Argoniel Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Sage har dritnice healing - synes jeg. har ikke testet ut dps så mye, men du har da hvertfall litt aoe, noe jeg synes er viktig som dps Har ikke testet shadow Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Er Sage greit å spille selv om en spiller solo? Lenke til kommentar
garnok Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Er Sage greit å spille selv om en spiller solo? absolutt. Du meier ikke ned grupper med mobs like fort som f.eks mercenary, (hvertfall ikke før lvl 25 som jeg er), men god survivability. Bare husk å bruke shield på det selv når du kan. Er det en ting du ikke er, så er det tanky Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Nå gjør Merc's det på en Death from above og en Sweeping blasters også da, så jeg vet ikke om du skal sammenligne helt med dem. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Er Sage greit å spille selv om en spiller solo? Ja, men jeg sleit litt 45+. Bosser begynner å bli nasty, brukte en range tank (du får se hvem det er selv ) og han må heales innimellom. noen ganger går han rett ned, og da å overleve selv kan være vrient. du er sinnsykt squisy. Force Armour er din beste venn.. Men nå var jeg full healing-specced. du kan gå dps som vil mest sannsynlig gjøre det hele mye mye lettere, og muligens bruke en healing companion. (har ikke brukt disse og dermed har du sugent gear og healer 100-200 -_-) Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Det ble Shadow på meg. Saberstaff fristet for mye! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Da må du velge om du blir tank eller DPS. Stikke folk i ryggen, eller sørge for at de slår deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Nå sitter jeg på luftballongen i Tattooine, som leder til TO datacrons. Turen tar 20 minutter hver vei, og med meg har jeg en død sith. Tullingen prøvde å kaste meg av ved påstigelse. Og det klarte han. Men han tenkte nok ikke særlig på FORCE LEAP, som gjorde at jeg landet på han. Tenker jeg tar en Force Statis + Force Push når han våkner til live igjen... 4 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Snedig at loadeskjermen alltid forteller historien om hva jeg gjør på Alderaan, når jeg er på Tattooine. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Er ikke klassequesten din på Alderaan da? eller er den fortsatt på tattooine? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg har klassequester på begge stedene i questloggen. Kanskje den blir forvirret av det. Tatt er lavere level enn Alderaan, så jeg måtte jo dit først. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg har klassequester på begge stedene i questloggen. Kanskje den blir forvirret av det. Tatt er lavere level enn Alderaan, så jeg måtte jo dit først. Grunnen er nok at levelen din er høyere en hva som "skal være" på tatooine. Men tilsvarer heller levelen på Alderaan Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Er det items fra de andre instancene i AH? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Mellom serverene= nei. Men det har ingenting å si hvilken instance av en planet du er på når det gjeler GTN på samme server. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Mellom serverene= nei. Men det har ingenting å si hvilken instance av en planet du er på når det gjeler GTN på samme server. For å selge til Empire hvis du er Republic så må du være på Nar Shadaa Eller visa verca Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Akkurat det er en annen ting Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Jepp, tenkte jeg bare skulle nevne det Endret 14. januar 2012 av Argoniel Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 PvP MVP-gir deg?? For hver MVP vote får du ekstra Valour ivertfall. +100 Valour per MVP vote. Tror man også får mer commedation, cash og XP men er ikke sikker på de siste der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå