Kultom Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Noen som vet noe om hvordan det blir med maks lvl, om det blir flere? Regner vel med at de kommer til å sette nytt maks nivå etter en stund. Expansion packs vil øke makslvl. Klar over dette, var vel egentlig det eg lurte på. Om de komme til å legge ut Expansion Packs, siden det så fort å bli lvl 50 burde de ikke vente 7-8 måneder på å komme med en. Lurer virkelig på hvordan de legge den opp, Nye planeter, nye story mission osv. De burde ikke vente 8måneder med å få høyere max level? Skjønner ikke helt den. Vil nå heller ha massevis å gjøre på level 50 enn 5 level til og ikke noe endgame for level 55. Det er vist tynt nok nå som folk er blitt 50 allerede. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Forslag til legacy surname? Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Klarer absolutt ikke bestemme meg for en class jeg vil spille... Liker aa deale stor dmg, og vil ha en class som er god aa farme, og som folk vil ha med i raids osv. Noen forslag? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Legg merke til høyre side og "nudist"-partyet som er der! Og ja, du ser riktig. Qyzen som "naken" Og nei, jeg har ikke kledd av dem! Endret 12. januar 2012 av Argoniel Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Trailer til første storpatch Vart i videon står det att det är nästa storpatch? Är inte det där en trailer för själva spelet? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Klarer absolutt ikke bestemme meg for en class jeg vil spille... Liker aa deale stor dmg Bounty Hunter Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Klarer absolutt ikke bestemme meg for en class jeg vil spille... Liker aa deale stor dmg Bounty Hunter Hva er pros og cons? Er de mye likt i endgame raids osv? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Pro: Masse AOE - Death from above er bare awesome!, Mako og Blizz , kan specce dps eller heal, eneste story til nå jeg føler jeg jobber for meg selv. Con: Litt squishy uten healer. 1 Minute cooldown på DfA ( ) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Ikke tenk alt for mye på endgame enda. Bare spill. Ingen klasse er "best" i endgame uansett. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Jeg syns synd på de som fokuserer så intenst på "end game" nå. Spillet har ikke vært ute en måned ennå, og folk løper som galne etter målstreken. Husk, spillet er en reise, ikke en destinasjon. 1 Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Vet det, men er kjedelig å spille en class som suger og ingen vil ha i raids. Vet at de blir å oppdatere klasser etterhvært, kan vel vente... Når får jeg full face helmets, eller hoods som maruader? Er lei av de som bare dekker nakken og munnen :@ Er lvl 16 Pro: Masse AOE - Death from above er bare awesome!, Mako og Blizz , kan specce dps eller heal, eneste story til nå jeg føler jeg jobber for meg selv. Con: Litt squishy uten healer. 1 Minute cooldown på DfA ( ) Takker! Endret 13. januar 2012 av JayMK93 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Ingen klasser i spillet "suger". Og for øyeblikket, har vi ingen addons eller lignende som kan si hvem som er best eller ei. Det vil alltid være en plass til Marauders i raid, med mindre spilleren som spiller det er en totalt idiot. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Vet det, men er kjedelig å spille en class som suger og ingen vil ha i raids. Vet at de blir å oppdatere klasser etterhvært, kan vel vente... Når får jeg full face helmets, eller hoods som maruader? Er lei av de som bare dekker nakken og munnen :@ Er lvl 16 Pro: Masse AOE - Death from above er bare awesome!, Mako og Blizz , kan specce dps eller heal, eneste story til nå jeg føler jeg jobber for meg selv. Con: Litt squishy uten healer. 1 Minute cooldown på DfA ( ) Takker! Er vel isåfall bare å kjøpe orange stuff som er beregnet for andre medium armor klasser som du liker utseende på bedre og bytte mods i dem? valgene blir uansett bedre når du kommer opp i level. Endret 13. januar 2012 av MrLee Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Takker Er det liten guide hvordan man bytter mods i dem? Tror jeg kansje holder meg til maruaderen min Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Enten bruk en Item Mod-stasjon, eller så er det vel Ctrl+høyreklikk på gjenstandene for å åpne modifikasjonsmenyen. Der kan du dra modifikasjoner ut av gjenstanden (koster creditzzzz!), eller sette inn (eksisterende modifikasjon blir ødelagt) Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Trailer til første storpatch Er det bare meg som synes den så utrolig lame ut? Zombier passer bare ikke inn i star wars universet i det hele tatt... Enten bruk en Item Mod-stasjon, eller så er det vel Ctrl+høyreklikk på gjenstandene for å åpne modifikasjonsmenyen. Der kan du dra modifikasjoner ut av gjenstanden (koster creditzzzz!), eller sette inn (eksisterende modifikasjon blir ødelagt) Takker Håper det ikke koster for mye siden jeg sparer til mount skill for lvl 25 Endret 13. januar 2012 av JayMK93 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Rakghouls har faktisk vært med i Star Wars i flere hundre år. 1 Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Liker den fremdeles ikke... Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Slik det ser ut som så virker det som at det blir litt mer aksjon (action) i filmene, det liker jeg! har vært litt statisk Boss dreper uskyldige. Helt entrer rommet. Boss snur seg sakte. Helt står stille. Boss sier masse tull. Helt sier "you are evil". Kamp starter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå