Gulrotsaft Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 *Snip* ikke for å gjøre de endringene som skal gjøres i .ini fila. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Usikker på om forcing på drivernivå har noen effekt. Med nVidia har det ingen effekt hva som forces i konsollet. AMD kjenner jeg ikke, men jeg vil tro det er låst på noen måte fra spillets side, og derfor må forces fra ini. Endret 12. januar 2012 av Naken_Greve Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Synes bare jeg hadde lest noe om at AMD måtte inn i catalyst Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Jepp. Må nok inn i catalyst for å force via driver software, men som nevnt over her ser det ikke ut til å fungere på den måten :S Noen som har patchnotes for dagens patch og kan lime inn her? Får ikke sett på noe offisielt forum da "games" er filtrert ut og ikke kan besøkes fra jobb. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Jepp. Må nok inn i catalyst for å force via driver software, men som nevnt over her ser det ikke ut til å fungere på den måten :S Noen som har patchnotes for dagens patch og kan lime inn her? Får ikke sett på noe offisielt forum da "games" er filtrert ut og ikke kan besøkes fra jobb. 1.0.2d Patch Notes 1/12/2012 Items •Fixed an exploit that allowed the removal of Armoring item modifications that were not intended to be available for removal on Artifact quality items. Flashpoints and Operations Flashpoints Bug Fixes •Fixed an issue that sometimes prevented players from resetting their active Flashpoint. Operations Eternity Vault •Using "Reset All Active Operations" no longer causes Soa and the Ancient Pylons to respawn even if the player is currently locked out of these encounters. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Det var ikke det store de fikset på da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Nei, det er jo en under-under-under-patch. Hurtigpatch for å fikse kritiske feil. De holder på med en større 1.1-patch. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Ah, skjønner. Noen hint om når 1.1 kommer ut? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Relativt snart vil jeg tro, med tanke på at 1.2 skal slippes i løpet av Q1. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) snip Du tar feil på flere punkter. For det første hevder jeg jeg at jeg har spilt flere mmo'er for å henvise til at jeg konkluderer på et bredere grunnlag enn 2 mmo'er, ikke noe annet. For det andre burde det komme klart frem at det er mmo'er jeg snakker om. Kampsystemer var bare et eksempel. Er lite vits å legge vrangviljen til på et internettforum. Dette gjør jeg ikke for å trolle eller lignende, men når jeg leste det du skrev virka det som at du mente at kampsystemet var det du snakket om, så er ikke folk som er vrange her. Ikke alle formuleringer er like bra ovenfor andre som ovenfor en selv. Ja, det burde komme frem at det er mmo'er du snakker om, men det gjør ikke det. Digg at maintanance er ferdig idet jeg setter meg ned for å spille! Endret 12. januar 2012 av Sleggefettt 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 snip Du tar feil på flere punkter. For det første hevder jeg jeg at jeg har spilt flere mmo'er for å henvise til at jeg konkluderer på et bredere grunnlag enn 2 mmo'er, ikke noe annet. For det andre burde det komme klart frem at det er mmo'er jeg snakker om. Kampsystemer var bare et eksempel. Er lite vits å legge vrangviljen til på et internettforum. Dette gjør jeg ikke for å trolle eller lignende, men når jeg leste det du skrev virka det som at du mente at kampsystemet var det du snakket om, så er ikke folk som er vrange her. Ikke alle formuleringer er like bra ovenfor andre som ovenfor en selv. Ja, det burde komme frem at det er mmo'er du snakker om, men det gjør ikke det. Digg at maintanance er ferdig idet jeg setter meg ned for å spille! Når man har forklart det i 3 innlegg, og folk fortsatt ikke forstår, da er man enten vrang eller dum. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Kunne noen oppklart noe for meg? =) Jeg er level 50 og har ikke gjort de siste Flashpoints. Hvordan er det med gear? Er det Hard Mode som droppes bra gear i? Er det ett sett for Jedi Consular, ett for Jedi Knight osv osv? Hvordan fungerer alt stuffet man skal gjøre på level 50? =) Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Dette er hva han sier: Kampsystemet i både wow og AoC er dårlig. PUNKTUM. NY SETNING Jeg har spilt langt flere mmo'er enn deg og dette er et av de klart beste. Var det noe annet du lurte på? Nytter ikke med punktum og ny setning når det ikke er klart at man forlater temaet "kampsystemer" og går over i temaet "hvilket mmo er best" Slik jeg, og tydeligvis andre også så betyr det hans skriver dette: Kampsystemet [setter et tema] i wow og AoC er dårlig. Jeg har spilt langt flere mmo'er enn deg [hevder autoritet for å styrke argumentasjonen] og dette er et av de klart beste [fremdeles innenfor temaet kampysstem i mmo]. Du tar feil på flere punkter. For det første hevder jeg jeg at jeg har spilt flere mmo'er for å henvise til at jeg konkluderer på et bredere grunnlag enn 2 mmo'er, ikke noe annet. For det andre burde det komme klart frem at det er mmo'er jeg snakker om. Kampsystemer var bare et eksempel. Er lite vits å legge vrangviljen til på et internettforum. Hadde samme oppfatning som Zepticon. Så er tydligvis ikke så klart hva du mente.. Lenke til kommentar
Bertram2k Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Hallais - Jeg spiller på serveren Sith'ari - Er det noen andre som spiller her og evn't vil queste etc sammen? Har for øyeblikket en 21 BH-merc (Miyashina) jeg startet for 3 dager siden, vurdere å mekke en Jedi Sage og sjekke ut litt med også. Kjapt spørsmål, om man har en Republic og Empire char på samme server, kan disse sende items seg imellom, eller er det en umulighet? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Noen som vet noe om hvordan det blir med maks lvl, om det blir flere? Regner vel med at de kommer til å sette nytt maks nivå etter en stund. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Noen som vet noe om hvordan det blir med maks lvl, om det blir flere? Regner vel med at de kommer til å sette nytt maks nivå etter en stund. Expansion packs vil øke makslvl. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Møtte en lvl 50 i dag med bare Champion Gear, beste karakteren eg har sett så langt, 20k i health 600 i maks damage... Kan umulig ha mye å foreta seg når han kanskje ikke kan bli så mye bedre Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Noen som vet noe om hvordan det blir med maks lvl, om det blir flere? Regner vel med at de kommer til å sette nytt maks nivå etter en stund. Expansion packs vil øke makslvl. Klar over dette, var vel egentlig det eg lurte på. Om de komme til å legge ut Expansion Packs, siden det så fort å bli lvl 50 burde de ikke vente 7-8 måneder på å komme med en. Lurer virkelig på hvordan de legge den opp, Nye planeter, nye story mission osv. Endret 12. januar 2012 av Raul07 Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 I neste patch får vi Left for Dead: SWTOR, dette blir fett, er jo IKKE lei zombier/rakghouls/necromorphs enda i det hele tatt Lenke til kommentar
Suder Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Trailer til første storpatch Endret 12. januar 2012 av Suder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå