Argoniel Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 PvP MVP-gir deg?? For hver MVP vote får du ekstra Valour ivertfall. +100 Valour per MVP vote. Tror man også får mer commedation, cash og XP men er ikke sikker på de siste der. Takk vant nettop en MVP, men kunne ikke se noe spesielt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Så vidt jeg ble fortalt, så er en MVP som om du hadde vunnet "enda en gang". Så dobbel, trippel, etc belønning. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Noen her som bruker musen naga : )? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Watch out Kellian Jarro - [VI] tar ned world bosses - ------Planet's tour 2012------ Endret 15. januar 2012 av Cri Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Så vidt jeg ble fortalt, så er en MVP som om du hadde vunnet "enda en gang". Så dobbel, trippel, etc belønning. Du får en ekstra commendatiion, av Valor level vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 50 valor, 1 commedation for hver vote. Såvidt jeg har forstått finnes det vistnok også en tittel om du får nok MVP votes Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Noen andre som ikke får opp noen servere når man starter spillet? Skal vel ikke være noe update i dag, Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Noen her som bruker musen naga : )? Hva mener du? Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Noen her som bruker musen naga : )? Hva mener du? Lurer på om noen bruker Razer Naga som mus her... Lurer på om den er kompatibel med SWTOR Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Da ble jeg level 50. Likte slutten på sith inq. Blir vel farming av pvp stuff, flashpoints og noen få companion quests igjen nå Edit: Gleder meg til forandring av Ilum, skikkelig kjedelige greier, begge sidene samarbeider om å farme bags xD Endret 15. januar 2012 av amir90 waits for alice Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Nå er jeg vært lvl 50 en stund, og spillet er blitt elendig Av en eller annen latterlig grunn er pvp den beste måten og geare til pve.... Viss jeg vil i flashpoints kan jeg ikke gjøre noe annet i mellomtiden fordi jeg må være på fleeten, der det er folk og kjans til og få gruppe. Noe som kan ta evigheter da "alle" velger den letteste vegen, pvp. Så uten lfg system, er det ingen mulighet for og gjøre andre ting i mellomtiden. Så enten må jeg ut og repetere dailies uten kjans til flashpoint eller så må jeg stå i ro i evigheter på fleeten :s Kommer nok til og lvl et alt til, blir det ikke bedre da så sier jeg opp abonomanget. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Og da endte det som med samtlige mmo spill jeg har prøvd dem siste årene, jeg går lei. Det største ankeret mitt var at jeg følte jeg gikk i endeløse rom korridorer hele tiden...samt at gameplay mekanismen utover føltes tung,treg og lite responsiv. Da får en bare vente på Guild Wars 2 og The Secret World da...se om dem har hva som trengs... Endret 16. januar 2012 av _LarZen_ Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Hvilken av de to sidene, Sith og Force, mest populær? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Nå er jeg vært lvl 50 en stund, og spillet er blitt elendig Av en eller annen latterlig grunn er pvp den beste måten og geare til pve.... Viss jeg vil i flashpoints kan jeg ikke gjøre noe annet i mellomtiden fordi jeg må være på fleeten, der det er folk og kjans til og få gruppe. Noe som kan ta evigheter da "alle" velger den letteste vegen, pvp. Så uten lfg system, er det ingen mulighet for og gjøre andre ting i mellomtiden. Så enten må jeg ut og repetere dailies uten kjans til flashpoint eller så må jeg stå i ro i evigheter på fleeten :s Kommer nok til og lvl et alt til, blir det ikke bedre da så sier jeg opp abonomanget. Det er da ikke noe nytt at det er lite å gjøre når man blir max level, spesielt i et spill som akkurat har kommet? Sånn har det vært i så godt som samtlige MMORPGer som er kommet noensinne, og sånn kommer det til å fortsette å være. Det tar alt for mye tid som det er å lage spill, og de fokuserer naturligvis på ting så mange som mulig får prøve. Det du heller bør spørre deg er hvorfor du gadd spille til level 50 i første omgang. Hadde selve spillet vært dårlig hadde du neppe blitt mer enn level 20. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Hva med å skaffe seg en guild og/eller venner? Det er jo litt av det som er poenget i et multiplayerspill. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Guildname er valgt. Sesam romstasjon. For teit ? 1 Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Hvilken av de to sidene, Sith og Force, mest populær? What? Sith og Force? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Guildname er valgt. Sesam romstasjon. For teit ? I LOLed. Neida. Hvilken av de to sidene, Sith og Force, mest populær? What? Sith og Force? Skal ikke mye godvilje til for å forstå at han mener Empire eller republic... Endret 16. januar 2012 av MrLee 1 Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Guildname er valgt. Sesam romstasjon. For teit ? I LOLed. Neida. Hvilken av de to sidene, Sith og Force, mest populær? What? Sith og Force? Skal ikke mye godvilje til for å forstå at han mener Empire eller republic... Joda, men kunne vel også vært et klasse spørsmål. Force user eller Sith Warrior f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå