå har jeg én gul quest. Alle andre jeg finner der er grønne. Og det selv om jeg gav faen og droppet alle questene på Dromund Kaas fra ca midt på kartet og nedover (var lvl 13) og fulgte utelukkende Class Quests. Selv da var det for enkelt. Men skal innrømme at jeg har vært en og annen gang på Black Talon. :p

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Jo, men jeg som kan crafte en level 15 chest, som er oransje. og en level 50. For å spare tid of penger burde jeg jo bare ta den på level 15. for jeg kan jo bare sette på level 50 mods på den så er den jo like god! :p

Helt korrekt. Forskjellen ligger i utseende, hvilket er hele poenget med orange armour.

Du skal kunne velge utseende du vil, men kan ha det med deg over så mange levels du ønsker uten at det blir ubrukelig :)

Lenke til kommentar

Helt korrekt. Forskjellen ligger i utseende, hvilket er hele poenget med orange armour.

Du skal kunne velge utseende du vil, men kan ha det med deg over så mange levels du ønsker uten at det blir ubrukelig :)

Da er vel nesten crafting på level 50 ubrukelig da? ^^ Jaja, får håpe noen gidder å kjøpe skvipet :p

Lenke til kommentar

Jeg må alltid gjøre alt av quester på hver planet , så mainquest er alltid grønn og lav i lvl , har dere det på samme måte ?

Hadde dette problemet jeg også, så på Tatooine blåste jeg bare kjapt igjennom class quest, og planeten etter(Alderaan?) så gjorde jeg bare planetstorien og classtorien. Da tok jeg igjen en del, men jeg gjorde kun solo-questing(eventuelt gruppe til soloquestinga) og noen warzones i ny og ne.

Lenke til kommentar

Hadde dette problemet jeg også, så på Tatooine blåste jeg bare kjapt igjennom class quest, og planeten etter(Alderaan?) så gjorde jeg bare planetstorien og classtorien. Da tok jeg igjen en del, men jeg gjorde kun solo-questing(eventuelt gruppe til soloquestinga) og noen warzones i ny og ne.

Tatooine kjedet meg stort.

Er på Alderaan nå som jeg liker hvordan ser ut, så jeg tror jeg gjør det meste av quester der.

Lenke til kommentar

Tatooine kjedet meg stort.

Er på Alderaan nå som jeg liker hvordan ser ut, så jeg tror jeg gjør det meste av quester der.

På Tatoine kjørte jeg classquest først(nogelunde) + noen av starter quests, dro til romskipet og fikk ny destinasjon, gikk ut på Tatoine igjen og fikk bonus rounds og plukket opp alle resterende quests på veien. Så da gjorde jeg bonusrounds sammen med vanlige quests - som egentlig var greit fordi bonusrounds somregel er mer av det samme som du allerede har gjort på planeten. Var veldig greit å gjøre bonusen samtidig :) Pleier altid å ta omtrent alle oppdragene jeg kommer over, men på Taris (som jeg synes var en helvettes dritt planet) så hoppet jeg over en del. Ville fort vekk derfra. Tatoine, Aldaraan og Hoth synes jeg var skikkelig bra. Belsavis var også ganske interessant, spilte den planeten sammen med en i klanen(gjorde forsovidt det på de andre også) og vi satt på TS3 sammen og rota oss skikkelig bort på den planeten. Masse morsomme historier der som vi opplevde sammen - han fulgte classquesten min og jeg fulgte hans.

Starta forresten en republic, men vet ikke helt om jeg gidder fortsette han (15 ish lvl) fordi jeg synes det var ganske kjedelig etter å ha spilt empire en stund.

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk sier at marauder suger :p Hele partyet mitt døde, og jeg tanket bossen helt alene i en eller annen dungeon som var vanskelig ;)

Kan jo tolkes som om Marauder er veldig dårlig til å holde aggro da.

Ingen klasser som suger vel? Nå er ikke jeg blitt level 50 enda, men virker på meg som om de fleste klassene klarer seg bra.

Lenke til kommentar

Kl 1700 :( Tror noen at det er mulig at de er oppe før det?

Alltids en mulighet. Om alt går veldig glatt og det ikke oppstår noen problemer kan det ta veldig kort tid før serverne er oppe igjen.

Nedetiden er satt for at de skal ha tid til å gjennomføre ting om det skulle oppstå uventede problemer. Dagens patch er en del større dog og om det i tillegg må gjøres endringer i backend så kan det godt hende de bruker større deler av nedetiden.

TL;DR: Kan hende, men ingen kan si med sikkerhet

Lenke til kommentar

BT hard mode hadde vært lett om du hadde brukt en ape som healer

Når jeg sammenligner hvordan det gikk igår, sammenlignet med første gangen jeg gjorde bt hard mode, så kan det hende du har rett, selv om det er en liten overdrivelse kanskje :)

Jeg healer langt bedre med 6 epics (2 set, 2 non set, og 3 random epics), enn med bare en epic set :)

Han er en ape som kaller deg en ape! :p

Fikk meg PvP Sage Tier 2 chest i går :) Det var sweet :D De funker jo ganske fett PvE også. da det også er lettere å finne PvP kontra HM-groups ><

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...